Vähän Ranaatista
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Vähän Ranaatista
Joo elikkä oon varmaankin ostamassa kakkos-/talviautoks kakkos koppasta OHC-Granadaa, niin aattelin huvikseen kysästä täällä että mihin kannattaa kyseisessä autossa kiinnittää huomioo ostaessa? Onko mitään erikoista huomioitavaa? Kun en ole vielä tuommosta omistanu saatika edes nähny ikinä. Kyllä toki autoista tiedän jonkin verran ja perusasiat tulee toki aina katottua mut kuhan kyselen
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Granada on paljon parempi ajaa kuin Sierra, siis edellyttää tietysti että alusta on kunnossa ja pyörien kulmat kohdallaan...
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Mulla on ollut toista kymmentä Granadaa / Consulia ja yhdenkään perästä ei ole kuulunut ylimääräistä ääntä, siitähän se riippu kuinka sitä ajettu, pidetty ja huollettu...ja automaatin perät on aina paljon paremmassa kunnossa kun manuaalin.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Granussa ja scordareissa on täysin eri perät muutenkin. valurauta kuoret, 8" vs alumiinikuoret, 7,5" Granadan perissä on pitkä kärsä, missä on sellanen älytön spooritettu jatkoholkki, joka käy useimmiten väljäksi ja aiheuttaa kolinaa.
Molemmissa omissa autoissa on ollu väljät holkit, mut välitykset ihan priimakunnossa.
Hitsasin yhestä perästä holkin toisesta päästä kiinni ja spoorien väliin kemiallista metallia, se ainakin toistaseksi on ollu hiljaa.
Molemmissa omissa autoissa on ollu väljät holkit, mut välitykset ihan priimakunnossa.
Hitsasin yhestä perästä holkin toisesta päästä kiinni ja spoorien väliin kemiallista metallia, se ainakin toistaseksi on ollu hiljaa.