Todella hieno GXL V8 Taunus

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Joo, hienoin kans mitä ite oon nähny, sisusta hieno, ainoostaan meikäläistäkin häiritsee kun on ovipahvit + takasivupahvit pilattu kaiuttimilla :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
JiiTee
Viestit: 494
Liittynyt: 05 Elo 2004, 12:50
Paikkakunta: Vampula

Re: .

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Taunus-Sälli kirjoitti:tästäkin saatas taas jälleen kerran päättymätön keskustelu.....
No, sehän mulla olikin tarkoitus... :lol: :lol: Aletaan kinaamaan oikein kunnolla. :lol:

Ei vaan, se on kyllä totta, että tohon Chevyn pikkulohkoon saa palikkaa puolet halvemmalla kuin Fordiin. Kai se, kun niitä on tehty miljuunia niin osatkin on halpaa ku makkara. Mutta vaikka se hyvä kone onkin niin mä olisin laittanu siihen 289 tai 302:n :wink:

Ilmeisesti mulla on niin paljon rahaa että on varaa tehdä sellanen tai sitten oon vaan niin jäärä Ford-friikki. :lol:
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

.

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

no siis oonhan mäkin sillä linjalla että ei tehtäs sekarotusia noista autoista,foordiin fordin kone..
ja chevyyn chevyn pata.. :lol:
ja se hel...in kolmeviiskymppinen on kyllä jo kieltämättä ärsyttävän yleinen... :wink:

mutta komia peli se taunus oli enivei! eikä täälläkään taida kovin montaa huudella kellä sit ois se oikeen merkkinen v8 taunuksessaan... :D
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
ohnoitsford
Viestit: 34
Liittynyt: 29 Touko 2008, 19:47

Viesti Kirjoittaja ohnoitsford »

tai ylipäätään v8 taunuksessa.
pensaransiitti
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 21:40

Viesti Kirjoittaja pensaransiitti »

hieno Taunus! 8)
Avatar
Polara1970
Viestit: 47
Liittynyt: 22 Tammi 2009, 04:51

Viesti Kirjoittaja Polara1970 »

Mois kirjoitti:Mul oli -93 vuonna Volvo Amazon jossa oli Roverin kasi. Kyl oli paska kone. Öljypumppu ihan horo ja sit viel niin typeräst tehty kone et öljypumppu samaa valua lohkon kanssa... Saakohan niitä öljypumppuja jotenkin "putkitettua" ku aika vaikeeta muuten saada korjattua.
Ei se Roverin kasi minun mielestä nyt ihan paska ole. Hienoksi sen tekee se että se on kokonaan alumiinia ja on erittäin kevyt. Muutenhan se on niinkuin muutkin vanhemmat kasit paitsi että se on tilavuudeltaan lähempänä 6-koneen kokoa. Minun jos täytys valita yksi näistä kolmesta minkä laittaisin mieluiten Taunukseen/Taunuksen kokoiseen/painoiseen koriin, Ford 2.8 v6, Ford 221 tai Rover 3.5 niin päätyisin Roverin kasiin koska se on kevyempi kuin nuo muut, 221:n ja Roverin välillä ei ole tilavuuseroa paljoakaan, rempan hinnassa ei varmaankaan ole suuria eroja noihin muihin verrattuna kun ostaa osat muualta kuin suomalaisista varaosaliikkeistä, huonoja kokemuksia 2.8:n kankien kestävyydestä ja muutenkin tuo kutonen kärsii parin sylinterin vajauksesta (varsinkin jos pitää kasin höpinästä), Fordin 221:stä en tiedä oikein mitään että löytyykö siihen miten helposti osia esim. ylikokomäntiä ym. osia jotka ei käy 302:sta ja painaahan se jo jonkin verran enemmän kuin Roveri vaikka taitaa ollakin kevyimpiä valurautaisia kaseja muihin merkkeihin verrattuna.
Vai laitetaanko se 221 yleensä sen takia että myöhemmin saadaan kammettua 302 sen tilalle 221:n numeroilla jos sitä ei muuten ilman lupia sinne saa :?: :roll:
Nämä nyt oli vain minun mielipiteitä ja jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee. :) Ei herneitä, kiitos. :lol:

Ei se öljypumppu ole samaa valua lohkon kanssa, vaan se on samaa valua jakopäänkopan kanssa niin kuin myös Opel CIH motissa muistaakseni. Eihän tuo ihan paras mahdollinen systeemi ole koska nuo uudet kopat maksaa aika paljon mutta en näe niissä muuta ongelmaa. Taitaa yleensä olla niin että tuohon Roveriin kun tehdään remppa ni siihen ei raaskita ostaa tuota uutta koppaa vaan laitetaan vanha paska ja sitten ihmetellään että mikä siihen nyt tuli... :lol:
Eli tälläinen koppa http://www.v8tuner.co.uk/products/large/pic421.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=9GcQaige ... re=related tuossa näkyy alempana kommenteissa lukevan että moottorin on 305.
Hieno on Taunus ja oikeanlaisella moottorilla mutta kun sais Suomessakin tehdä kadulle tuollaisia ilman suurta riitelyä AKE:n kanssa.
Vastaa Viestiin