Ihmisten reaktiot Taunusta kohtaan...

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Taco kirjoitti:Miten h*lv*tissä tuon saa viemään 22.5 litraa ???
Tehoja ei tuu ilman bensanpolttoa :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

hehee,joku pikku likka sanoi risteyksessä äidilleen että kato ku on ihana auto :lol: :lol: :lol: oli pakko oikee polkasta tanelii kun lähdin liikkeelle..
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Siin oli oikee asenne tytöllä! Meikän tytärpuoli meni aina piiloon kun oli mun Tanen kyydissä, en saannu opetettua sille oikeeta asennetta, mut eihän se ookkaan meikäläisen verta...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Miikka
Viestit: 284
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Kurvasin I-koppaseni tänä aamuna parkkiin Tampereen Tammelassa. Autosta noustuani minua lähestyi n. 60-vuotias rouva kysyen minkä merkkinen auto tämä on? Kerroin ja rouva kehui että ompas mukavan näköinen ja -värinen! Jutteli muutenkin että on noita vanhempia autoja niin mukava katsella liikenteen vilinässä. Onnitteli auton valinnasta vielä jatkaessaan matkaansa :D

Eipä nuo autot ole pelkästään miesten juttuja... :D
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Eilen olin tuolla maakunnissa käymässä. Ärrän edessä odottelin kun siihen tuli pari pikkupoikaa kyseleen kaikenlaista... paljon hevosia, minkä ikäinen jne. Sit toinen niistä kysy että paljon kulkee. Mää että 180 oon ajanu, mut sitten loppuu mittari kesken :) Pojan perkuleet rupes nauraan aivan räkänä ja pyöräilivät pois... No, tuli ne siihen vielä takas, mutta mää jo että kiusasko ne perkuleet vaan :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

sillä lailla saa vittuilut loppumaan ku sanoo että käyppä ja osta mulle sitten uus auto ku tämä ei kerran sulle kelpaa :lol:
Avatar
Viipo
Viestit: 808
Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

hohhoh, eilen taisi yksi kaveri jo hurahtaa taunuksiin. oltiin kaverin luona iltaa viettelemässä, ja tuli käymään muita sen kaverin kavereita. No yksi tyyppi sitten rupesi kyselemään, jotta kenen tuo helevetin siisti coupe on tuolla pihalla, ja mitä se on syöny? no esittelin taunuksen, ja käytiin pikku kojarilla, polttelin siinä joutessani noilla 245 gummeilla pari semmosta kunnon rantua asfaltille ym. niin rupes vaan kyselemään jotta mitä tää auto oikein maksaa? lupasin tonnilla katsastamattomana siinä kunnossaan, niin nyt se tään viikon aikaan rupee kattelemaan, saako mistään kasaan äkkiä niin paljoa rahua :P
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Avatar
vilunki78
Viestit: 289
Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:31
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja vilunki78 »

meidän 3 vuotias tyttö nojaili yhtenäpäivänä tässä mun farmari tanen perään ja kyseli et mitä tää auto maksaa :D no minä sit kysäisin, et meinaatko ostaa sen multa pois. niin likka siihen, et juu. ai että, on se vaan niin sulonen.
Stance
Viestit: 102
Liittynyt: 13 Elo 2005, 10:53

Viesti Kirjoittaja Stance »

Kiusasin tänään kehäIII:lla perässä hinkannutta bemarikuskia ihan urakalla. Kolmonen oli viiden aikaan aika tukkoinen ja ajelin ohituskaistalla joka kulki ihan yhtä hitaasti kuin toinenkin kaista. No eikös tämä madallettua mustaa bemaria ajanut ottanut itteensä kun joutu imemään Taunuksen pakokaasuja, hiillosti kilometrikaupalla ihan puskurissa, varmaan näki punaisen naamansa kromipuskurin pinnasta (just hinkkasin autosolilla, kiiltää!) Mä tietty laskin kaasua entisestään...kun päästiin kolmoselta hämeenlinnan väylälle niin heitti liittymästä suoraan toiselle kaistalle ja ohi. Saakos tästä mitään kunniamainintaa, pokaalia, edes munkkikahveja? :lol:
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Stance kirjoitti:Kiusasin tänään kehäIII:lla perässä hinkannutta bemarikuskia ihan urakalla. Kolmonen oli viiden aikaan aika tukkoinen ja ajelin ohituskaistalla joka kulki ihan yhtä hitaasti kuin toinenkin kaista. No eikös tämä madallettua mustaa bemaria ajanut ottanut itteensä kun joutu imemään Taunuksen pakokaasuja, hiillosti kilometrikaupalla ihan puskurissa, varmaan näki punaisen naamansa kromipuskurin pinnasta (just hinkkasin autosolilla, kiiltää!) Mä tietty laskin kaasua entisestään...kun päästiin kolmoselta hämeenlinnan väylälle niin heitti liittymästä suoraan toiselle kaistalle ja ohi. Saakos tästä mitään kunniamainintaa, pokaalia, edes munkkikahveja? :lol:
:D , itte ajelin siellä tänään Bemarilla, mut klo 14 aikaan...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Stance
Viestit: 102
Liittynyt: 13 Elo 2005, 10:53

Viesti Kirjoittaja Stance »

:D :shock:
M.K.

Viesti Kirjoittaja M.K. »

Mulla jäi parhaiten mieleen se, kun kerran ajelin tossa kylällä ja vastaan tuli ehkä keski-ikäinen ukko jollain noin 90-luvun Ferrarilla ja se katto oikeesti pidempään mun Tanea, ku mä sen ferrarin rotiskoa. Olihan mulla sentään Shelby-raidat ja sen fiiatti oli vaan koko punanen...
Vieras

ihmisten reaktiot taunusta kohtaan

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mulla sama juttu. ihmiset kyselee paljonko maksaa sen sellaista...varsinkin pojat ku oon ite akka. minusta on hyvä että kaikki ei tykkää taunuksesta eipähän oo samanlaisia paljon. inhoan nissaneita toyotia yäk!
Avatar
voorti
Viestit: 58
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 11:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja voorti »

Joskus -80 luvun loppupuolella omistin -73 mallin gxl 4d sedanin jonka kunnostin ja maalautin uutuutta loistavaan ruskeaan metallihohtoväriin,poliisit pysäytti ja ajattelin että mistähän ne nyt keksi sakottamista ihmetys oliki kova kun ne rupesivan kattelemaan vaan ja kierteleen autoa sitten toinen sano että onpas pojalla hieno peli ja syynäs perästä ja sano että MITÄ? onko tämä taunus ja kun jonkun aikaa siinä niiden kanssa juteltuani olin lähdössä ja pöräytin auton käyntiin ,se toinen poliisi sano että tässäkö on kuutoskonekki onpa vain tosi hieno peli,sakotushommat jäi ainakin silloin sikseen.Kyllä niihin poliisiinki näköjään mahtuu mukavaa sakkia.
Jestapa jepulis!
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Meikäläistä ei oo Poliisit pysäyttänny ku yhen kerran ja sillon ne anto ylinopeussakot, eikä ne yhtään kehunnu Taunusta :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin