Taas tätä paskaa....

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

TAU80
Viestit: 441
Liittynyt: 02 Syys 2006, 07:39

Taas tätä paskaa....

Viesti Kirjoittaja TAU80 »

Katsastus edessä, 130 eurolla uutta jarruosaa ostettuna, sama ongelma kun ennenkin, EI VITTU ILMAANNU. Perkele tätä paskaa sanon minä. Uudet tiivisteet pääsylkyssä, uudet satulat ja levyt, paineentasaaja revitty veks ja pehmee on poljin kun vauvan pylly. Ei enää jaksa tätä, haluaako joku ostaa paskan pois tai vaihtaa vaikka ykköskoppaseen Taunukseen? Rumat heebelit saa repimällä irti pinnasta. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Nesteet?
Sedan GT '73
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Mun Tanes on aina ollu tosi pehmee toi jarrupoljin, oon kans tuskaillu aikanaan et jo on kumma kun ei ilmaannu mut oon lopult antannu periks ja menny katsastukseen ja aina on menny läpi. Tyyppivika nähtävästi! 20 vuotta meinaan ollu toi sama Tane eikä oo ongelma koskaan poistunnu.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
jeddah
Viestit: 882
Liittynyt: 23 Touko 2007, 19:47
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah »

Jopas se koettelee

Ookko kattonu et se peltihäkkyrä, jossa tehostin ja sylinteri on kiinni, ei jousta kun polkaisee :P
TAU80
Viestit: 441
Liittynyt: 02 Syys 2006, 07:39

Viesti Kirjoittaja TAU80 »

On joo peltihäkkyrät kiinni ja uutta nestettä systeemi täynnä. Koetan vielä vaihtaa janzan farmarin pääsylkyn tilalle tämän kyseisen auton vanhan ja ilmata sen. Ei tosin aikaisemmin vaikuttanut asiaan... Jos ei auta niin täytyy käydä näyttämässä leimalla, jos ei mee läpi niin tulee myyntiin. Alkanu kyllästyttää jatkuvasti samat toistuvat viat.
Kohta hajoo varmaan taas kaasutin ja keppi jää käteen, siitä se riemu vasta ratkeaa.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Mullakin on ihan kaikki muut jarruosat tohon vaihdettu paitsi pääsylinteri... Uudet kumit on toki siihenkin laitettu. Mut aina vaan on poljin pehmee ei jarruja saa lukkoon asfaltilla...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Viesti Kirjoittaja astriel »

Mulla korjaantui pehmeä poljin joskus aikoinaan sillä että vaihdoin kaikki jarruletkut. Kuulemma joustaa vanhemmiten.

-vk-
Täystuh02
Viestit: 275
Liittynyt: 17 Touko 2006, 17:22

Viesti Kirjoittaja Täystuh02 »

pressun päälle auto ja sanomalehtee et voi todeta tuleeko jostain ohitte.perin vittumaisen työlään kuulonen harmi :?
sale
Viestit: 290
Liittynyt: 15 Loka 2004, 12:45
Paikkakunta: Anneyron, Rhone Alpes, France

Viesti Kirjoittaja sale »

Mulla oli ihan sama ongelma. Vaihdatin kaikki jarruosat satuloineen letkuineen putkineen päivineen. Hain sitten auton huollosta ja ajelin suu messingillä tuusulanväylää pohjoiseen - kun Hyrylän liikenneympyrässä poljin meni melkein lattiaan....

No - auto takasin korjaamolle, ja siellä ne sitä varmaan pari tuntia ilmaili, ja nyt on poljin kova kuin mulk*** *rektiossa. Ei ole sen jälkeen ollut ongelmia. Sinne täytyy jäädä johonkin joku ilmalukko....joka ei hevillä poistu. Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella, koska jarrut oli kuitenkin tehokkaat, vaikka teho tuli polkimen viimeisellä neljänneksellä...
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

Taannoin meni monta iltaa tapellessa saman asian kanssa.Lopuksi laitettiin paineilmaa säiliöön ja ajettiin nestettä litran verran läpi,välillä availtiin ilmausruuveja..toimii.
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
TAU80
Viestit: 441
Liittynyt: 02 Syys 2006, 07:39

Viesti Kirjoittaja TAU80 »

sale kirjoitti:Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella
Joo kyllä ne läpi meni viimeksikin vaikka oli vähän pehmeet, mutta ikävä vaan ajella sellasella autolla jonka jarruja joutuu pumpaamaan, että pysähtyy. Nyt vaan huononi tilanne kun vaihdoin uudet osat pitää vaan jaksaa koettaa ilmata niin perkeleesti eiköhän se taas siitä. Muuta laittoa leimalle ei sitten olekkaan. 8)
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Paikallistin omasta kyllä vikapaikan mut ite vikaa en saannu korjattua. Etujarruletkut kun laitto lukkopihdeillä luttuun niin poljin oli ihan kova. Yritettiin ilmata satuloita satulat irrallaan (letkut tottakai kiinni :-) ) ja pyöriteltiin eri asennoissa mut eipä vaan ilmaantunnu... Letkut oli uusittu joten niissä ei vikaa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1259
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Viesti Kirjoittaja Pj »

GRA-55 kirjoitti:
sale kirjoitti:Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella
Joo kyllä ne läpi meni viimeksikin vaikka oli vähän pehmeet, mutta ikävä vaan ajella sellasella autolla jonka jarruja joutuu pumpaamaan, että pysähtyy. Nyt vaan huononi tilanne kun vaihdoin uudet osat pitää vaan jaksaa koettaa ilmata niin perkeleesti eiköhän se taas siitä. Muuta laittoa leimalle ei sitten olekkaan. 8)
Mulla oli ilmatessa sellainen paineilmalla toimiva säiliö, mikä imee ilmausruuvista nestettä ja tieteskii sitten ilman pois, kun tarpeeksi kierrätti. Ilman tota vempainta ei meinannut systeemi ilmaantua, kun kaikki osat oli juuri vaihdettuna...
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Sinne systeemiinhän jää aika paljon ilmaa jos laskee kaikki putket, letkut, satulat ja muut, mihin voi jäädä ilmaa, että kyllä siinä hetki menee kun niitä ilmailee... nimim. "kokeillut itsekin". Mutta kyllä se pumppaaminen sitten palkitaankin just sillä polkimella, joka on kuin *ulkku erektiossa. :D
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Pj kirjoitti: Mulla oli ilmatessa sellainen paineilmalla toimiva säiliö, mikä imee ilmausruuvista nestettä ja tieteskii sitten ilman pois, kun tarpeeksi kierrätti. Ilman tota vempainta ei meinannut systeemi ilmaantua, kun kaikki osat oli juuri vaihdettuna...
Mul on ihan samanlainen paineilmaimuri mut ei sekään auttannu :cry:
Täytyy kokeilla uudestaan kun vaihdan Saabin pääsylinterin jossain vaiheessa...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin