Päivän säätämiset

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

No hyyiii Simula, ei mittää Recaroja Taunukseen.. Eri juttu, jos ois oikeesti kisakampe missä pitäis ollakki penkissä tukee.. Alkuperäset gt:n jakkarat on kivat ;)
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

ja päivän säätämiset tanesta imusarja irti ja termarin asennusyritys joka tosin jäi yritykseksi :lol:
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Vaihoin corollaan etuiskarit kun oli tullu vanhoista iskareista oikeen kelpo polkupyörän pumppuja :D laitoin samalla uuden lambda-anturin kiinni kun vanha tippu tielle joskus 4 kuukautta sitten, ei se kyllä mihinkään mitään vaikuttanut, ei kulutukseen eikä syttynyt edes moottorin merkkivalo sillon ku se putos pois.. signaali johdossa kyllä jännite ok että ehkä se jotain tekee sitten kuitenki. tai on tekevinään. ton mallin rollassa on laippakiinnitteinen lambda ja oon jo aika monesta suunnasta kuullu että on ruostunu ne mutterit pois ja anturi pudonnu :lol:
Avatar
zmuli
Viestit: 663
Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja zmuli »

Januzki kirjoitti:No hyyiii Simula, ei mittää Recaroja Taunukseen.. Eri juttu, jos ois oikeesti kisakampe missä pitäis ollakki penkissä tukee.. Alkuperäset gt:n jakkarat on kivat ;)
Race tai ei, joku tuhatmiljoonaasataa kertaa paremmat istua nuo ku ne "perunasäkit" :D
haters gonna hate! 8)
-Pori Connection-
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Luhtis kirjoitti:Vaihoin corollaan etuiskarit kun oli tullu vanhoista iskareista oikeen kelpo polkupyörän pumppuja :D laitoin samalla uuden lambda-anturin kiinni kun vanha tippu tielle joskus 4 kuukautta sitten, ei se kyllä mihinkään mitään vaikuttanut, ei kulutukseen eikä syttynyt edes moottorin merkkivalo sillon ku se putos pois.. signaali johdossa kyllä jännite ok että ehkä se jotain tekee sitten kuitenki. tai on tekevinään. ton mallin rollassa on laippakiinnitteinen lambda ja oon jo aika monesta suunnasta kuullu että on ruostunu ne mutterit pois ja anturi pudonnu :lol:
Nää just monesti TaunusIhmisiä kiinnostaa.... :wink:
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Säätöä se on seki :D En liene ainut joka täällä on käyttöromunsa remontista sattunut mainitseen.
Avatar
jryti
Viestit: 855
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 09:57
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jryti »

Tarvin talliin tilaa toiselle autolle joten tuupattiin taunus tallin perälle. Illalla yksin aloin siirtämään taunusta takaisin -> Ajamalla kulkee helpommin-> kone käyntiin -> nopsa tarkastus että kaikki on kunnossa: laturin valo: check, öljynpainemittari: puuttuu!!!! Nyt on litra öljyä jalkotiloissa :evil: :evil: Matto pyykille...
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!

Museoleimassa -72 Coupe GT 2000
2x 12m -65
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

jryti kirjoitti:Tarvin talliin tilaa toiselle autolle joten tuupattiin taunus tallin perälle. Illalla yksin aloin siirtämään taunusta takaisin -> Ajamalla kulkee helpommin-> kone käyntiin -> nopsa tarkastus että kaikki on kunnossa: laturin valo: check, öljynpainemittari: puuttuu!!!! Nyt on litra öljyä jalkotiloissa :evil: :evil: Matto pyykille...
Mulla hajosi yhdestä jenkki maasturista mittarille menevä öljykellon letku kans, tulos sama, ei ruostu kuskin jalkotila ihan heti. Tietenkin sitten kun tuo oli korjattu aavistuksen liian pitkällä putkella niin tämä pitkäputki osui pakosarjaan ja seuraava öljykatastrofi oli valmis!
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Luhtis kirjoitti:Säätöä se on seki :D En liene ainut joka täällä on käyttöromunsa remontista sattunut mainitseen.
Elekää välittäkö,vaik Herkko välilä vituilee.
Mie oon kattokaas välistä vähä ärsyttävä,
sen lisäksi että natsisika olen tottakai...

Sitäpaitsi mie säätelin tänään
kiinalaista mopoa. :wink:
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Herkko kirjoitti: Elekää välittäkö,vaik Herkko välilä vituilee.
Mie oon kattokaas välistä vähä ärsyttävä,
sen lisäksi että natsisika olen tottakai...
Huomattu on joo :lol: :lol: :lol:
Avatar
jryti
Viestit: 855
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 09:57
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja jryti »

Herkko on virallinen Taunus-klubin foorumi-natsi. Muilla on vaan administratoreita ja moderaattoreita, mutta meillä on oma foorumi-Sturmscharführer :lol:
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!

Museoleimassa -72 Coupe GT 2000
2x 12m -65
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Ootteko viel yhtään täysjärkist Taunusmiestä nähny =)) Huumorimiehii, kyl ollaa lähes kaikki ;)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Mois kirjoitti:Ootteko viel yhtään täysjärkist Taunusmiestä nähny =)) Huumorimiehii, kyl ollaa lähes kaikki ;)
Ei semmosta olekaan. Fordismi on parantumaton sairaus, johon ei ole edes lievittävää lääkitystä. pitää mennä aa-kokoukseen "Hei, olen luhtis, ja olen fordisti."
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Luhtis kirjoitti:
Mois kirjoitti:Ootteko viel yhtään täysjärkist Taunusmiestä nähny =)) Huumorimiehii, kyl ollaa lähes kaikki ;)
Ei semmosta olekaan. Fordismi on parantumaton sairaus, johon ei ole edes lievittävää lääkitystä. pitää mennä aa-kokoukseen "Hei, olen luhtis, ja olen fordisti."
Voi vittu, että repesin, oluella ehkä syytä asiaan ;)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vastaa Viestiin