consul
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
consul
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
oiskohan hieno consuli? onko hinnakas? mitenkä nuo britti foordit..kun oon vissiin kuullut että ne olisi jotenkin huonompia kun saksalaiset... ois tuo ainakin iso...
oiskohan hieno consuli? onko hinnakas? mitenkä nuo britti foordit..kun oon vissiin kuullut että ne olisi jotenkin huonompia kun saksalaiset... ois tuo ainakin iso...
Britti Voortien laatu on ollut tosiaan
heikompaa kun Saksalaisten.
Ruoste suojaukset olivat heikommat,
sekä Lucaksen sähkölaitteet
usein ontuvampia kun sakun pääsääntöisesti
käyttämät Boschin vehkeet.
Senpä vuoksi,ilmeisesti,maahantuoja
lopetti brittiVoortien tuonnin maahan
henkilöautojen osalta vuoteen -75.
Muuten,eipä siinä,mukavia vehkeitä ne
on ja Consulihan on "loihakka pirssi"
heikompaa kun Saksalaisten.
Ruoste suojaukset olivat heikommat,
sekä Lucaksen sähkölaitteet
usein ontuvampia kun sakun pääsääntöisesti
käyttämät Boschin vehkeet.
Senpä vuoksi,ilmeisesti,maahantuoja
lopetti brittiVoortien tuonnin maahan
henkilöautojen osalta vuoteen -75.
Muuten,eipä siinä,mukavia vehkeitä ne
on ja Consulihan on "loihakka pirssi"
Mä olen saanut sellasen käsityksen että Granada on britti ja Consul on saksalainen. Aiemmin luulin että on just toisinpäin
Vai onko se noin selkeäjakoista sittenkään.
Mutta siistinnäköinenhän tuo... Olisin kuvitellu kalliimmaksi kuvien perusteella.
Vai onko se noin selkeäjakoista sittenkään.
Mutta siistinnäköinenhän tuo... Olisin kuvitellu kalliimmaksi kuvien perusteella.
Taunus 1965
Ford Taunus - The car you always promised to fix yourself.
Ford Taunus - The car you always promised to fix yourself.
Re: consul
Mulla on joskus ollu tollanen granu xl coupe 2,3 tomaatti,olipa h-vetin kova syömään bensaa ei kyllä kauoo 75 litranen säiliö kestäny,pahempi ruostuun kun taunus tsekkaa kori tarkasti jos meinaat ostaa.
Jestapa jepulis!
Veikkaan että tuokin on Saksassa tehty... Tallissa on '72 Consul ja tyyppikilven mukaan Saksassa on tehty sekin. Granadan ja Consulin ero on juurikin varustelussa kuten Herkko jo mainitsikin ja ehkä helpoin tapa erottaa ne toisistaan on maskia tarkastelemalla. Consulissa on kaksi isompaa aukkoa ja Granadassa on tiheä rivoitus.
Täältä löytyy kuvia ja muuta juttua ---> www.granada.fi
Täältä löytyy kuvia ja muuta juttua ---> www.granada.fi
Iso veljellä oli joskus pelto autona corttiina ja se sitten seiso neljä vuotta heinää vasten eikä se ollu mätiny nimeksikään perä kontissa oli pari pikku reikää. epäilin sinkkittyä pohjaa. nyt seki on paalunaHerkko kirjoitti:Britti Voortien laatu on ollut tosiaan
heikompaa kun Saksalaisten.
Ruoste suojaukset olivat heikommat,
sekä Lucaksen sähkölaitteet
usein ontuvampia kun sakun pääsääntöisesti
käyttämät Boschin vehkeet.
Senpä vuoksi,ilmeisesti,maahantuoja
lopetti brittiVoortien tuonnin maahan
henkilöautojen osalta vuoteen -75.
Muuten,eipä siinä,mukavia vehkeitä ne
on ja Consulihan on "loihakka pirssi"
Taunus 1.6L 4d -72
Mazda 626 -90 (R.I.P.)
Mazda 626 -90 (R.I.P.)
Jonkun vuosmallin Corttiinat oli tehty epäkurantista pellistä ja ruostuivat ihan silmissäLarba kirjoitti:Iso veljellä oli joskus pelto autona corttiina ja se sitten seiso neljä vuotta heinää vasten eikä se ollu mätiny nimeksikään perä kontissa oli pari pikku reikää. epäilin sinkkittyä pohjaa. nyt seki on paalunaHerkko kirjoitti:Britti Voortien laatu on ollut tosiaan
heikompaa kun Saksalaisten.
Ruoste suojaukset olivat heikommat,
sekä Lucaksen sähkölaitteet
usein ontuvampia kun sakun pääsääntöisesti
käyttämät Boschin vehkeet.
Senpä vuoksi,ilmeisesti,maahantuoja
lopetti brittiVoortien tuonnin maahan
henkilöautojen osalta vuoteen -75.
Muuten,eipä siinä,mukavia vehkeitä ne
on ja Consulihan on "loihakka pirssi"
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98