moi

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

se otettiin juhannuksena

Viesti Kirjoittaja natuli »

Raumanmerellä, itellekin oli yllätys et se oma kulta siellä kulmassa koreili. oltiin just pesemässä sitä ku oli vähän pölynen.

ja oonhan mä tottunut siihen et ne mua taunuksesta kiusaa, mut ylpeä omistaja silti olen, ja sitä mukaa ku rahaa saa nii autoa laitan, koska suunnitelmissa olis säästää sitä ekalle lapselle autoks, lapsi vaan puuttuu mut ehkä se joskus 20 vuoden päästä alkais olla oikeessa iässä. ja sit se auto vasta harvinainen oliskin =) äiti tekee hienon auton ja laps pääsee sillä ajeleen. mut laps on entinen jos se sen jonnekin puuhun ajaa =)

ja mä lupaan ja vannon että ens kesänä saavun autoineni johonkin kerhotapaamiseen, tähän mennessä ne on aina ollu niin etten pääse, mut ens kesänä teen kaikkeni päästäkseni näkeen kaikki ne taunukset samassa paikassa. =)

tunti jatkuu pitänee mennä.
Antti
Viestit: 234
Liittynyt: 10 Elo 2004, 00:06
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti »

Tiedustelin sillon asiaa valtion katsastuskonttorilta. Niillä oli silloin ainakin semmonen "Auto info"-palvelu joka makso siihen aikaan muutaman kympin (markkoja). Sieltä sai semmosen tulosteen jossa oli lueteltu tietoja kyseisestä autotyypistä.
Taunus on luonnollinen asia
Vastaa Viestiin