Uudelleen rekisteröinti ja puuttuva tekninen osa
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Uudelleen rekisteröinti ja puuttuva tekninen osa
Auton uudelleenrekisteröintiin liittyen olisi pieni ongelma. Eli tuossa aikanaan ostin rekisteristä poistetun Tanarin. Luovarit tehtiin ihan normaalisti, mutta myyjä halusi pitää teknisen osan välttämättä itsellään. En aatellut ne tärkeät ois uudelleen rekisteröinnissä. AKE:n sivuilla kuitenkin lukee, että tekninen osa tulee säilyttää uudelleenrekisteröintiä varten. Onnistuuko koko homma nyt ilman teknistä osaa ollenkaan?
Taunus -71 1.6 4d (2.3 v6 tulossa ja hommattu)
Soita jollekin katsastuskonttorille,tietävät varmasti
mutta uskosin että jollain suht pienillä lisäkuluilla pitäs kyllä
mun mielestä onnistua. Edellinen rek.numero vois kyllä olla hyvä tietää
vähintään..hinta tuommoselle rekisteröinnille lienee kaikkine kuluineen
jo lähemmäs 300 euroa.
mutta uskosin että jollain suht pienillä lisäkuluilla pitäs kyllä
mun mielestä onnistua. Edellinen rek.numero vois kyllä olla hyvä tietää
vähintään..hinta tuommoselle rekisteröinnille lienee kaikkine kuluineen
jo lähemmäs 300 euroa.
Taunus Maximus =)
Janzamar kirjoitti:Soita jollekin katsastuskonttorille,tietävät varmasti
mutta uskosin että jollain suht pienillä lisäkuluilla pitäs kyllä
mun mielestä onnistua. Edellinen rek.numero vois kyllä olla hyvä tietää
vähintään..hinta tuommoselle rekisteröinnille lienee kaikkine kuluineen
jo lähemmäs 300 euroa.
80e
-vk-
Varmaan tuo 80 riittää rekisteröimiseen,mutta ei kai
sentään ihan liikenteeseen ottoon asti?
Kilvet ja omistajanvaihdokset + katsastus jne mitä lie
kaikkea tarvii,siirtovakuutuksia jos ei oo omaa traileria ja tuommosia juttuja?
Uudelleenrekisteröimisestähän tuo kyssäri tosiaan vaan tietysti oli..
sentään ihan liikenteeseen ottoon asti?
Kilvet ja omistajanvaihdokset + katsastus jne mitä lie
kaikkea tarvii,siirtovakuutuksia jos ei oo omaa traileria ja tuommosia juttuja?
Uudelleenrekisteröimisestähän tuo kyssäri tosiaan vaan tietysti oli..
Taunus Maximus =)
K1:llä rekisteröintikatsastus on tuon ~80e, A-konttorilla kaks ja puol sataaJanzamar kirjoitti:Varmaan tuo 80 riittää rekisteröimiseen,mutta ei kai
sentään ihan liikenteeseen ottoon asti?
Kilvet ja omistajanvaihdokset + katsastus jne mitä lie
kaikkea tarvii,siirtovakuutuksia jos ei oo omaa traileria ja tuommosia juttuja?
Uudelleenrekisteröimisestähän tuo kyssäri tosiaan vaan tietysti oli..
Siihen tietty lisäksi mahd. päästöt, muutoskatsastus ym., käsittelykuluja kymppi, 6e kilvet ja ehkä siirtokilvet, vähän yli huntilla pitäis siis selvitä...
Mutta alkuperäiseen kysymykseen, konttorilla osaavat varmasti neuvoa paremmin. Pitäisi käsittääkseni onnistua noillakin papereilla, jos autosta on mitään tietoa saatavilla konttorin tietokoneella.
Mertie pub & 3D
En tiiä et onko autoissa tarkempaa toi rekisteröinti, mut Traktorit saa ainakin rekisteriin vaikka ei oo papereita kunhan vaan esim. kirjoittaa todistuksen et on omistannu ko. traktorin esim. viimmiset 10 vuotta...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Autosta minulle on tehty luovarit eli rekisteriotteen ilmoitusosa. Siitähä käy ilmi edellinen rekisterinumero ja runkonumero tjms. Ainaki vielä viime vuoden puolella noilla tiedoilla sai esiin auton tiedot. Omistajana näkyi tietenki vielä edellinen omistaja. Kai homman pitäis tuolla ilmoitusosalla onnistua.
Taunus -71 1.6 4d (2.3 v6 tulossa ja hommattu)
samoin mopot,muistaakseni 6v piti ajalta tietää mopon historia.selvitys paperille ja jonku todistajan allekirjotus siihen.En tiiä et onko autoissa tarkempaa toi rekisteröinti, mut Traktorit saa ainakin rekisteriin vaikka ei oo papereita kunhan vaan esim. kirjoittaa todistuksen et on omistannu ko. traktorin esim. viimmiset 10 vuotta...
mitä pienempi vika sitä isompi leka......