Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 02 Syys 2008, 21:26
mulla on vanha taunus...oisko näitä paljon olemassa suomenmaassa? eli auto on ford taunus coupe gxl 2.3 v6 vm=-74
-71 coupe 2.3
taunusstyle
Viestit: 1432 Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja taunusstyle » 02 Syys 2008, 21:41
kyllähän niitä muutamimpia on vielä liikenteessä mutta ei niitäkään liikaa oo ja taitaapa koko ajan vähentyä
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 02 Syys 2008, 21:47
Jos se on alunperin 2.3 V6:lla niin on mun mielestä aika harvinainen...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 02 Syys 2008, 22:00
Jep,kyllä näin on.
Pääsääntöisesti 74-75 GXL:t on tullut
2.0 OHC koneella.
Jos alkuperäinen kutonen,on kyseessä harvinainen vaunu.
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 02 Syys 2008, 22:11
Herkko kirjoitti: Jep,kyllä näin on.
Pääsääntöisesti 74-75 GXL:t on tullut
2.0 OHC koneella.
Jos alkuperäinen kutonen,on kyseessä harvinainen vaunu.
mistä sen selvittää onko moto alkuperäinen
-71 coupe 2.3
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 03 Syys 2008, 00:29
simoes kirjoitti: Herkko kirjoitti: Jep,kyllä näin on.
Pääsääntöisesti 74-75 GXL:t on tullut
2.0 OHC koneella.
Jos alkuperäinen kutonen,on kyseessä harvinainen vaunu.
mistä sen selvittää onko moto alkuperäinen
Tyyppikilvestä moottorinkoodi,
2000 neloskone NE
2000 kutoskone NY
2300 kutonen YY.
Tietoa löytyy "tiedostot"osiosta enemmän.
Oli se sitte kumpi vaan,niin se
auto on harvinainen.
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 03 Syys 2008, 00:33
Herkko kirjoitti: simoes kirjoitti: Herkko kirjoitti: Jep,kyllä näin on.
Pääsääntöisesti 74-75 GXL:t on tullut
2.0 OHC koneella.
Jos alkuperäinen kutonen,on kyseessä harvinainen vaunu.
mistä sen selvittää onko moto alkuperäinen
Tyyppikilvestä moottorinkoodi,
2000 neloskone NE
2000 kutoskone NY
2300 kutonen YY.
Oli se sitte kumpi vaan,niin se
auto on harvinainen.
sen verran on tässä illanmittaan selvennyt tutkiessa että auto onkin -71 2000 NY ja nähtävästi -89 tehty muutos koska moto on 2.29
-71 coupe 2.3
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 03 Syys 2008, 00:36
Eli orkkis kutonen!
On harvinaista -74.
Mut onko se kenties-73,joka rekisteröity-74-
Onko mittaristo "3 pyöreää"vai tämä uudempi.
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 03 Syys 2008, 00:39
Herkko kirjoitti: Eli orkkis kutonen!
On harvinaista -74.
Mut onko se kenties-73,joka rekisteröity-74-
Onko mittaristo "3 pyöreää"vai tämä uudempi.
-71 3 pyöreää ja näillänäkymin 2.3 v6+pikku mittaristo kuskin/apukuskin välissä
-71 coupe 2.3
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 03 Syys 2008, 00:45
simoes kirjoitti: Herkko kirjoitti: Eli orkkis kutonen!
On harvinaista -74.
Mut onko se kenties-73,joka rekisteröity-74-
Onko mittaristo "3 pyöreää"vai tämä uudempi.
-71 3 pyöreää ja näillänäkymin 2.3 v6+pikku mittaristo kuskin/apukuskin välissä
Ok.niinhän näköjään jo aikaisemmin mainitsit,että
paljastui -71 malliksi.
Mutta edelleen vastaus on sama,yksi harvinaisimmista
Taunuksista 71-73.
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 03 Syys 2008, 00:48
Herkko kirjoitti: simoes kirjoitti: Herkko kirjoitti: Eli orkkis kutonen!
On harvinaista -74.
Mut onko se kenties-73,joka rekisteröity-74-
Onko mittaristo "3 pyöreää"vai tämä uudempi.
-71 3 pyöreää ja näillänäkymin 2.3 v6+pikku mittaristo kuskin/apukuskin välissä
Ok.niinhän näköjään jo aikaisemmin mainitsit,että
paljastui -71 malliksi.
Mutta edelleen vastaus on sama,yksi harvinaisimmista
Taunuksista 71-73.
jep jep vielä vähän hitsailua,hiomista ja maalaamista+ kaikkea pientä niin pääsee sisustamaan jos ensi kesänä vaikka starttais
-71 coupe 2.3
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 03 Syys 2008, 00:51
Jos on vähänkin orkkis,niin älä mee
pilaamaan sitä millään tuunaus tsydeemeillä.
Mahdollisimman alkuperäisenä se on arvokkaimmillaan.
Onnea rojektille!
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 03 Syys 2008, 10:11
Asiahan jo selviskin. Yritin illalla laitaa tota tunnistekilpi linkkiä mut nää sivut kaatu ja oli sen pari tuntii nurin:
http://koti.mbnet.fi/janneau6/TaunusInf ... teInfo.htm
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Paussi
Viestit: 853 Liittynyt: 18 Joulu 2006, 18:22
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Paussi » 03 Syys 2008, 11:03
Jep tuos on hyvät sivut mitkä mois laitto tuoho.
Ford Taunus Coupe 2.8 V6 -74
simoes
Viestit: 26 Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: tornio
Viesti
Kirjoittaja simoes » 03 Syys 2008, 12:25
Paussi kirjoitti: Jep tuos on hyvät sivut mitkä mois laitto tuoho.
kori melkein ruosteeton ..pohjassa vähin paikkailua+kuskin ovipieli/ovien kulmat uusitaan helmat vaihdettu aikanaan ja kuskin puolen etulokasuoja myös. kattolunkan oli joku aiemmista om. piru vie tehnny(vissi) mutta oli kuiten hyvässä kunnossa. pistetty pois rekisteristä kun takajarrut oli pompannu katastuksen muute ihan ajo peli...
-71 coupe 2.3