Samaa mieltä... Kyl tää on feikki, toi veetun Checkerkin joku ählämi, Hitler ois tommosen kaasuttannuTaunus-Sälli kirjoitti:kyllähän saksassa ja muuallakin maailmassa "väärennetään" kaikenlaisia autoja millä on jotaki arvoo
edelleen oon itte sitä mieltä että se akku on aina kuskinpuolella noissa mk1 v6 taunuksissa,voinhan olla väärässäkin..
harmi ku ei näe kunnolla sitä pohjaa ku se siinä nosturilla sitä tonkii,alkuperäsissä veekutosissa on pohjassa myös siinä repsikanpuolella se äänenvaimentimen kohdalla oleva pelti,mikä nyt sit onkaan- lämpöeriste tms.. se ainaki on semmonen mitä ei välttämättä kaikki jaksa laittaa....
Autotohtori - Der Checker:illä Taunus
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
tähän en kyllä itte jaksa uskoo,sori kyllä niillä on tuohon aikaa jo ollu niin kehittynyttä toi autojen kokoaminen että se on alusta asti ollu selvää mikä siitä tulee ku kori on valmis ja niin paljo niitä työnalla että tuskin on tarvinu alkaa säätään mitään keskenkaiken/muutteleen suunitelmia jonku tilauksen takia..Tehro kirjoitti:En halua riidellä akun paikasta mutta tällänen ajatus on hiipynyt kuuppaan että saattaa tehtaalta olla tullu autoja akku väärällä puolella. Kun joku on päättänyt tilata v6 mallin ja tehtaalla on sattunut olemaan juuri oikean värinen kori linjalla johon on asennettu akkutellinki oharia varten. niin luulen ettei herra Klaus ole epäröinyt laittaa hieman pitempää akku kaapelia ,jos on välttynyt sillä telineen siirtämiseltä ja pieni muotoisilta maalaustöiltä ne kun olisivat luultavasto viivyttäneet tuotantoa aika paljon kauemmin. kun hieman lisätä johtoa. muutenhan moottori tippuu paikalleen kuin ei mitään.
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
Aivan samaa mieltäTaunus-Sälli kirjoitti:tähän en kyllä itte jaksa uskoo,sori kyllä niillä on tuohon aikaa jo ollu niin kehittynyttä toi autojen kokoaminen että se on alusta asti ollu selvää mikä siitä tulee ku kori on valmis ja niin paljo niitä työnalla että tuskin on tarvinu alkaa säätään mitään keskenkaiken/muutteleen suunitelmia jonku tilauksen takia..Tehro kirjoitti:En halua riidellä akun paikasta mutta tällänen ajatus on hiipynyt kuuppaan että saattaa tehtaalta olla tullu autoja akku väärällä puolella. Kun joku on päättänyt tilata v6 mallin ja tehtaalla on sattunut olemaan juuri oikean värinen kori linjalla johon on asennettu akkutellinki oharia varten. niin luulen ettei herra Klaus ole epäröinyt laittaa hieman pitempää akku kaapelia ,jos on välttynyt sillä telineen siirtämiseltä ja pieni muotoisilta maalaustöiltä ne kun olisivat luultavasto viivyttäneet tuotantoa aika paljon kauemmin. kun hieman lisätä johtoa. muutenhan moottori tippuu paikalleen kuin ei mitään.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Ei siinä mitään.tähän en kyllä itte jaksa uskoo,sori kyllä niillä on tuohon aikaa jo ollu niin kehittynyttä toi autojen kokoaminen että se on alusta asti ollu selvää mikä siitä tulee ku kori on valmis ja niin paljo niitä työnalla että tuskin on tarvinu alkaa säätään mitään keskenkaiken/muutteleen suunitelmia jonku tilauksen takia..
Mut pitäähän jonkun teijänki kanssa yritää vääntää
Onks muuten kukaan tietonen että onko saanu 1600 gxl:lää. Ois meinaan aika korni peli.