Katsastuksesta

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
arska82
Viestit: 110
Liittynyt: 26 Elo 2008, 19:39

Viesti Kirjoittaja arska82 »

Leima irtos tänään! Piti tosin käydä uusintanäytössä päästöjen takia?! Sain nippanappa läpi kun häkäarvo oli tasan neljä?! Säädin seosruuvin minimiin ja vaihdoin tyhjäkäyntisuuttimet pienempiin?! Niin ja ylläri ylläri! Ryyppyläpät oli ekalla yrityksellä puoliksi kiinni?! Ihmetyttää vaan tuo rikkaalla käynti vieläki, vaikka suuttimet on suht ok ja seosruuvi on noinki pienellä?!
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

Tulviiko se kaasari ?
Avatar
arska82
Viestit: 110
Liittynyt: 26 Elo 2008, 19:39

Viesti Kirjoittaja arska82 »

Miten se tulviminen ilmenee? Jos tarkoitat bensapinnan nousua niin tarkastin sen viimeks kun kaasari oli auki. Sitähän ei sais muutella noissa webereissä, ainakaan mun tietääkseni?!
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Noniin. Kävin eilen näyttämässä tota mun ruosteläjää, vaikkei siinä nyt päällepäin näkynytkään mitään. No, pohja oli aivan tiptop -kunnossa, mutta inssi pyys mua sitten sisälle aurinkoa paistattelemasta ja kas, hänhän oli sitten hakannut nyrkinmentävän reiän helmapeltiin. Tadaa. Eiku hitsihommiin siis, muuten ei huomauttamista.
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

aivan ehjään peltiinkö reiän pirulainen hakkasi? tee nyt hyvä mies valitus..

8) :P :twisted:
Avatar
vtormane
Viestit: 657
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja vtormane »

samiharju kirjoitti:aivan ehjään peltiinkö reiän pirulainen hakkasi? tee nyt hyvä mies valitus..

8) :P :twisted:
Jotenkin tuntuu että ei se pelti välttämättä ihan tervettä ole ollut :D
Capri -77 2.0
Firebird -69
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

katsastus

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

missäs tero kävit näyttämässä? et kai vain siinä itäväylän vieressä,siellä kyllä tulee reikiä tosin jos vain 1 reikä tehty ei ehkä se paikka,kun omaa sitä 89 sierraa siellä käytin niin muutama paikka piti hitsailla kun 1h 20min paukutti niin löytyyhän niitä :shock: ja aika vähällä kuitenkin selvisit :wink:
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

samiharju kirjoitti:aivan ehjään peltiinkö reiän pirulainen hakkasi? tee nyt hyvä mies valitus..
No ei se varmaan ihan tuoretta ollu, mutta ei sitä ois vänkäämällä tarvinnu repiä sen näköseks ku perse ois revenny... Oisin mä vähemmästäkin sen uskonu. Hassua, että se oli sen mielestä ainoo paikka, joka kaipas korjausta, vaikka reikiä on joka puolella?
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: katsastus

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

taneli1 kirjoitti:missäs tero kävit näyttämässä? et kai vain siinä itäväylän vieressä,siellä kyllä tulee reikiä tosin jos vain 1 reikä tehty ei ehkä se paikka,kun omaa sitä 89 sierraa siellä käytin niin muutama paikka piti hitsailla kun 1h 20min paukutti niin löytyyhän niitä :shock: ja aika vähällä kuitenkin selvisit :wink:
En käyny. Se on ihan paska paikka. :D Mä kävin tossa Heikinlaaksossa, siihen on avattu ihan uus konttori, oisko muutaman kuukauden vasta ollu. Vähällähän mä pääsin, ei onneks keksiny mitään muuta. Peltiähän on helppo lykkiä lisää.
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

teroniusmonk kirjoitti:
samiharju kirjoitti:aivan ehjään peltiinkö reiän pirulainen hakkasi? tee nyt hyvä mies valitus..
No ei se varmaan ihan tuoretta ollu, mutta ei sitä ois vänkäämällä tarvinnu repiä sen näköseks ku perse ois revenny... Oisin mä vähemmästäkin sen uskonu. Hassua, että se oli sen mielestä ainoo paikka, joka kaipas korjausta, vaikka reikiä on joka puolella?
Kaipa se meinas että saa ensvuonnakin sitten helposti uusintakeikan kun jättää vähän reikiä varastoon.. :evil:
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

JeeSe kirjoitti:
teroniusmonk kirjoitti:
samiharju kirjoitti:aivan ehjään peltiinkö reiän pirulainen hakkasi? tee nyt hyvä mies valitus..
No ei se varmaan ihan tuoretta ollu, mutta ei sitä ois vänkäämällä tarvinnu repiä sen näköseks ku perse ois revenny... Oisin mä vähemmästäkin sen uskonu. Hassua, että se oli sen mielestä ainoo paikka, joka kaipas korjausta, vaikka reikiä on joka puolella?
Kaipa se meinas että saa ensvuonnakin sitten helposti uusintakeikan kun jättää vähän reikiä varastoon.. :evil:
Hehe. :D No ois tarkotus kyllä paikkailla niitä tässä jahka rahatilanne ja aika antaa periksi. Jos ens vuonna ei ois mitään sanomista.
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

katsastus

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

joo-o mä taidan kuitenkin vielä kerran siellä käydä,eli se paikkahan on ihan itä väylän vieressä hitsaajan kadulla,ja siksi sinne kun viimeksi tuon viri sierrankin pohjan niin huolellisesti kävi läpi.niin voin antaa palautetta jos sattuisi taas se sama inssi :wink: ja jos muka löytää yhdenkin reijän äkkiähän mä sen paikan sinne touhuan kun pirun hyvät laitteet käytössä,siellä on muuten yks niistä insseistä vanha foordi harrastaja sillä ihan asiallinen linja vanhoja autoja kohtaan se nuori inssi ei kai oikein muuta osaa kun sitä hakkua teroitella jne..
OC
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Elo 2007, 21:37
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja OC »

OC tuli käytettyä eilen näytillä ja leimahan siihen tuli :D vikoja ja puutteta ei havaittu.
Hintataso täällä jns on lompakkoystävällinen, 19e. Mukava oli ajella taunuksella pitkästä aikaa 8)
Taunus 2D/coupe GT
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

OC kirjoitti:OC tuli käytettyä eilen näytillä ja leimahan siihen tuli :D vikoja ja puutteta ei havaittu.
Hintataso täällä jns on lompakkoystävällinen, 19e. Mukava oli ajella taunuksella pitkästä aikaa 8)
Mää saisin aina käytettyä ton mun coupen 9 eurolla, ei päästömittausta, mittauksen kanssa maksas sen 19 halvimmilaan, kalleimmillaan katsastus Joensuussa 29€
Avatar
Jannu
Viestit: 589
Liittynyt: 16 Loka 2004, 18:59
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Tarvii vissii ajaa sinne katsastamaan... Tääl halvimmillaan 45€
Ford Taunus 4d 2,8 v6 73
Ford Taunus coupe 2.0 75
Ford Taunus 4d 2,0 77
Ford Taunus 4d 2,0 XL 71
Ford Granada stw 2,8i ghia 83
Ford Granada coupe 2,6 XL 74
3x Mondeo stw
Dodge Aspen 3,7 81
Helkama Hopeasauma 55
Jawa 550 pionyr 57
Vastaa Viestiin