Mobilistissa myynnissä: Taunus 2.0 S ´77 MR-kats!!!

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

sale
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Loka 2004, 12:45
Paikkakunta: Anneyron, Rhone Alpes, France

Mobilistissa myynnissä: Taunus 2.0 S ´77 MR-kats!!!

Viesti Kirjoittaja sale »

Ostin tuossa moblarin irtonumeron ja silmiini hypähti ilmoitus myytävänä olleesta Taunus 2.0S ´77:sta. No, katsoin tarkemmin, ei jumalauta, täähän on mun vanha ässä! Rekisteritunnus hämäsi, mulla se oli tfl-683 ja nyt hjt-610 (alkuperäiset kilvet). Jos joku on menossa ostamaan, niin mulla aikapaljon tietoa ko. yksilöstä ja historiasta. Kävin sitä pitkälti läpi, ennenkuin myin kolmisenvuotta sitten hattulaan yhelle harrastelijalle, joka on sen näköjään jo myynyt nykyiselle omistajalle. Pyynti oli muuten 3500e.
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: Mobilistissa myynnissä: Taunus 2.0 S ´77 MR-kats!!!

Viesti Kirjoittaja Mois »

sale kirjoitti:Ostin tuossa moblarin irtonumeron ja silmiini hypähti ilmoitus myytävänä olleesta Taunus 2.0S ´77:sta. No, katsoin tarkemmin, ei jumalauta, täähän on mun vanha ässä! Rekisteritunnus hämäsi, mulla se oli tfl-683 ja nyt hjt-610 (alkuperäiset kilvet). Jos joku on menossa ostamaan, niin mulla aikapaljon tietoa ko. yksilöstä ja historiasta. Kävin sitä pitkälti läpi, ennenkuin myin kolmisenvuotta sitten hattulaan yhelle harrastelijalle, joka on sen näköjään jo myynyt nykyiselle omistajalle. Pyynti oli muuten 3500e.
Missäs tää ässä nykyisin majailee?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
sale
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Loka 2004, 12:45
Paikkakunta: Anneyron, Rhone Alpes, France

Viesti Kirjoittaja sale »

AKE:n tietojen mukaan vammalassa. Siinä oli kertakaikkiaan hieno auto. Vieläkin vähän harmittaa kun tuli myytyä. Löysin just mappien kätköistä muutamia projektikuvia ko. autosta.
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Juu saman oon muutaman kerran huomannut. Ei noita taida olla kuin muutama kappale rekisterissä enää. Miks siinä autossa on kromiset peilit, S mallissa pitäis olla mustat, kuten ovenkahvat, puskurit jne...??
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Hyvä on hintapyynti :D
Täytyy olla todella loisteliaassa kunnossa :?:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
sale
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Loka 2004, 12:45
Paikkakunta: Anneyron, Rhone Alpes, France

Viesti Kirjoittaja sale »

Nuo peilit on joku vaihtanut jälkeenpäin. Mulla ollessaan ne oli mustat. Värikään ei ole aivan alkuperäissävyinen. Maalautin sen Hyvinkäällä kaupunginportin autossa, ja niiden koneet ei tuntenut sitä alkuperäistä "Gemini Blau metallic" väriä, joten jouduttiin vähän muokkaamaan usa-fordin "bright sapphire met" väriä vaaleammaksi. Silti se jäi liian tummaksi, kun vertaa orkkikseen.

S-teippaukset teetin tarrafirmassa, ja paljon muutakin pisteosaa vaihtelin uusiin siinä samassa rytäkässä. Mm umpiot, takavalot, maskin ja ehostelin konehuonetta.

Sanotaan näin, että auto oli kunnoltaan hyvä ja ehjä, ei kuitenkaan aivan virheetön. Ruostetta ei ollut, sisustassa oli ovissa kajarit, kuskin penkin "jouset" oli lässähtänyt (verhoilut oli kyllä ehjät) jne. Se kaveri, joka minulta sen osti, vei sen museoleimalle ja myi eteenpäin. Kyllä siinä kaikenkaikkiaan hieno yksilö on sille, joka tuollaista haluaa. Tekniikka oli vimpanpäälle tikissään ja kaikki S-version pisteosat tallessa.
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
Leevi6Leevi
Viestit: 2
Liittynyt: 27 Helmi 2022, 20:23

Re: Mobilistissa myynnissä: Taunus 2.0 S ´77 MR-kats!!!

Viesti Kirjoittaja Leevi6Leevi »

Auto on nykyisin Kolarissa hienossa kunnossa m .Ostin sen Seinäjoelta ja ajelin kotiin tammikuussa kesällä ajellaan viikonloppuisin kylillä
Vastaa Viestiin