kurapyörät
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
kurapyörät
siirretäämpäs tänne monttupyörä keskustelua
harrasteleekos taunustelijat kurapyöräilyä :?:
ite oon ajellu aika paljon crossiraalla nykyään 250 yzf:llä. löytyy myös 450 yfz, se vasta vekkuli laite onkin.
harrasteleekos taunustelijat kurapyöräilyä :?:
ite oon ajellu aika paljon crossiraalla nykyään 250 yzf:llä. löytyy myös 450 yfz, se vasta vekkuli laite onkin.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: kurapyörät
Junnuna joskus ajelin ensteks kasikymppisellä Hondalla ja sitte vähän aikaa vielä 125lla Suzukilla, mutta sit viina, naiset ja musiikki vei viimesetkin urheilijanrippeet ja aloin rokkaamaan. Ja nyt ajelen enää urheilun vuoks Tanella...p3 kirjoitti:siirretäämpäs tänne monttupyörä keskustelua
harrasteleekos taunustelijat kurapyöräilyä :?:
ite oon ajellu aika paljon crossiraalla nykyään 250 yzf:llä. löytyy myös 450 yfz, se vasta vekkuli laite onkin.
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
onhan noita ollu kakspuokki ceeärriä pari ja yks 500cc cr....nyt ei pyörää mut hakusessa 500cc cr...kyllähän ne rentoja vehkeitä on....kellekkään tullu pahempia vahinkoja...ite muutaman kerran vetäny kunnolla sarvien yli lepikkoon mut selvenny ilman pahempia vammoja....
mitä pienempi vika sitä isompi leka......
pari kertaa hyppyristä oon tullu nokankautta ympäri toisella kerralla kaasuhirtti just hyppyrille tullessa, piti vähän aikaa istuksia raanreunalla puhaltelemassa. luita ei ole menny, ilmeisesti oon tajunnu pitää vauhdin kohtuudessa.hes83 kirjoitti:....kellekkään tullu pahempia vahinkoja...ite muutaman kerran vetäny kunnolla sarvien yli lepikkoon mut selvenny ilman pahempia vammoja....
nuo nykyset ajovarusteet on kyllä hyviä, mustelmatki on aika harvinaisia
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe
- teroniusmonk
- Viestit: 1167
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Joo, ei mullekaan oikeen mitään kerenny sattumaan vaikka tuli oltua mukkelis-makkelis ja just hyppyrin nokalta "pikkasen" sivuun ja pöpelikköön pari kertaa... vähän oli tietty paikat hellinä, mutta ei tosiaan luita ole hajonnu. Pari mustelmaa kuuluukin urheiluun!
MB 310 D ´93 Keikkadösä
BMW 730 V8 ´95
BMW 730 V8 ´95
sattuuhan noita onnettomuuksi...velipojalta vei jalkatappi pohkeesta n.10x5 cm ku kaveri ajoi toisella pyörällä kylkeen melko lujasta vauhista....aika paha vamma...kiristää tieten vieläkin välillä ku ei meinannu nahkaa löytyä tilalle mistään... mut hauskaahan se rälläily on..mites kelkka kategoria..niitä harrastajia taitaa löytyä clubilaisista ehkä enemmänkin... :?:
mitä pienempi vika sitä isompi leka......
Kerran olen ajanut "moottorikelkalla", kuva kelkasta, tuota masiinaa ei paljoa kelit kiinnostaneet... Tai tiedä sitten miksikä tuo luokitellaan
Mertie pub & 3D
Mikä vittu tuo on tulee meileen joku terri 1000 jolla tuli entisessä duunipaikassa pöristeltyä.... hyvin menevä vehe paikassa kun paikassajeddah kirjoitti:Kerran olen ajanut "moottorikelkalla", kuva kelkasta, tuota masiinaa ei paljoa kelit kiinnostaneet... Tai tiedä sitten miksikä tuo luokitellaan
Omatekonen vehje, vaikka siinä lukee Arctic Cat niin luulen, että kataloogissa on pien aukko sillä kohtaa...henu kirjoitti:Mikä vittu tuo on tulee meileen joku terri 1000 jolla tuli entisessä duunipaikassa pöristeltyä.... hyvin menevä vehe paikassa kun paikassajeddah kirjoitti:Kerran olen ajanut "moottorikelkalla", kuva kelkasta, tuota masiinaa ei paljoa kelit kiinnostaneet... Tai tiedä sitten miksikä tuo luokitellaan
Eli siis latukoneen telat + Mazdan kakslitranen diiseli ahdettuna + siihen yhdistettynä Taunuksen C3 automaatti + pari kulmavaihdetta => etupäässä auton perämurikka ja vetareissa molemmin puolin levyjarrut omilla jarrupiireillään => ohjaustanko painaa aina toisen puolen jarrupääsylinteriä jolloin vehje kääntyy... Täytyy sanoa et aika seppä ton rakentaja, toi kun vielä kulkeekin jonkun verran
Mertie pub & 3D
Eli "ohjaus" on toteutettu kutakuinkin samalla tavalla kun rautahepossa... siinä ei vaan oo levyjä vaan sellaset "hampaat" jotka tökkää toisen telan jumiin käännettäessäjeddah kirjoitti:ohjaustanko painaa aina toisen puolen jarrupääsylinteriä jolloin vehje kääntyy
On muuten tavaran liikuttelussa hemmetin hyvä värkki sellanen hepo
Mut joo, tää menee taas vähän OT puolelle
Ei ole pahemmin tullut crossailtua. Kerran oltiin työporukan kesken mönkijä "safarilla" jossa ajettiin metsässä sellainen reilu kahden tunnin reitti pitkin kallioita,ojia,metsähakkuu alueita,jyrkkiä mäkiä jne.,valittiin vaativin reitti vielä(kaikki oli suurinpiirtein ensikertalaisia) ja siltä se tuntuikin..ohjaajakin oli jumissa muutamaan otteeseen mutta oli kyllä todella hienoa kura lensi ja hiki tuli,suosittelen kaikille. Pakko mennä vielä uusiksi joskus
E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"