Vahvistin kytkinlusikkaa
http://1drv.ms/1wcUsnX
http://1drv.ms/1vKlKiQ
Tein lusikan säätöä varten sopivan
korkeusäädettävän tapin.
http://1drv.ms/1IoxOgq
http://1drv.ms/1IoxZs1
Vertailin type 9 HD ja MT-75 lootaa
http://1drv.ms/1Ioy4vR
Sovittelin laatikon paikalleenkin... hieman vaatii sovittelua ja
vaihdekepin reiän suurennuksen ja pohjaan värinän vaimennus kumin...
laatikko tulee ilmeisesti 30-35mm matamammalle kuin Type 9.
Melkein auton matalin kohta tuo vaihdelaatikko... toivottavasti ei ota
mihinkään kiinni. Ei kauheasti auta, vaikka vaihdelaatikko tunnelia nostaisi
koska silloin pitäisi nostaa myös moottoria, koska kampiakseli-perä linja pitää pitää
samana. Toisaala modaamalla vaihdelaatikon kannaketta alinta kohtaa saa muutettua noin
10-20mm ylemmäs. Laskeskelin, tuossa että noin 1000€ meni yhden Mt-75 V6 lootan kuntoon laittamisessa.
Tai noh... vähensin tästä pari varaosalaatikkoa jos ne lasketaan yhteen niin noin 1500€ paloi yhteensä moiseen harrastukseen..
Kiillottelin uutta Iso-atlaksen peräkoppaa myös tuossa, vielä olisi hommaa harmi
kun valujälki on noin epäsiisti... menee aika lähelle panhardtankoa, mutta kyllä sinne sopii
jos ei sovi niin sitten väkisin...
http://1drv.ms/1zVoWcP
http://1drv.ms/1zVoQlt
Pitäis saada myytyä jotain hukun kohta näihin autokamoihin tallissa...
noh kyllä se siitä ehkä jonnekin katon rajaan saa jonkun hyllyn tehtyä vielä...
Tuossa kuvassa osina oleva type 9 V6 (ei hd)....
http://1drv.ms/1s3QtJD
Kohta alkaa joululoma, jos sitä sais jotain siistiä aikaiseksi tallissa... tai pääsisi jo
kartaanin teettämiseen.