Jees, olis mulava saada lisätietoa kyseisestä värkistä. Laita infoa sitten jos tärppää.sale kirjoitti:Ja Sumu: Mun tietojen mukaan se GT sedan oli pahasti ruostevaurioitunut, mutta sen voin sanoa, että osiltaan se oli täydellinen, koska kävelin monta kertaa sen ohi erään kerrostalon parkkiksella. Mittarit ja orkkisratti ym. GeeTee kamat oli paikallaan. Se oli kait ollut uudesta asti samalla omistajalla. Entinen työkaverini vois tietää jotain siitä autosta...mutta saattaa olla, että se on paalattu. Se hävisi suunnilleen samoihin aikoihin, kuin tuo toinen harvinaisuus.
Voishan sitä tietty käydä sen ukon naapureilta kyselemässä, että mihin se äijä sen harvinaisuuden hävitti...
Ja olihan siel
Harvinaiset taunukset
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Sedan GT '73
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:38
Joo kuvia vaan joka pelistä galleriaan!
Ilmottele jos tuo coupe ois sitten joutavana...[/quote]
Sain tänään otettua muutaman kuvan romuista, kun kävin kotipaikalla.Kattelin tarkemmin tota 1.6gt coupea, niin on siinä aika paljon työtä, joskaan ei toivoton tapaus.kamera oli kyllä ihan perseestä, ei millään saanut hyviä kuvia sillä vai olikohan vika käyttäjässä.
Ilmottele jos tuo coupe ois sitten joutavana...[/quote]
Sain tänään otettua muutaman kuvan romuista, kun kävin kotipaikalla.Kattelin tarkemmin tota 1.6gt coupea, niin on siinä aika paljon työtä, joskaan ei toivoton tapaus.kamera oli kyllä ihan perseestä, ei millään saanut hyviä kuvia sillä vai olikohan vika käyttäjässä.
Sivut löytyy nyt tästä osoitteesta:Janne kirjoitti:Täytyy jossain välissä selvittää. Ensin täytynee hommata jostain uutta levytilaa kun tuo mtv3:n palvelu näyttäisi sanoneen itsensä irti...Hessu kirjoitti:Mites muuten tilanne vuoden 2006 lopussa, joko on päivitettyjä tietoja saatavilla?
http://koti.mbnet.fi/janneau6/TaunusInfo/
Jos harvinaista Taunusta etsitään ja puhutaan legendan isästä niin silloin se varmaan on Ford Taunus standard vm. 1948.
1.2 l kone 34 hv...
tai Taunus spezial 1950 on pikkusen ganstan näkönen värkki...
Myös Taunus 17m P2 1957 on meillä ja maailmalla melko harvinainen ja autona suorastaan kaunis.
mutta mun suosikki on 1968 (p7b) 20m RS 2300s Hart-Top (125 hp).. mutta virallisestihan Taunus nimi on irrotettu näistä 1967-1971 m-sarjalaisista.
Eikä kannata unohtaa Taunuksen etuveto mallejakaan nekin alkaa kohtaa olla aivan sairaan harvinaisia esim. Taunus 15m RS 1700s periaattessa maailman ensimmäinen ns. etuveto GT
1.2 l kone 34 hv...
tai Taunus spezial 1950 on pikkusen ganstan näkönen värkki...
Myös Taunus 17m P2 1957 on meillä ja maailmalla melko harvinainen ja autona suorastaan kaunis.
mutta mun suosikki on 1968 (p7b) 20m RS 2300s Hart-Top (125 hp).. mutta virallisestihan Taunus nimi on irrotettu näistä 1967-1971 m-sarjalaisista.
Eikä kannata unohtaa Taunuksen etuveto mallejakaan nekin alkaa kohtaa olla aivan sairaan harvinaisia esim. Taunus 15m RS 1700s periaattessa maailman ensimmäinen ns. etuveto GT
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Jälleen vaikea kysymys.roitsukainen kirjoitti:mitä tulee hintaa kilvettömän taunuksen museoinnille :? ja saa kertoo ihan vapaasti muutakin mr asiaan liittyvää kun en oo ennen museoinnut
Jos auto on "raato",niin varmasti tulee
museoinnille hintaa.
Itsellä ei maksanut kun museokatsastuksen
hinnan.
Perikunnalta kun sain ostettua
"pakasta vedetyn"XL:n.
Tosin tässäkin oli tarvike lisämittari ja
kone oli vaihdettu vaihtokoneeseen,
sekä maalipinta kulunut matta.
Eli museoauton ei tarvitse kiiltää,vaan
joskus ajan patina on pelkkää plussaa,
myös sisustassa.