Harvinaiset taunukset

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Stance
Viestit: 102
Liittynyt: 13 Elo 2005, 10:53

Viesti Kirjoittaja Stance »

Katos per****, se mun -75 automaatilla oli ainoa laatuaan rekisterissä: 2D SEDAN L 1600 AUT -75 1 kpl. :shock:
Voorttimies
Viestit: 262
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Voorttimies »

janzamar kirjoitti: Tai sitten se,että uudempiin alettiin tunkea uretaania :lol:
Mädänneet perkeleet :twisted:
Kyllä sitä ursulaa löytyi jo 75 coupestakin...
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Avatar
Taunus76
Viestit: 182
Liittynyt: 08 Loka 2004, 17:54
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Taunus76 »

Ja meidän farkku on ainut laatuaan... 1kpl kilvissä... -72 1600L... Paitsi et se ei enää ole kilvissä.. mutta ehkä joskus??
Fordit tulevat Saksasta


-76 Pinkki Taunus 2d 2.8 V6
Avatar
Januzki
Viestit: 1149
Liittynyt: 12 Loka 2004, 22:35
Paikkakunta: Kajaani/Oulu

Viesti Kirjoittaja Januzki »

Taunusmies Jussi kirjoitti:
Januzki kirjoitti:
janzamar kirjoitti: Tai sitten se,että uudempiin alettiin tunkea uretaania :lol:
Mädänneet perkeleet :twisted:
Sekin mahdollista :lol:
Mut kumma kyllä tuo mun Taunus ei oo ees pahasti mädäntyny... :)
Hyvä vaan... ;)
Se on pelkästään positiivista. Ja museoimaan?
Ei minun aikana... :roll:
kossmann
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2004, 15:58
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja kossmann »

Stance kirjoitti:Katos per****, se mun -75 automaatilla oli ainoa laatuaan rekisterissä: 2D SEDAN L 1600 AUT -75 1 kpl. :shock:
jos olisin tiennyt niin en olisi tuhonnut omaani pellolla romurautana, tosin ekana vaihdettiin 2.0 ja manuaali, hinta oli 50€ ja kilvissä, leima oli vaan mennyt vanhaksi...
tästä reilu vuosi aikaa..
minulle kaikki fordit ovat taunuksia...
www.kaasua.com
Voorttimies
Viestit: 262
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Voorttimies »

Heh, kaverilla oli aikanaan I-korinen, 2-ovinen 1.6 automaatti Tane. Oli maailmankaikkeuden toiseksi laiskin auto. :)

Sille kävi nolosti kun kaveri aina valitti ettei sillä saa sutimaan edes hiekalla... No se asui siihen aikaan vielä tuolla korvessa ja talo oli pienen mutkaisen hiekkatien takana. Tullessaan sitten kerran ysikymppiseen mutkaan kaveri meinasi että on se nyt perkele jollei sitä perää sivulle saa ja runttasi kaasun pohjaan kurvissa. Laatikko päätti sen yhden ja ainoan kerran osoittaa jonkinlaista vireyttä ja lykkäsi pienempää pesään juuri kurvin tiukimmassa kohdassa -> auto suoraan lepikkoon ja huonoon happeen. :)
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Stance
Viestit: 102
Liittynyt: 13 Elo 2005, 10:53

Viesti Kirjoittaja Stance »

Voorttimies kirjoitti:Heh, kaverilla oli aikanaan I-korinen, 2-ovinen 1.6 automaatti Tane. Oli maailmankaikkeuden toiseksi laiskin auto. :)

Sille kävi nolosti kun kaveri aina valitti ettei sillä saa sutimaan edes hiekalla... No se asui siihen aikaan vielä tuolla korvessa ja talo oli pienen mutkaisen hiekkatien takana. Tullessaan sitten kerran ysikymppiseen mutkaan kaveri meinasi että on se nyt perkele jollei sitä perää sivulle saa ja runttasi kaasun pohjaan kurvissa. Laatikko päätti sen yhden ja ainoan kerran osoittaa jonkinlaista vireyttä ja lykkäsi pienempää pesään juuri kurvin tiukimmassa kohdassa -> auto suoraan lepikkoon ja huonoon happeen. :)
:lol: :lol:

Joo, eihän tuo vakio 1,6:kaan kauhea tykki ole ja kun tomaatti haukkaa siitä vielä osansa niin ei sinne takarenkaille järkkyjä tehoja jää...mutta kyllä mä omalla sain renkaat sutimaan..siis jopa asfaltilla, jos se nyt joku meriitti autolle ylipäänsä on. :roll: Olisko kaverilla ollut kone muuten jo lopussa/huonoissa säädöissä? Ei mulle aiheuttanut mitään automaattitraumaa vaan nykyinen Valtterikin on automaatilla, mutta onhan tuo konekin jokusen kertaa isompi :lol:
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Ei kyllä kumi laulannu 325 Coupe automaatti Bemarillakaan...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Tais jäädä luistonesto päälle :lol:
Taunus Maximus =)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

janzamar kirjoitti:Tais jäädä luistonesto päälle :lol:
Joku semmonen siin kai oli :lol: Ei ollu ees mitään nappulaa mistä ois saannu päältä pois, niinku tossa mun uudemmassa...
hes83
Viestit: 188
Liittynyt: 10 Heinä 2005, 15:39
Paikkakunta: Pohjois pohjanmaa

76 4d 2.0

Viesti Kirjoittaja hes83 »

mullakin näemmä harvinainen taunus kun ei yhtään rekisterissä just mä kyllä sillä töistä tulin ja eilen pukkas postikuski vielä vakuutusmaksun...outoa...tai sit käsitin väärin...auto kuitenkin on neliovinen alkuperäinen kakslitranen ohc ja vm on 76...
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Mä kattelin,että on L ja Xl farmareissa,mutta ei S,M ja XXL malleja :lol:
mutta jos se XXL on sitten jo Granada :D
..pienempiä en osaa arvailla ollenkaan :roll:
Ja taas paljastui jotain mitä en oo tajunnut..oon pitänyt omaa GX:nä,mutta eihän sellaista sitten farmarina olekkaan :shock:
Taunus Maximus =)
teekoo
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Marras 2004, 10:11
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja teekoo »

janzamar kirjoitti:Ja taas paljastui jotain mitä en oo tajunnut..oon pitänyt omaa GX:nä,mutta eihän sellaista sitten farmarina olekkaan :shock:
Täh? Mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mulla on suomenkielinen esite, joka otsikkona on "Ford Taunus GX '82". Esitteessä on mm. kuva sinisestä GX-farmarista ja tekstissäkin hehkutetaan jotenkin näin että: "...GX-varustelu kuuluu nyt kaikkiin Taunuksiin, myös farmariin...". Olikohan niin, että -81 oli vain sedan-GX:iä ja farmari-GX:ät tuli juuri -82.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

:lol: ..no on toi munkin gx,mutta tuo lista minkä antoivat ei näköjään sisällä tuota,tosin niin tuossa ilmoitettiinkin että tarkempi noissa mk1:ssä..
silti oikein hyvin suuntaa antava tilasto :wink:
Taunus Maximus =)
teekoo
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Marras 2004, 10:11
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja teekoo »

Ai jaa... Siitäkö tässä olikin kysymys...
Vastaa Viestiin