Sivu 3/3

Lähetetty: 16 Elo 2005, 22:13
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
Muistakaa sitten turpo pojat tehdä koneenne huolella että kestää. yks kaveri turbotti sierransa ja hiukan reilun vuorokauden jälkeen kolme mäntää oli haljennut... :lol:

Lähetetty: 16 Elo 2005, 23:32
Kirjoittaja Mois
Jallu kirjoitti:
teekoo kirjoitti:
Hessu kirjoitti:Kyllä auton pitää lähteä kadunkulmaa kiertäessä kakkosvaihteella kävelyvauhdista piirtämään 8)
Eikös tuo onnistu jo vakio 2.0 OHC:lläkin.
Ei onnistu, mikäli autossasi on lukko ja renkaat. (155/70R13 M+S eivät ole renkaat)
Aika vääntökone pitää olla, jos kävelyvauhdista alkaa kakkosella piirtämään ilman kytkimen avulla kierrosten nostoa...

Lähetetty: 16 Elo 2005, 23:50
Kirjoittaja Pulla78
195/50-15 laittaa kyllä lakua kakkosella, vaikka ei ole edes (enää) kuin 2-kurkkuinen DGV vapari 2.0 varmarissa. Kun koneen tekee huolella ja on vääntävä nokka, niin silloin pelittää. Toisaalta kone on tuon caprin nokalta, jonne tulee FORD V8...
Että kai tässä vaparilinjalla liikutaan. Kunnes on rahaa ostaa paukauttaa jatkuvavetoinen puhallin. Turpoon viitsi uhrata aikaa. Sitäpaitsi niitä on jo kaikilla...

Lähetetty: 17 Elo 2005, 00:53
Kirjoittaja Mois
Joo, harvemmalla on noin vääntävää konetta...

Lähetetty: 19 Elo 2005, 08:49
Kirjoittaja Jallu

Lähetetty: 19 Elo 2005, 13:37
Kirjoittaja jouni
Kuka sitä nyt ilman ahdinta edes alkaa oikeasti voimaa hakemaan...? :roll: