Meinaan myydä ton mun auton

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Meinaan myydä ton mun auton

Viesti Kirjoittaja natuli »

Ja ajattelin antaa teille kerholaisille ennakkoilmotuksen, jos siis jotakuta kiinnostaa.
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Voisiko siitä autosta antaa vähän lisätietoja sitten? Oletan että Taunus, mutta mitä muuta?
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Natulin Galleriast jo selviää aika paljon :) http://www.taunusfinland.com/galleria/i ... ?cat=10067
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

Hyvä Mois, hoitele sä toi mainonta =) hihi.

Siellä on hyviä kuvia ja rempanaikasia kuvia ja siitä kuitenkin on vuosia aikaa, jotenka sitä vaan, että ei se enää niin hyväkuntoinen ole, tai siis ei näytä niin hienolta.
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Eksä myyny tän jo vuos sitte? :D
Avatar
Karjala
Viestit: 123
Liittynyt: 23 Joulu 2010, 18:28

Re: Meinaan myydä ton mun auton

Viesti Kirjoittaja Karjala »

natuli kirjoitti:Ja ajattelin antaa teille kerholaisille ennakkoilmotuksen, jos siis jotakuta kiinnostaa.
En kuulu kerhoon, mutta nakkaa vaikka yv:llä jonkinlaista lähtöhintaa, niin katotaan saatko vaihdossa generaattoria tai raivaussahaa.. ;) ;)
natuli
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2004, 09:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja natuli »

teroniusmonk, yritin kyllä, mut en henkisesti pystynyt, on liian kova tunneside mun pikkumussukkaan. Nytkin haluan myydä lähinnä sen takia etten yksinkertaisesti löydä kipinää, en ole pessyt sitä esim koko kesänä!! Säälittävää. Niin ja sit tietenkin sellanen yks mikä kovin vaikuttaa, on se, että ens vuonna olen tosi köyhä, koska....tota...ööh..Noh olen vihdoinkin raskaana ja odotan kaksosia, yksin =) koska olen outo. Niin sit pitäis asentaa turvavöitä ja tehä vaikka mitä, vaikka olis kyl tosi cool olla taunusteleva äiti.
NIIN ja tää on silleen salaisuus, että esim FACEBOOKISSA ei saa levitellä julkisesti tätä.

Mä oon edelleen hinnaksi kaavaillut sellasta 2200-2300e. Se ei ole siis salaisuus =) sitä saa levitellä, hih.
Vastaa Viestiin