mihinköhän autoo seuraavaks vaihtais?

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

Herkko kirjoitti:
Farkku kirjoitti:Taunus syö liikaa bensaa, ja kaveri olis kiinnostunu ostamaan.. Oulun suunnalla olis muutama kiinnostava pikkuruokanen vectra :oops:
Ja tästä,itsellä samanlainen ku sulla(GX 1.6 Taunus) kulutti 7,5 matka-ajo,
ja sekalainen taajama-ajo talvella 10 liter.
Jos vie enemmän,niin laita kuntoon.
Epäilen,että opelilla et pääse vähempään.
Ja jos Opelilla säästää bensakustannuksissa niin nekin "säästöt" menee sitten siihen, että Opelin saa pidettyä liikenteessä :roll:
En suosittele Vectraa kenellekkään, paska auto.
Avatar
Tirol
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Heinä 2006, 19:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tirol »

Itse olen siirtymässä tonne nipponin suuntaan jos vaikka sattuis tuleen täs seuraavan vuoden aikana "uitettua" tuolta nousevan auringon maasta itselle Nismo. Taunus laitetaan alkuperäiskuntoon ja laitetaan kuivaan sekä lämpimään talliin odottelemaan kesäaikoja. Niin siis mulla olis tarkotuksena siis vaihtaa tanarista Nissan Skyline GT-R:ään.... taka-ajatuksena lähinnä nuo driftikisat :lol:
PC autopelit lähellä sydäntä....
Eritoten Flatout 1 ja 2 :D
Taunusta unohtamatta ;)....
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Uusi auto hankittu 8) Taunus taas menee myyntiin.

Elikkä nyt uutena tulokkaana Scorpio 2.0i -88 :)
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
Tseitsei
Viestit: 149
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 13:10

Viesti Kirjoittaja Tseitsei »

...
Taunukset myyty, osia vielä jäljellä
Avatar
Tseitsei
Viestit: 149
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 13:10

Viesti Kirjoittaja Tseitsei »

...
Taunukset myyty, osia vielä jäljellä
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Eipä hyvin lähtenyt se homma toimimaan :D

Itelläni ei nopeusmittari toimi, ja kun vähän äkäsemmin eilen kiihdytin, niin kaasuvaijeri lähti paikoltaan :D Hyviä autoja nämä :wink:
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Avatar
jryti
Viestit: 855
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 09:57
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jryti »

Januzki kirjoitti:
Herkko kirjoitti:
Farkku kirjoitti:Taunus syö liikaa bensaa, ja kaveri olis kiinnostunu ostamaan.. Oulun suunnalla olis muutama kiinnostava pikkuruokanen vectra :oops:
Ja tästä,itsellä samanlainen ku sulla(GX 1.6 Taunus) kulutti 7,5 matka-ajo,
ja sekalainen taajama-ajo talvella 10 liter.
Jos vie enemmän,niin laita kuntoon.
Epäilen,että opelilla et pääse vähempään.
Ja jos Opelilla säästää bensakustannuksissa niin nekin "säästöt" menee sitten siihen, että Opelin saa pidettyä liikenteessä :roll:
En suosittele Vectraa kenellekkään, paska auto.
Minulle on taas sattunut vissiin kaikki hyvät ooppelit :D A-Veccu versus Eskorontti niin vikatilastossa meillä veccu on vielä parempi kuin esko :D .Molempia on joutunut hitsaamaan ja silloin tällöin rassaamaankin ja vecusta pakoputkea putsaamaan auki :evil: , mutta molemmissa on kuitenkin 400tkm mennyt rikki. Edellisestä B-mallin Vecusta ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa kun vei aina paikasta A paikkaan B. Välillä huonommillakin metsäteillä ja välillä pitkääkin matkaa kovallakin vauhdilla :P . Ja sille ECOTECHIN koneelle ei oikein bensakaan tuntunut kelpaavan, vaikka ei se kiihtyminenkään päätä huimannut :lol:
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!

Museoleimassa -72 Coupe GT 2000
2x 12m -65
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Minulla on kyllä 2.4 V6 Scorpio pelannut todella hyvin. Laadukkaan jämäkästi on vienyt perille. Vaan kaipa se tietää, jotta on Fordisti ratissa. Ainut, mikä harmittaa on suuntavakavuuden puute, mikä luultavammin johtuu todella nopeasta ohjauksesta tehostimen kera ja kiilamaisesta korista. No, hyvä se on ajaa näihin "nykyautoihin" verrattuna, joissa ei ole minkäänlaista tuntoa ajotapahtumaan ja ohjauskin tuntuu, jotta niin kuin olisi vedetty vieterit raidetankojen päistä auton keskipisteeseen. Kyllä 17M:llä ajo oli yhtä juhlaa! Tuli ihan kuningas olo sillä ajellessa, kun oli niin hauska ajaa. Ja muut katseli vittuuntuneena. Kyllä moni nykyautokuski kiilasi risteyksestä minun ja 17M:n eteen ja olivat niin hapannaamaisia ilmeiltänsä. Ja se oli sentään ainut auto, mitä naiset kehuivat hyvännäköiseksi autoksi, vaikka olikin kirjavassa lauluautovärissä. No, 17M on nyt työn alla ja saa "hieman" muskelia pellin alle ja venuksen muodot kuntoon sekä luultavasti hillityn värin pintaan. Niin, ja se vittuilun määrä, minkä joutuu kokemaan aina, kun on Ford Friikki. Mutta täältä pesee, PERKELE!

Tuli pieni Fordistin vuodatus kaljottelun tuloksena. :D
Avatar
saritar71
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Tammi 2008, 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja saritar71 »

Tänään pihaan tuotiin mun uus ajokki Ford 4 D Scorpio 2,8 l V6 GL automatic vm-86 8)
Ei riemulla rajaa ko foodilla ajaa ... :lol:
Stockmann
Viestit: 152
Liittynyt: 12 Kesä 2006, 21:06
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Stockmann »

Ei auton vaihtoa tiedossa mutta se kun tulee kohdalle niin AMG:ssä pysytään moottorin tilavuuden kasvaessa :wink:
E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...

"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

Mää vaihoin viikko sitten Scorpion Samaraan :lol:
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

:shock:
Taunus Maximus =)
Avatar
Sultzi
Viestit: 1914
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 22:01
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Samaa minäkin ihmettelin jo tuolla FCF puolella :lol:
Avatar
Farkku
Viestit: 577
Liittynyt: 28 Marras 2005, 14:24
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Farkku »

No selitetään täälläkin.

Oli niin alhainen hinta Samarassa, ja kun Scorpioon olis pitäny katsastukseen tehdä vaikka mitä, niin ajattelin vaihtaa. Ja uskon saavani voittoakin tuosta autosta, kyllä siitä joku maksaa mielellään enemmän kuin mitä minä antoin Scorpiosta väliä.

On muuten aika mielenkiintoinen tuo hälytinsysteemi Samarassa: koulun pihallakin yhesti, kun laitoin ovet lukkoon ohjaimesta, niin kohta alkoi hälytin huutamaan viimeistä päivää. Ja ajonestolaite on naurettava :D

Mutta 80 000 ajettu, 2 aikaisempaa omistajaa, niin ei hassumpi auto.
Mondeo 1.8 TDi -97
Scorpio Ghia 2.0 -95
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Hei..Lada EI ole auto! :lol:
..ei mulla kyllä Opelin kuskina paljoa sanomista ole :roll: :oops:
Taunus Maximus =)
Vastaa Viestiin