Zzz...Zzz! Koenigsegg V8 Twin Turbo Granada
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Zzz...Zzz! Koenigsegg V8 Twin Turbo Granada
En tiedä moniko on seurannut projektia, minä ainaki viimesen vuoden kytänny kerran viikossa
Alkaa olla loppusuoralla! Auto ilmeisesti käynyt jo, liikkuu jotenkin ja vaatii enää perkeleesti moottorin ja alustan säätämistä.
Videoita odotellessa
http://passionford.com/forum/restoratio ... ed-22.html
(oli tää jossain muuallaki täällä mainittu aiemmin mutta en löytäny.. tein sitte uuden, kyllä tää omansa ansaitsee )
Tuolla väläytellään jo auton saamista Top Gear ohjelmaan jotain superautoa vastaan, toivotaan että seki tapahtunee vielä!
Alkaa olla loppusuoralla! Auto ilmeisesti käynyt jo, liikkuu jotenkin ja vaatii enää perkeleesti moottorin ja alustan säätämistä.
Videoita odotellessa
http://passionford.com/forum/restoratio ... ed-22.html
(oli tää jossain muuallaki täällä mainittu aiemmin mutta en löytäny.. tein sitte uuden, kyllä tää omansa ansaitsee )
Tuolla väläytellään jo auton saamista Top Gear ohjelmaan jotain superautoa vastaan, toivotaan että seki tapahtunee vielä!
on tullut seurattua, tämän johdosta on tullut myös ostettua talliin granada, mutta ei ole ihan tämmöistä tarkoitus rakentaa
onko kukaan muuten kiinnitäny huomiota miten hienosti auto on muuten saatu "entisöityä" pisteosiltaan ja muutenkin viimeistely tasoltaan aika hienoksi. konepellin sisäosakin on ku uudessa ;D hieno on kyllä.
onko kukaan muuten kiinnitäny huomiota miten hienosti auto on muuten saatu "entisöityä" pisteosiltaan ja muutenkin viimeistely tasoltaan aika hienoksi. konepellin sisäosakin on ku uudessa ;D hieno on kyllä.
matalan pudjetin kulkineet...
Ei taida peltivanteet tossa kokoluokassa vastata omistajan tarpeisiin ja ton tekniikan vaatimuksiin
Ei vissiin ollu ihan halvat noi mitkä se teetätti ja odotteli iät ja ajat. Etuvanteet on kyllä vähä rumat ja vaatii aikaa että silmä tottuu
Pisteosien tasoon en ite oo kiinnittäny huomiota, lähinnä toi alustan ja pohjan modaamine noinki rajusti ollu enemmän mun huomion alla. Koneekki ois mutta siitä nyt ei oikeen kuvilla mitään ihmeellistä voi kertoa, sen näkee vasta videolta
Ei vissiin ollu ihan halvat noi mitkä se teetätti ja odotteli iät ja ajat. Etuvanteet on kyllä vähä rumat ja vaatii aikaa että silmä tottuu
Pisteosien tasoon en ite oo kiinnittäny huomiota, lähinnä toi alustan ja pohjan modaamine noinki rajusti ollu enemmän mun huomion alla. Koneekki ois mutta siitä nyt ei oikeen kuvilla mitään ihmeellistä voi kertoa, sen näkee vasta videolta
Jätkät on hifistelly ja tehny ylätukivarresta paikoillaan säädettävän. Meinasin itekin mutta en asiasta tehen jaksanu lähteä ostaan vasenkätistä jengatappia, eikä oo sorvillekaan niin pientä jengaterää että sais sisäkierteen ajettua siinä. Jätkillä on ollut myös selvästi enemmän rahaa ku mulla, ku ne on voinu ostaa kaupasta sopivan mittasen iskarin
Eikun sitä munpiti sanoa että näppärän näkönen tuenta ja hiton mielenkiintonen prokkis muutenkin.
Eikun sitä munpiti sanoa että näppärän näkönen tuenta ja hiton mielenkiintonen prokkis muutenkin.
näyttää omaan silmään vaan jotenkin huterilta jotkut noista tuennan/ohjauksen osista...kai ne kuitenkin kestää kun paikoillaan kerran ovat
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala