15. Ford

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
AV61
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Maalis 2021, 07:46

15. Ford

Viesti Kirjoittaja AV61 »

Kommelluksia kahdeksan Taunuksen (+ seitsemän muun Fordin kanssa) löytyy tästä;

www.mediapinta.fi/isbn/978-952-81-1047-7

Kantensa on tuo avatar, sisältö selviää lukemalla. Moninaiset ovat ne tuskat ja vaivat joita vuodesta 1983 lähtein on riittänyt, jonkin verran kyllä ennen sitäkin, nyt jo siis kuudella eri vuosikymmenellä.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Avatar
AV61
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Maalis 2021, 07:46

Re: 15. Ford

Viesti Kirjoittaja AV61 »

Joo kyllä. Vaikka näitä Ford-uskovaisuuden aiheuttamia traumoja on koettanut kirjoitellen käsitellä, merkittävää parantumista ei ole havaittavissa. Joulukuussa -20 Nikke vaihtui RiSToon (vm -17 Transit 350 L) ja juuri maanantaina kävin rekisteröimässä nimiini vm -81 Taunus 1,6 GX automaatin. Erittäin alkuperäinen maalausta myöten ja vieläpä invalidivarustuksella, mikä lie sinänsä hyvä, mikäli tauti leviää kropan toiseenkin päähän. Mitä tälle jatkossa tapahtuu, on vielä mietinnässä, mutta pelastettava tuo juuri katsastettu hyväpeltinen kuulolaitteen harmaa auto oli. Odottelee Etelä-Pohjanmaalla, mihin tulokseen pk-seudulla asuva omistajansa tuleekaan. Kiertoon laittokaan ei ole täysin poissuljettua, mikäli terveys ei jatkojalostusta sallikaan.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Avatar
AV61
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Maalis 2021, 07:46

Re: 15. Ford

Viesti Kirjoittaja AV61 »

Joo kyllä, utelias kun olen, kiinnostaisi tietää, onko kukaan tällä foorumilla tutustunut tähän kotimaisen törkeäkirjallisuuden viimeisimpään tuotokseen? Jo toistakymmentä vuotta olen tiennyt, ettei päivätyötä kannata jättää näitten kirjoittamisten jälkeen, mutta kaikki palaute kelpaa.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Avatar
Kamakaze
Viestit: 49
Liittynyt: 11 Touko 2012, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: 15. Ford

Viesti Kirjoittaja Kamakaze »

Hauskoja tarinoita, todelliselle autofanille melko ohuesti asiaa.
Avatar
AV61
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Maalis 2021, 07:46

Re: 15. Ford

Viesti Kirjoittaja AV61 »

Joo kyllä. Minä kiitän palautteesta, vaikka tuskin enää otan opikseni. Ja joo ei, ei tämän pitänyt tietokirjallisuutta, (koska viisauden tahi järjen kanssa olen kovin harvoin osunut kohdakkain), ollakaan, lähinnä kioskikirjallisuuden tasoista puisevaa jaarittelua ja ehkä silloista ajankuvaakin.
"Seiskanelosen Taunus on testivoittaja ja maailman paras auto!" Diplomiekonomi Erkki Kaisla.
Ja minkä hybridi säästää, sen Transit päästää.
Vastaa Viestiin