Päivän säätämiset

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

JeeSe kirjoitti:
Mois kirjoitti:Säädin sen verran et vein nimmarin alle, kun UPS toi tänään todella hyvän 3.09 Ison Atlaksen välityksen :D
Lukko pitäis viel hommata, sit vois alkaa kasata uutta perää...
Mulla ois Kemppilukko ihan asennusta vaille ylimääräsenä.. :lol:
On mullakin Taunus-Sälliltä ostettu Kemppi-lukko, mut sitä en laita, sen voin myydä halukkaalle ostajalle :lol:
Oli muuten "kallis" välitys, jouduin maksamaan siitä kokonaiset 45€ :lol:
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

No mun versiossa sais valita viel, et haluuko puikolla vai migillä lukitun.. :wink:
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ropasin 4v. automaatin valve bodyä, tarkoitus asentaa Trans-Go ja Superior shift kit ja lootaan overhaul kit sekä katsoa että päittäisvälykset tulee kohdilleen.
Kolme laatikkoa on palasina, että jos joku tarvii A4LD osia tai vinkkejä fiksailemiseen...
Avatar
maza
Viestit: 109
Liittynyt: 15 Marras 2004, 17:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja maza »

Potkas lohkolämppärin koneen kyljestä pihalle. Nyt ois uus tiiviste laitettu saa nähä kestääkö.
taunus 1,6 77 2d
ozzie
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Heinä 2008, 20:56
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ozzie »

Nuormies ku oon, ni eikös tuo kemppi lukko ole laiton? Mut kuiteki tuo miu ke-20 meni tos pari päivää sit läpi ilmaa mitää sanomist vaik kemppilukko persiissä..
Sunbeam imp '70
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

ozzie kirjoitti:Nuormies ku oon, ni eikös tuo kemppi lukko ole laiton? Mut kuiteki tuo miu ke-20 meni tos pari päivää sit läpi ilmaa mitää sanomist vaik kemppilukko persiissä..
No on siinä ollu ainakii helvetin tasaset takajarrut :lol:
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1259
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Viesti Kirjoittaja Pj »

Säätäminen alkaa....
Lohko
#1
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76 ;)
Pappa Tunturi `75 ;)
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

purin aamutuimaan 82:sen etuakselin hiekkapuhallusta varten.. oli puslat aika mielenkiintosessa kunnossa :lol:
toinen iskarin yläpään pultti vaati väkivaltaa mut muuten lähti kaikki ihan hyvi...
tarvis ens viikolla raahata kaikki puhallettavaks...
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

tänään otin kaikista tukivarsista vanhat puslat pois.. etupään puslat lähti helposti niinku aina mut takatukivarsien puslien poistossa oliki vähä enemmän työtä,niinku aina :) vaikeutti asiaa ku takapuslat oli aika hyvässä kunnossa.. :roll:
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Pohjatöitä ja pohjatöitä. Loputon urakka...kai se sitten joskus tekijäänsä kiittää...
Sedan GT '73
ozzie
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Heinä 2008, 20:56
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ozzie »

henu kirjoitti:
ozzie kirjoitti:Nuormies ku oon, ni eikös tuo kemppi lukko ole laiton? Mut kuiteki tuo miu ke-20 meni tos pari päivää sit läpi ilmaa mitää sanomist vaik kemppilukko persiissä..
No on siinä ollu ainakii helvetin tasaset takajarrut :lol:
Itseasias konttorin koneitte mukaa taka-akselilla käyttöjarrus muistaakseeni 10% eroo ja käsijarrus 20% :D lappu löytyy. Koulus mitattii ni kyl se hetti 8% kuiteki eroo taakse käyttöjarrulle. Et onko sit mittavehkeis sen verra eroja vai mitä ihmettä :D
Sunbeam imp '70
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

ozzie kirjoitti:
henu kirjoitti:
ozzie kirjoitti:Nuormies ku oon, ni eikös tuo kemppi lukko ole laiton? Mut kuiteki tuo miu ke-20 meni tos pari päivää sit läpi ilmaa mitää sanomist vaik kemppilukko persiissä..
No on siinä ollu ainakii helvetin tasaset takajarrut :lol:
Itseasias konttorin koneitte mukaa taka-akselilla käyttöjarrus muistaakseeni 10% eroo ja käsijarrus 20% :D lappu löytyy. Koulus mitattii ni kyl se hetti 8% kuiteki eroo taakse käyttöjarrulle. Et onko sit mittavehkeis sen verra eroja vai mitä ihmettä :D
Aika lepsut vetarit jos kempillä tulee eroja :shock:
Takajarrujenhan Pitäs olla samaa tasoo ainakii mun älyn mukaan.
jeddah
Viestit: 882
Liittynyt: 23 Touko 2007, 19:47
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah »

henu kirjoitti:
ozzie kirjoitti:
henu kirjoitti:No on siinä ollu ainakii helvetin tasaset takajarrut :lol:
Itseasias konttorin koneitte mukaa taka-akselilla käyttöjarrus muistaakseeni 10% eroo ja käsijarrus 20% :D lappu löytyy. Koulus mitattii ni kyl se hetti 8% kuiteki eroo taakse käyttöjarrulle. Et onko sit mittavehkeis sen verra eroja vai mitä ihmettä :D
Aika lepsut vetarit jos kempillä tulee eroja :shock:
Takajarrujenhan Pitäs olla samaa tasoo ainakii mun älyn mukaan.
Toisella puolella kuluneempi rengas..? Varmasti menee pienistäkin heitoista dyno sekasin, samaa vauhtia kun pyrkii pyörittämään rullia.
ozzie
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Heinä 2008, 20:56
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ozzie »

Tais olla iha yhtä "hyvät" talvirenkaat kummallaki puolel. Mielenkiintone laite on... :)
Sunbeam imp '70
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

Sain tänään sytytettä talvitaunuksen palamaan :D Tulin töistä kotio ja just enne pihaa sammus, aattelin että bensa loppu. Sitte polkasin kaasua muutaman kerran ja starttailin ja poljin. Sitte leimahtikin ja äkkiä lunta päälle. ilmeisesti pääs hiukan tulvimaan. Putsarikopasta tuli ainakin entinen :)
Vastaa Viestiin