Taas tätä paskaa....
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Taas tätä paskaa....
Katsastus edessä, 130 eurolla uutta jarruosaa ostettuna, sama ongelma kun ennenkin, EI VITTU ILMAANNU. Perkele tätä paskaa sanon minä. Uudet tiivisteet pääsylkyssä, uudet satulat ja levyt, paineentasaaja revitty veks ja pehmee on poljin kun vauvan pylly. Ei enää jaksa tätä, haluaako joku ostaa paskan pois tai vaihtaa vaikka ykköskoppaseen Taunukseen? Rumat heebelit saa repimällä irti pinnasta.
Mun Tanes on aina ollu tosi pehmee toi jarrupoljin, oon kans tuskaillu aikanaan et jo on kumma kun ei ilmaannu mut oon lopult antannu periks ja menny katsastukseen ja aina on menny läpi. Tyyppivika nähtävästi! 20 vuotta meinaan ollu toi sama Tane eikä oo ongelma koskaan poistunnu.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Jopas se koettelee
Ookko kattonu et se peltihäkkyrä, jossa tehostin ja sylinteri on kiinni, ei jousta kun polkaisee
Ookko kattonu et se peltihäkkyrä, jossa tehostin ja sylinteri on kiinni, ei jousta kun polkaisee
Mertie pub & 3D
On joo peltihäkkyrät kiinni ja uutta nestettä systeemi täynnä. Koetan vielä vaihtaa janzan farmarin pääsylkyn tilalle tämän kyseisen auton vanhan ja ilmata sen. Ei tosin aikaisemmin vaikuttanut asiaan... Jos ei auta niin täytyy käydä näyttämässä leimalla, jos ei mee läpi niin tulee myyntiin. Alkanu kyllästyttää jatkuvasti samat toistuvat viat.
Kohta hajoo varmaan taas kaasutin ja keppi jää käteen, siitä se riemu vasta ratkeaa.
Kohta hajoo varmaan taas kaasutin ja keppi jää käteen, siitä se riemu vasta ratkeaa.
Mulla oli ihan sama ongelma. Vaihdatin kaikki jarruosat satuloineen letkuineen putkineen päivineen. Hain sitten auton huollosta ja ajelin suu messingillä tuusulanväylää pohjoiseen - kun Hyrylän liikenneympyrässä poljin meni melkein lattiaan....
No - auto takasin korjaamolle, ja siellä ne sitä varmaan pari tuntia ilmaili, ja nyt on poljin kova kuin mulk*** *rektiossa. Ei ole sen jälkeen ollut ongelmia. Sinne täytyy jäädä johonkin joku ilmalukko....joka ei hevillä poistu. Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella, koska jarrut oli kuitenkin tehokkaat, vaikka teho tuli polkimen viimeisellä neljänneksellä...
No - auto takasin korjaamolle, ja siellä ne sitä varmaan pari tuntia ilmaili, ja nyt on poljin kova kuin mulk*** *rektiossa. Ei ole sen jälkeen ollut ongelmia. Sinne täytyy jäädä johonkin joku ilmalukko....joka ei hevillä poistu. Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella, koska jarrut oli kuitenkin tehokkaat, vaikka teho tuli polkimen viimeisellä neljänneksellä...
- Harraste: 1972 Lincoln Continental Mark IV coupe MR /näyttely -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
- Käyttöauto: 2020 Lexus IS300h F Sport -
- Käyttöauto II: 2019 RAM 1500 Laramie HEMI 5.7 -
- Vene: RaisSport 530DC + Mercruiser 470 ( 200hv ) -
- Mökkivene: 1990 Bayliner Capri 1950 -
- TaunusTomi
- Viestit: 953
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
- Paikkakunta: Noormarkku
Joo kyllä ne läpi meni viimeksikin vaikka oli vähän pehmeet, mutta ikävä vaan ajella sellasella autolla jonka jarruja joutuu pumpaamaan, että pysähtyy. Nyt vaan huononi tilanne kun vaihdoin uudet osat pitää vaan jaksaa koettaa ilmata niin perkeleesti eiköhän se taas siitä. Muuta laittoa leimalle ei sitten olekkaan.sale kirjoitti:Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella
Paikallistin omasta kyllä vikapaikan mut ite vikaa en saannu korjattua. Etujarruletkut kun laitto lukkopihdeillä luttuun niin poljin oli ihan kova. Yritettiin ilmata satuloita satulat irrallaan (letkut tottakai kiinni ) ja pyöriteltiin eri asennoissa mut eipä vaan ilmaantunnu... Letkut oli uusittu joten niissä ei vikaa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Mulla oli ilmatessa sellainen paineilmalla toimiva säiliö, mikä imee ilmausruuvista nestettä ja tieteskii sitten ilman pois, kun tarpeeksi kierrätti. Ilman tota vempainta ei meinannut systeemi ilmaantua, kun kaikki osat oli juuri vaihdettuna...GRA-55 kirjoitti:Joo kyllä ne läpi meni viimeksikin vaikka oli vähän pehmeet, mutta ikävä vaan ajella sellasella autolla jonka jarruja joutuu pumpaamaan, että pysähtyy. Nyt vaan huononi tilanne kun vaihdoin uudet osat pitää vaan jaksaa koettaa ilmata niin perkeleesti eiköhän se taas siitä. Muuta laittoa leimalle ei sitten olekkaan.sale kirjoitti:Tosin mun auto meni katsastuksesta läpi sillä pehmeellä polkimella
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Sinne systeemiinhän jää aika paljon ilmaa jos laskee kaikki putket, letkut, satulat ja muut, mihin voi jäädä ilmaa, että kyllä siinä hetki menee kun niitä ilmailee... nimim. "kokeillut itsekin". Mutta kyllä se pumppaaminen sitten palkitaankin just sillä polkimella, joka on kuin *ulkku erektiossa.
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
Mul on ihan samanlainen paineilmaimuri mut ei sekään auttannuPj kirjoitti: Mulla oli ilmatessa sellainen paineilmalla toimiva säiliö, mikä imee ilmausruuvista nestettä ja tieteskii sitten ilman pois, kun tarpeeksi kierrätti. Ilman tota vempainta ei meinannut systeemi ilmaantua, kun kaikki osat oli juuri vaihdettuna...
Täytyy kokeilla uudestaan kun vaihdan Saabin pääsylinterin jossain vaiheessa...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98