Emännät ratissa

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

hanna
Viestit: 177
Liittynyt: 27 Huhti 2005, 09:14
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja hanna »

Mulla ajo luonnnistuu melkein millä kulkupelillä vaan, mutta mieluiten taunuksella :D
Nyt taas on talviauto ajokunnoton, no tää on aika yleinen olotila sillä... :evil: Ei käynnisty millään vaikka lupaakin, mutta ei niin ei, tuossa pihassa se on maannut jo maanantaista lähtien. Kai hän otti herneen nenään kun viimeviikon ajelin kaverin volvolla...ja pöh! tommoset hienonokkaset foorttit!
TAUNUS L 2D 1.6 `73
Orion 1.3 `88
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Kyllä kauniimpi osapuoli ajeli tolla mun tanarilla kun kortin sai tossa pari kuukautta sitten, mutta ihan käytännön syistä on varmaan parempi että ajeleepi jollain missä voi veivata vaihteita ihan ite, kun tuo on tomaatti, että saa sitä tuntumaa siihen keppiin... :lol: Naurussa oli pitelemistä kun ratin takaa kuuluu vaan että "Kauheeta! tää on ihan outo tää auto! mihin tää menee? APUA!" No, eihän se välttämättä oo ihan samoilla leveleillä kuin -02 Punto. Lisää ajoja sitten kesällä taas. :P
dedinsaid
Viestit: 112
Liittynyt: 01 Marras 2005, 16:00
Paikkakunta: Nakkila/Ulvila

Viesti Kirjoittaja dedinsaid »

Nonnii, neiti päätti sitten vihroin kokeilla vanhaa ja kyllähän se tykkäs, kuulemma niin pehmeesti etenee että :o Pakkotilannehan toikin oli, kaljahammas alkoi yllättävästi kolottaa ja joku oli kuskiksi saatava mutta eipä neitiä tuntunut haittaavan.
79' Taunus vihriä paholainen
[ex] 2.0 Sierra, meinaan niin thyyning vehe että.
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

huonosti tuntu aikanaan viihtyvän taunuksen ratissa,loikkii kuulemma :roll: mutta sierra tuntu taittuvan melkosesti..enää sillä ei ole asiaa taunuksen rattiin.
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Mun tane on vaikea ko mikä. mut osaan mie sillä ajella sen ku tarvii =) ja mun autoon ei oo äijillä asiaa, sitä on yks äijäkin salaa ajanut. ja koulussa pari opettajaa. montakohan yhteensä..hmm..5v omistuksen aikana 6-7 henkilö mun lisäksi, et ei kauheen monta. paitsi et katsastusmiehet et ehkä sit 10 ihmistä. et ei montaa. ja naisille antaisin vielä vähemmän ajettavaksi ku miehille. (ei pahalla naishenkilöt, mut näen päivittäin kuinka "taitavia" olette).

kiteytettynä, itse rakastan(omalla) taunuksella ajoa =)
Ant_ti
Viestit: 17
Liittynyt: 03 Tammi 2007, 22:53

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

viihtyy, kunhan tane vaan toimii =D
Taunus ' 76 2.0 ohc
Larba
Viestit: 39
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 13:45
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Larba »

Meikän pirkko haluais kyllä ajaa tanikalla mutta se on nyt rojektissa eikä se pääse sen takia sillä päristeleen :? ..Ei sille kuitenkaan tuota takavetoset mitään ongelmaa koska ajelee 929 mazdalla :D
Taunus 1.6L 4d -72
Mazda 626 -90 (R.I.P.)
Riku
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 03:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Riku »

Meillä mami kävi eilen kokeilemassa tota automaatti-Taunusta ja tykkäs niin paljon, ettei meinannu tulla tallilla ulos autosta ollenkaan. Pitihän sen sitten antaa ajaa kotiin asti ja vielä maisemareittiä 8) Ennen ei ollu ajanu automaattivaihteista ollenkaan ja muutenkin tottunu ajamaan 2000-luvun autoilla. Tallin pihassa on kilvetön MK II Taunus ja siitä pitäis ruveta tekemään kesäautoa emännälle ku se ihan välttämättä haluaa oman Taunuksen :D
Vastaa Viestiin