Auttakkee!

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vieras

Auttakkee!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eli, miten on, eikö kukaan arvosta/tarvihe nykyään tuommosta -81 automaatti tanikkaa! Oon sitä yrittäny joskus kaupitella, mutta ei se näy kelpaavan!
Tarjotkaapa apua miten sen saa kaupaks, tai vaikka vaihdettua johonkin!
Perkele kun tulikin myytyä se coupe gt ja jätin tuon itelleni... Ois pitäny säilyttää se kupee!
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

onhan täälläkin o/m palsta.. laitappa sinne. edelleen vastaava löytyy mm. http://www.cosworthrsclub.com:ista...
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: Auttakkee!

Viesti Kirjoittaja Mois »

Anonymous kirjoitti:Eli, miten on, eikö kukaan arvosta/tarvihe nykyään tuommosta -81 automaatti tanikkaa! Oon sitä yrittäny joskus kaupitella, mutta ei se näy kelpaavan!
Tarjotkaapa apua miten sen saa kaupaks, tai vaikka vaihdettua johonkin!
Perkele kun tulikin myytyä se coupe gt ja jätin tuon itelleni... Ois pitäny säilyttää se kupee!
Missäspäin Suomee se ois myynnissä?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

aijai kyl mua ainaki kiinnostaa yhtyen edellisen kysymykseen että missäs päin?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

...No se auto on täällä kuopion lähellä. Eli pitkä matka, mutta mikäs sillä on ajellessa! se ei kyllä oo kilvissä, mutta eipä se oo ennenkään haitannu matkantekoa...
Ja oli mulla se jo myyntipalstallakin, mutta ei se sillon ketään kiinnostanut...

Jos vielä jollain riittää intoa, niin:
040-7674318, Jarno
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Kerroppas tarkemmin, kunto, mikä kone, milloin viimeksi ollut leimassa, ja mitä auto maksaa!!!

Laita vaikka sähköpostia, osoite on tossa ohessa!
janzumir

Viesti Kirjoittaja janzumir »

!!!!mäkii oon yrittäny vaihtaa omaa!!! :evil:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

...En tällä työpaikan koneella saanu tuota sähköpostia toimimaan, mutta vastaanpahan tänne. Kunto on erittäin hyvä, pidetty huolella. Koneena 1,6 ohc ja toimii hyvin. Laatikkoon on uudet suodatin ja tiiviste hyllyllä. Leimassa se oli viimeks n. puoltoista vuotta sitten.
Soittele jos kiinnostaa enemmän, eihän sulla ole pitkä matka kahtomaan...
Mulle on tarjottu siitä jotain 400 eeroo, jotta niillä main, tosin se on neuvoteltavissa...

-Jarno-
Vastaa Viestiin