Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
roitsukainen kirjoitti:Mun pudjetil tulee vissiin halvemmaks tunkee toi v6 ja menoks se ei oo ku alta 200e
No, älä nyt heti lannistu... kyllä museointikin voi onnistua kohtuullisilla kustannuksilla, varsinkin jos sisusta on ehjä ja autoa ei tarvi maalata. Metsästää vaan tarvittavat osat oikeista paikoista. Kyllä tohon virittelyyn menee rahaa jos rakentelu karkaa käsistä. On se kutonen tietysti hieno, mutta on näihin jo riittävästi vaihdettu isompia koneita.
kop kop.sisusta on täydellinen siis iskemätön ja pohja ok.ainoo mitä oon täs 2kk aikana pistäny miinukselle niin hanskalokeron lukko pitäis vaihtaa.Eli en kyl mielellään raiskais tota ja oon pyhästi kyl luvannukin etten tee muutoksia,mut käyn ite maanantaina konttorilta kysyy hintaa
Museoinnista. Käytä paikkakuntasi sahk:in valtuuttama museoajoneuvotarkastaja tarkistamassa oma autosi, hän opastaa ja kertoo sinulle mitä autoosi tulee tehdä jotta se täyttäisi museoajoneuvon kriteerit
Katsastuskonttori ei tee muuta kuin katsastaa auton teknisen kunnon sekä hoitaa rekisteriin tarvittavat muutokset. Katso lisätietoja tuolta: http://www.sahk.fi/
Keilläköhän nuo yhdeksän -83 rekisteröityä on kun jostain kumman syystä sellainenkin täytyis saada kokoelmiin ja tuosta tilastosta et taas on näköjään kato käynyt