FORDI ON PASKA AUTO(vai onko sittenkään)
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
FORDI ON PASKA AUTO(vai onko sittenkään)
laitetaas tällanen topiikki mihin voi purkaa foordiin vittuuntumista että muukki tietää perskele. eli itellä vituttaa se että aina on kesken joku paikka ettei pääse liikkeelle
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Huonosti nukuttu yö takana? Aletaan het aamusta provoilemaan.
Ite oon tullu siihen tulokseen että kaik autot on suurinpiirtein samanlaisia "paskoja" merkistä riippumatta, lähinnä hintaan korreloituen.
Tuohon että aina on joku paikka kesken ei voi muuta todeta ku että kato peiliin, elä fordiin
Ite oon tullu siihen tulokseen että kaik autot on suurinpiirtein samanlaisia "paskoja" merkistä riippumatta, lähinnä hintaan korreloituen.
Tuohon että aina on joku paikka kesken ei voi muuta todeta ku että kato peiliin, elä fordiin
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe
- Sir Taunus
- Viestit: 302
- Liittynyt: 12 Helmi 2006, 19:34
- Paikkakunta: Perniö
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Jossain ladossa voipi ollakin... ei tosin ehkä Suomessa, mut tyyliin niinku sen yhen Fiat-kauppiaan kuolinpesä, mistä löyty alle 100 km ajettuja satakakslaiskoja...Sir Taunus kirjoitti:jumalauta ku sais pakasta vedetyn taunuksen...
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Välillä on ja välillä ei oo.taunusstyle kirjoitti:no kertokaas nyt onko fordi paka auto ihan rehellisesti
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
pitää muistaa että jokainen auto on yksilö.mulla on kahdesta taunuksesta leikannut kone kiinni,escortti oli aivan läpimätä,stockman turbo sierra oli aivan p*ska(vikalistaan tarvittiin 2 lappua).nyt odottaa koko ajan koska nykyisestä tanarista hajoaa moottori. vaikka foortit ovat olleet ainoita autoja jotka mun ajossa on hajonnut,niin en silti tuomitse koko merkkiä.jokaisella autolla on oma tarinansa,toisia on huollettu ja toisia ei.ja ihmeen kaupalla ne autot joita ei ole ikinä huollettu,päätyvät lopulta harrastajien käsiin ja heti alkaa paikat hajoamaan.
ford *a*nus 2d vm74.
Käynyt ainakin tuon käyttis mk3 mondeon kanssa joskus mielessä,
kun oon nyt pelkästään viimesen puolen vuoden sisään joutunut vaihtaan taakse molemmat iskarit, jouset, koiranluut, pyöränlaakerit napoineen yms. Eteen taas molemmat raidetangon päät ja koiranluut.
Nyt tarttisi vaihtaa taakse ainakin kallistuksenvakaajan kumipuslat, jarrulevyt ja palat. Lisäksi toinen
jarrusatula jumittaa ja käppäri ei (taaskaan) pidä toiselle puolelle. Edessä taas on ainakin jarrulevyt ja palat sekä toinen pyöränlaakeri vaihtokamaa. V*tuttaa vaan kun autoa on aina tähän asti merkkiliikkeessä huollettu
helekutin kalliilla ja siinä on sitten ihan aina ja kokoajan joku paikka paskana tai kolisee tai jurisee tai nakuttaa tai rallattaa.
Ajettu on nyt 200tkm ja sitten ihan pelkkää matka ajoa. Myöskin se v*tuttaa kun kuus vuotta vanhasta autosta lähtee kaikki maalit ovista ja ihan joka lunkusta vaikka ovat jo kertaalleen vaihdettu ja uusiksi maalattu. Ei oo auttanu mikään. Myöskin lokarinkaaret ruostuu ja tiivisteet vislaa ja vetareista lentelee rasvat mäelle, arvo putoo silmissä ja mitä kaikkee VOI S**TANAN S**TANAAAAAAAAAAA!!!!
Mutta kyllä sekin muuten ihan hyvä auto on ollu ja merkkiä en kuitenkaan vaiha..
kun oon nyt pelkästään viimesen puolen vuoden sisään joutunut vaihtaan taakse molemmat iskarit, jouset, koiranluut, pyöränlaakerit napoineen yms. Eteen taas molemmat raidetangon päät ja koiranluut.
Nyt tarttisi vaihtaa taakse ainakin kallistuksenvakaajan kumipuslat, jarrulevyt ja palat. Lisäksi toinen
jarrusatula jumittaa ja käppäri ei (taaskaan) pidä toiselle puolelle. Edessä taas on ainakin jarrulevyt ja palat sekä toinen pyöränlaakeri vaihtokamaa. V*tuttaa vaan kun autoa on aina tähän asti merkkiliikkeessä huollettu
helekutin kalliilla ja siinä on sitten ihan aina ja kokoajan joku paikka paskana tai kolisee tai jurisee tai nakuttaa tai rallattaa.
Ajettu on nyt 200tkm ja sitten ihan pelkkää matka ajoa. Myöskin se v*tuttaa kun kuus vuotta vanhasta autosta lähtee kaikki maalit ovista ja ihan joka lunkusta vaikka ovat jo kertaalleen vaihdettu ja uusiksi maalattu. Ei oo auttanu mikään. Myöskin lokarinkaaret ruostuu ja tiivisteet vislaa ja vetareista lentelee rasvat mäelle, arvo putoo silmissä ja mitä kaikkee VOI S**TANAN S**TANAAAAAAAAAAA!!!!
Mutta kyllä sekin muuten ihan hyvä auto on ollu ja merkkiä en kuitenkaan vaiha..
Taunukset myyty, osia vielä jäljellä
No mulla on ollu noita fordeja erilaisia jokunen kappale. Eipä niissä sen ihmeempiä vikoja oo ollu. Normaaleja kulumisesta johtuvia vikoja tietty ollu,mutta ei sen kummenpaa. Tolla nykyisellä käyttis sierralla on ajettu nyt 360000 km,josta itte sellaset 260000 km. Noilla kilometreillä tietty joutunu tekeen kansirempan,mut eipä juuri muuta oo koneelle tarvinu tehä,vaikka on DOHC. Niveliä ja muita kuluvia osia on joutunu vaihteleen tietenkin,mutta ei sen enempää,ku muissakaan merkeissä. Noita muun merkkisiä autoja on ollu kans ja yhtä lailla ne on pelannu. Luultavasti se ratkaisee aika paljon,miten sillä autolla ajelee. Kaiken saa rikki sopivalla ajotyylillä
-73 1.6 2d
-75 1.6L coupe (projekti)
-73 1.6L automatic (varaosa)
-72 2,6 v6 GT coupe (projekti)
-90 Sierra Cosworth 4x4
-98 Escort 1,6 (talviauto )
-75 1.6L coupe (projekti)
-73 1.6L automatic (varaosa)
-72 2,6 v6 GT coupe (projekti)
-90 Sierra Cosworth 4x4
-98 Escort 1,6 (talviauto )
- PimpBot9000
- Viestit: 322
- Liittynyt: 19 Touko 2008, 21:40
- Paikkakunta: Helsinki
Kuulin tässä taannoin viisauden, että Ford-kuskit pääsee taivaaseen koska ne joutuu kärsimään niin paljon jo maan päällä.
Ja jos haluaa auton joka ei hajoa, tilastojen valossa pitää ostaa Toyota. Itse ajattelin ostaa varaosaautoksi priuksen. Eikai hybridimoottorin asennus taunukseen nyt kovin vaikeeta voi olla. Näillä bensanhinnoilla taunuksella ajaminen on ihan liian kallista.
Ja jos haluaa auton joka ei hajoa, tilastojen valossa pitää ostaa Toyota. Itse ajattelin ostaa varaosaautoksi priuksen. Eikai hybridimoottorin asennus taunukseen nyt kovin vaikeeta voi olla. Näillä bensanhinnoilla taunuksella ajaminen on ihan liian kallista.
Joo, ainakin vanhemmat Toyotat on kestäviä tekniikan osalta, ei niissäkään pellit kestä jos vaan ajaa eikä tee suojauksia...
Ei ainakaan Taunus oo huono auto, muista Fordeista ei oo kokemuksia. Muista automerkeistä kyllä. VW New Beetle ainakin on varsinainen murheenkryyni, tiedä sitte muista Volkkareista.
Ei ainakaan Taunus oo huono auto, muista Fordeista ei oo kokemuksia. Muista automerkeistä kyllä. VW New Beetle ainakin on varsinainen murheenkryyni, tiedä sitte muista Volkkareista.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Asennekysymys - aina kuitenkin tulee hyvä mieli kun hyppää vanhan Fordin rattiin (tai melkein minkä tahansa wanhan takavedon)... Ei ne siis kaikin puolin susia voi olla
Tosin eipä noissa omissa ole ollut mitään varsinaista vikaakaan pitkään aikaan
Se ainoa pari kilometriä kokeilemani etuveto-Foortti ei kyllä luonut samanlaista fiilistä
Tosin eipä noissa omissa ole ollut mitään varsinaista vikaakaan pitkään aikaan
Se ainoa pari kilometriä kokeilemani etuveto-Foortti ei kyllä luonut samanlaista fiilistä
Mertie pub & 3D