Sivu 4/6

Lähetetty: 30 Loka 2013, 18:10
Kirjoittaja p3
Kuuma ves pussiin, pussi kii ja kohteeseen.........

Lähetetty: 30 Loka 2013, 19:11
Kirjoittaja Vermilion
p3 kirjoitti:Kuuma ves pussiin, pussi kii ja kohteeseen.........
Jep juuri näin...

Lähetetty: 30 Loka 2013, 19:38
Kirjoittaja Janki
Lukot tahtoo jäätyä joka talvi ja sitten se mekanismi jää jumiin ja ovi ei mee kiinni.

Lähetetty: 30 Loka 2013, 20:10
Kirjoittaja Vermilion
Janki kirjoitti:Lukot tahtoo jäätyä joka talvi ja sitten se mekanismi jää jumiin ja ovi ei mee kiinni.
Sitoo sisältä narulla kiinni johonkin parikertaa nähny käytetävän tuota viritystä...
sitte odottelee että se ajaessa sulaa ja saa oven kiinni.

Lähetetty: 30 Loka 2013, 20:45
Kirjoittaja JiiTee
Höhö, kovaa menoa täällä... Fittu sitä muilta kysytä millä kannattaa ajaa vaan ajaa just sillä millä haluaa. Mä kurvailen tolla samba Escortilla tulevan talven ja varmaan toisenkin.

Lähetetty: 30 Loka 2013, 21:26
Kirjoittaja Kamakaze
Alustavasti hierottu kauppaa Granadasta 8)

Lähetetty: 31 Loka 2013, 00:11
Kirjoittaja zmuli
JiiTee kirjoitti:Höhö, kovaa menoa täällä... Fittu sitä muilta kysytä millä kannattaa ajaa vaan ajaa just sillä millä haluaa
No tämä. Kaikki vaan ei tajua sitä internetissä. Mielummi sitä ittellee rakentaa ku muille.


Itse ajattelin ajaa seuraavankin talven vielä tuolla 525:lla. Tuli se jo viimetalvena todettua hyväksi siihen käyttötarkoitukseen. Kutonen, mukavasti tehoa ja lukko. Riittää mulle! Koska vaikka sitä kuinka jokavuosi tulis ikää lisää ja yrittäis leikkiä aikuista, ni kyl se vaan ku maa on valkea ja tiet liukkaita :D Kyl sit vaa mennään eikä mietitä! Vuodesta toiseen!

Lähetetty: 31 Loka 2013, 00:18
Kirjoittaja ft79
zmuli kirjoitti:
Itse ajattelin ajaa seuraavankin talven vielä tuolla 525:lla. Tuli se jo viimetalvena todettua hyväksi siihen käyttötarkoitukseen. Kutonen, mukavasti tehoa ja lukko. Riittää mulle! Koska vaikka sitä kuinka jokavuosi tulis ikää lisää ja yrittäis leikkiä aikuista, ni kyl se vaan ku maa on valkea ja tiet liukkaita :D Kyl sit vaa mennään eikä mietitä! Vuodesta toiseen!

onko m20 vai m50?
mimmosillas kulutuksilla on mennyt, vai oletko kerennyt ajamaan ollenkaan
sillai niinku tavallisesti että voisi kulutusta seurata?

mulla kun menee tossa m20+4hp22:ssa joku yli 15l/100km siistissä maantie ajossa..
taitaa olla jotain hämminkiä :roll:

Lähetetty: 31 Loka 2013, 11:15
Kirjoittaja zmuli
M50b25 jollain lastulla, en tiedä tarkemmin mikä/mimmoinen ja manuaali.

OBC näyttää keskikulutusta siinä 12-14 välissä pääosin sekalaisessa kaupunkiajossa. Maantiellä ehkä tippuu siihen 10, jos ajelee oikein oikein nätisti. Ja mulla on tää 16" rengastuksella, sekin vähän vaikuttaa. Ilmastoinnin vaikutuksesta en osaa sanoa, kyllähän sekin kesällä siinä aina hönkää, mutta samoja lukemia se talviajossakin nyt näyttää..

Tarvisi ajaa 80 tai 120, ne on taloudellisia nopeuksia.

e: jos m20 tommosia syö maantiellä, ni kyl lähtisin tutkimaa vähä :D

Lähetetty: 01 Marras 2013, 00:21
Kirjoittaja Kamakaze
Tuli reilu kolme vuotta ajettuakin tuolla E39:llä ja laadukas autohan se oli, mutta vaihtelu virkistää ja ylimääräiset rahat laitettu säästöön jotain eksoottista autoa varten.

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 09:38
Kirjoittaja apukuski
Täällä mennään taunuksella ympäri vuoden. Tosin rouva on ominu sen ja lestabussi joka oli itellä käytössä antautu niin joutu ostaan Omegan. Se on kyllä kans hupaisa talviajokki.

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 13:19
Kirjoittaja Jannu
[quote="Vermilion"]kun Suomen laki sallisi ottaa moottorin BMW:sta niin sitte olis hyvä...
Kun Foordilla ei tahdo olla hyvää moottoria....

Mikäs Suomen laissa estää ottamasta moottorin bemarista? Viime kesänä täällä Kotkassa leimattiin mk1 Granada Bemarin 2l turbotetulla kutosella laatikolla ja perällä. Ei siis ollut oma auto. Enkä tommosta sekasikiötä ois ikinä lähteny tekemään mut kukin tyylillään.

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 13:27
Kirjoittaja Vermilion
Jannu kirjoitti:
Vermilion kirjoitti:kun Suomen laki sallisi ottaa moottorin BMW:sta niin sitte olis hyvä...
Kun Foordilla ei tahdo olla hyvää moottoria....

Mikäs Suomen laissa estää ottamasta moottorin bemarista? Viime kesänä täällä Kotkassa leimattiin mk1 Granada Bemarin 2l turbotetulla kutosella laatikolla ja perällä. Ei siis ollut oma auto. Enkä tommosta sekasikiötä ois ikinä lähteny tekemään mut kukin tyylillään.
Jaa millähän luvilla, ei ainakaan kovinhelpolla saa...

Jos saisin laittaisin itselleni jonkun tälläisen moottorin.
http://www.youtube.com/watch?v=9RFHPivFaKw
http://www.virtalaracing.com/bmw-2002-turbo-tekniikka

Jos noi kestää tollasia niin hieman kun laskee tuota suorituskykyä niin ei ole
pelkoa, että mikään hajoaa. Kyllä sen 600 heppaa riittää hyvin takavetoisessa
aihettamaan pahennusta.

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 13:38
Kirjoittaja isoatlas
Vermilion kirjoitti:
Jannu kirjoitti:
Vermilion kirjoitti:kun Suomen laki sallisi ottaa moottorin BMW:sta niin sitte olis hyvä...
Kun Foordilla ei tahdo olla hyvää moottoria....

Mikäs Suomen laissa estää ottamasta moottorin bemarista? Viime kesänä täällä Kotkassa leimattiin mk1 Granada Bemarin 2l turbotetulla kutosella laatikolla ja perällä. Ei siis ollut oma auto. Enkä tommosta sekasikiötä ois ikinä lähteny tekemään mut kukin tyylillään.
Jaa millähän luvilla, ei ainakaan kovinhelpolla saa...

Jos saisin laittaisin itselleni jonkun tälläisen moottorin.
http://www.youtube.com/watch?v=9RFHPivFaKw
http://www.virtalaracing.com/bmw-2002-turbo-tekniikka

Jos noi kestää tollasia niin hieman kun laskee tuota suorituskykyä niin ei ole
pelkoa, että mikään hajoaa. Kyllä sen 600 heppaa riittää hyvin takavetoisessa
aihettamaan pahennusta.

Autoon kuin autoon saa laittaa ihan minkä merkkisen koneen tahansa, ei sitä ole rajoitettu...rajoitteena vain tilavuus, paino ja teho.

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 13:41
Kirjoittaja Jannu
Teho lapun se vaa tarvitsi. Ei siinä muita esteitä ollut. Ei sillä väliä onko se moottori vaikka mossesta...