Hessu kirjoitti:Ruosteettomat helmat tehtaan jäljiltä alkuperäisessä maalissa. Joka muuta laittaa, voi ostaa korollan
Voiko tuota enää paremmin sanoa. 75:ssa ja uudemmissa varmaan lisäksi hyväksytään ruosteettomat helmat tehtaan jäljiltä alkuperäisessä mustassa kiveniskusuojassa.
Olen tässä miettinyt, että onko se musta kiveniskusuoja tehtaan tekemä, vai suomalaisen korisuojaamon. Tuohon aikaanhan lähes kaikki maahantuodut autot käsiteltiin korisuojaamossa ennen luovutusta asiakkaalle.
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
Noista mustista helmoista: Mulla on parikin saksalaista Ford-historiikkia ja niissä on tehtaan pressikuvia, joissa on mustat kynnyskotelot. Tarkoitin siis nimenomaan kynnyskoteloita, etu ja takahelmathan oli tietenkin korin väriset loppuun asti.
teekoo kirjoitti:Noista mustista helmoista: Mulla on parikin saksalaista Ford-historiikkia ja niissä on tehtaan pressikuvia, joissa on mustat kynnyskotelot. Tarkoitin siis nimenomaan kynnyskoteloita, etu ja takahelmathan oli tietenkin korin väriset loppuun asti.
Ne on mustat, mut ei varmaan oo mitään kiveniskumassaa???
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Jotakin suojamähmää se kumminkin on. Varsinkin III-koristen esitteissä hehkutetaan monivaiheisesta DuraGuard (tjsp) -suojakäsittelystä ja kynnyskotelot on oikein erikseen mainittu.
teekoo kirjoitti:Jotakin suojamähmää se kumminkin on. Varsinkin III-koristen esitteissä hehkutetaan monivaiheisesta DuraGuard (tjsp) -suojakäsittelystä ja kynnyskotelot on oikein erikseen mainittu.