Zzz...Zzz! Koenigsegg V8 Twin Turbo Granada

Sitä sun tätä muihin ryhmiin kuulumatonta. Tärkeät linkit ilmoitukseen LINKKEJÄ ja VINKKEJÄ tai kerro jos joku asia nyppii.
Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Zzz...Zzz! Koenigsegg V8 Twin Turbo Granada

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

En tiedä moniko on seurannut projektia, minä ainaki viimesen vuoden kytänny kerran viikossa 8)

Alkaa olla loppusuoralla! Auto ilmeisesti käynyt jo, liikkuu jotenkin ja vaatii enää perkeleesti moottorin ja alustan säätämistä.
Videoita odotellessa :wink:

http://passionford.com/forum/restoratio ... ed-22.html

(oli tää jossain muuallaki täällä mainittu aiemmin mutta en löytäny.. tein sitte uuden, kyllä tää omansa ansaitsee :P )



Tuolla väläytellään jo auton saamista Top Gear ohjelmaan jotain superautoa vastaan, toivotaan että seki tapahtunee vielä!
Avatar
isoatlas
Viestit: 1309
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 15:35
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoatlas »

Tässä aiempi topikki... viewtopic.php?t=7699

On tullu seurattua, huima laite.. :D
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Joo, näin muistelinki :D Oli toi otsikko vaa vähä tommone ovela.. granada hakusanalla tuli nii paljo tuloksia et ei vaan jaksanu selata loputtomasti ja koeniGsegg ei tuottanu mitää ku tuolla on siinä virhe :D
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

on tullut seurattua, tämän johdosta on tullut myös ostettua talliin granada, mutta ei ole ihan tämmöistä tarkoitus rakentaa :lol:

onko kukaan muuten kiinnitäny huomiota miten hienosti auto on muuten saatu "entisöityä" pisteosiltaan ja muutenkin viimeistely tasoltaan aika hienoksi. konepellin sisäosakin on ku uudessa ;D hieno on kyllä.
matalan pudjetin kulkineet...
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

varsin tyylikäs kapistus mutta missä peltivanteet? :)
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Ei taida peltivanteet tossa kokoluokassa vastata omistajan tarpeisiin ja ton tekniikan vaatimuksiin :D
Ei vissiin ollu ihan halvat noi mitkä se teetätti ja odotteli iät ja ajat. Etuvanteet on kyllä vähä rumat ja vaatii aikaa että silmä tottuu :D

Pisteosien tasoon en ite oo kiinnittäny huomiota, lähinnä toi alustan ja pohjan modaamine noinki rajusti ollu enemmän mun huomion alla. Koneekki ois mutta siitä nyt ei oikeen kuvilla mitään ihmeellistä voi kertoa, sen näkee vasta videolta :P
Tehro
Viestit: 1074
Liittynyt: 21 Loka 2004, 21:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tehro »

Ei oo tullu paljo seurailtuu rakenteluu oikeestaan vaan nää kuvat selaillu läpi mitä täs topicissa on :)
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tunteella
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Viimesiä päivityksiä, kohta se menee dynolle!!

Kiva kuva etujousituksesta mihin tuli vielä pari päivitystä:
Kuva
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Jätkät on hifistelly ja tehny ylätukivarresta paikoillaan säädettävän. Meinasin itekin mutta en asiasta tehen jaksanu lähteä ostaan vasenkätistä jengatappia, eikä oo sorvillekaan niin pientä jengaterää että sais sisäkierteen ajettua siinä. Jätkillä on ollut myös selvästi enemmän rahaa ku mulla, ku ne on voinu ostaa kaupasta sopivan mittasen iskarin :lol:

Eikun sitä munpiti sanoa että näppärän näkönen tuenta ja hiton mielenkiintonen prokkis muutenkin.
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Joo kyllä tohon autoon on aikaakin käytetty sen verran että ei luhtiksen pidä häpeillä yhtää jos ei oo samaa tasoa kaikki nippelit :lol:

Ihan hyvä vuodenaika tolla nyt lopulta kyllä alkaa valmistua, tulee asvalttia millä ajaakki kohta 8)
Samu
Viestit: 2082
Liittynyt: 06 Elo 2010, 00:32
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Samu »

näyttää omaan silmään vaan jotenkin huterilta jotkut noista tuennan/ohjauksen osista...kai ne kuitenkin kestää kun paikoillaan kerran ovat :D
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Toi alatukivarsi näytti munki mielestä jotenkin linnun kintulta, mut tommosiahan noi tapaa olla.
Avatar
Drifter_
Viestit: 371
Liittynyt: 29 Marras 2008, 16:15
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Drifter_ »

Joo eipä tota oo mihinkää metsätien röykkyihin varmaan rakennettu, tasasta radan asvalttia kestää aivan varmasti 8)

Ja muodostuuhan alatukivarresta ja reaktiotangosta eräänlaine kolmio kokonaisuus, kylä se siellä roikkuu :P
Taunus-Sälli
Viestit: 1379
Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
Paikkakunta: viiala

Viesti Kirjoittaja Taunus-Sälli »

niin tai näin mut kyl tuo kaikenkaikkiaan näyttää siltä että tekijä tietää mitä on tekemässä 8)
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Luhtis
Viestit: 1054
Liittynyt: 06 Helmi 2010, 00:12

Viesti Kirjoittaja Luhtis »

Juu varmasti kestää ja toimii ja kaikkea muutakin, kuten sanoin, tollasiahan noi tukivarret tapaa olla kräsink laitteissa.
Vastaa Viestiin