sierra 2,0 is efi (1986)ruisku suuttimien virtaus ml/min?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
sierra 2,0 is efi (1986)ruisku suuttimien virtaus ml/min?
eli onko kellää tietoo paljo on vakio sierra efi ohc ruiskusuuttimen virtaus?ilmeisesti joku suutin vuotaa koska pätkii pikkuse tyhjäkäynnillä ja onko kellään tietoo että vaikuttaako moottorin ohjaukseen kun puolan virta on otettu taunuksen omalta piuhalta eikä efi järjestelmän johdolta!
taunus is my obsession!
Re: sierra 2,0 is efi (1986)ruisku suuttimien virtaus ml/min
170cc suuttimet muistaaksenikana12 kirjoitti:eli onko kellää tietoo paljo on vakio sierra efi ohc ruiskusuuttimen virtaus?ilmeisesti joku suutin vuotaa koska pätkii pikkuse tyhjäkäynnillä ja onko kellään tietoo että vaikuttaako moottorin ohjaukseen kun puolan virta on otettu taunuksen omalta piuhalta eikä efi järjestelmän johdolta!
Noin se puola on kytketty alun perinkin. Ota siitä vaan esivastus veke jos semmonen vielä löytyy
Mertie pub & 3D
jooo!pitäis vissii uudet suuttimet ostaa mut onkoha mitää järkee ostaa isompia vaikka o vähä viritelty eli kireempi nokka ja siistityt kanavat+isot venttiilit!puolasta vaa ajattelin et haistaako se boksi mitää siitä puolan johdosta??ainaki syttylampun mukaa ennakko säätyy ja senhä se vissii ottaa virranjakajalta!muute pelittää iha hyvin mut tyhjäkäynnillä poksuttaa vähä putkessa ni epäilen et joku suutin valskaa pikkusen!
taunus is my obsession!
Miinuksesta menee kyllä piuha sytkäboksin kautta ruiskupurkille, varsinainen ohjaus menee tosiaan jakajan HALL-anturilta. Plussalla ei siis sinällään ole muuta merkitystä, kuin että kunhan sitä on...kana12 kirjoitti:jooo!pitäis vissii uudet suuttimet ostaa mut onkoha mitää järkee ostaa isompia vaikka o vähä viritelty eli kireempi nokka ja siistityt kanavat+isot venttiilit!puolasta vaa ajattelin et haistaako se boksi mitää siitä puolan johdosta??ainaki syttylampun mukaa ennakko säätyy ja senhä se vissii ottaa virranjakajalta!muute pelittää iha hyvin mut tyhjäkäynnillä poksuttaa vähä putkessa ni epäilen et joku suutin valskaa pikkusen!
Toi tyhjäkäynnillä poksauttelu voi johtua melkein mistä vain, ensimmäisenä tulee mieleen vakioruiskun ja kireän nokan yhteensopivuus.. Ja voihan niitä nykyisiäkin suuttimia elvyttää vaikka ultraäänipesulla
Mertie pub & 3D
helpoimmalla taitas päästä uusimalla suuttimet kin virranjakaja,boksi ja puola on jo kokeiltu toisiin ja piuhat tutkittu/korjailtu!eikös se ruiskusuutin nipussa tuleva musta johto missä on semmone harmaa "pötkö" oo alkuperänen puolan virtajohto is efi:ssä?se on rätkiny runkoon ku en oo huomannu koko kaapelin olemassaolii ennen ku revin kaikki piuhat irti saattaa olla se etuvastus palanu!en oo tosin mitannu et tuleeko virtaa siihe johtoon ilman sitä!puola saa tällähetkellä virtansa taunuksen omasta johtosarjasta!jos se boksi ei mittaa siitä puolan johdosta mitään ni saa olla entisellään!
taunus is my obsession!
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 10 Heinä 2009, 22:11
- Paikkakunta: mäntäsälä
Ääriharvoin niissä suuttimissa vikaa on.Mut toi kiree nenä varmaan aiheuttaa ton häiriön,toi läppämallin ilmamäärämittari ei oikeen ymmärrä sitä.Vakiosuuttimilla pääsi föönin kera dynossa 170+ tehoihin et isommista ei ole hyötyä.tosin oli bensanpaineet 5bar luokkaa.Hommaa seosmittari.Kikkaviitosena neuvosin kiristämään pikkasen ilmamäärämittarin läpän jousta (merkkaa alkuasento) ja bensanpaineen nostoa joka onnistuu puristamalla orgissäätimen kuorta kasaan hylsyn ja ulosvetäjän avulla.Paljo yli 5bar ei voi mennä kun rupee syöttömäärät sekoilee ja pumppu ei jaksa tuottaa enempää painetta.Jonkunnäkösen jatkoputken kun teet imarin ja ilmamäärämittarin väiin niin rauhottuu kans vähän toi tyhjäkäynti.
onko se ilmamääräanturin säätö se kuusiokolo siellä montun pohjalla vai pitääkö repiä kuoret auki?sitä ruuvia o ainaki ruuvattu millo mihinki suuntaa eikä se ainakaa oo mitää vaikuttanu!pakokaasuarvot on aina ollu kunnossa mut saisha toi käydä tasasestikki!yks osasyy vois olla toi nykyne bensan litkuki ja miten tasaseen noi nykybensalla muutenkaa käy yleensä?????automaattiseppä kirjoitti:Ääriharvoin niissä suuttimissa vikaa on.Mut toi kiree nenä varmaan aiheuttaa ton häiriön,toi läppämallin ilmamäärämittari ei oikeen ymmärrä sitä.Vakiosuuttimilla pääsi föönin kera dynossa 170+ tehoihin et isommista ei ole hyötyä.tosin oli bensanpaineet 5bar luokkaa.Hommaa seosmittari.Kikkaviitosena neuvosin kiristämään pikkasen ilmamäärämittarin läpän jousta (merkkaa alkuasento) ja bensanpaineen nostoa joka onnistuu puristamalla orgissäätimen kuorta kasaan hylsyn ja ulosvetäjän avulla.Paljo yli 5bar ei voi mennä kun rupee syöttömäärät sekoilee ja pumppu ei jaksa tuottaa enempää painetta.Jonkunnäkösen jatkoputken kun teet imarin ja ilmamäärämittarin väiin niin rauhottuu kans vähän toi tyhjäkäynti.
taunus is my obsession!
Se kuusiokolo säätää nimenomaan tyhjäkäynnin seoksia, ruuvi avaa rööriä hieman mistä ilmaa pääsee läppämittarin ohitse. Eli tiukemmalle rikastuu ja löysäämällä laihenee. Läppämittaria itsessään säädetään avaamalla se liimattu muovikoppa pohjasta ja vääntelemällä läpän jousta toisiin loviin. Ja kyllä sen kuuluisi käydä tasaisesti minkä tahansa huoltoaseman bensalla... Tietty pikku-viri-vara ohc vakioruiskulla voipi olla sen suhteen aika herkkä vehje.kana12 kirjoitti:onko se ilmamääräanturin säätö se kuusiokolo siellä montun pohjalla vai pitääkö repiä kuoret auki?sitä ruuvia o ainaki ruuvattu millo mihinki suuntaa eikä se ainakaa oo mitää vaikuttanu!pakokaasuarvot on aina ollu kunnossa mut saisha toi käydä tasasestikki!yks osasyy vois olla toi nykyne bensan litkuki ja miten tasaseen noi nykybensalla muutenkaa käy yleensä?????
Multa pitäs muuten löytyä vakiot DOHCin 190cc suuttimet, jos haluat moisia kokeilla... Ei todellakaan mitään uuden kuntoisia mutta täysin pelittävinä irroitettu kyllä
Mertie pub & 3D
en ooo kyl jyväskylän lidlissä nähny ultraääni pesureita onko muute hajua mite lähelle ois dohc sierran suuttimet :?:henu kirjoitti:Tai ostaa lidlistä 30€ hintaan oma pesuri.ohc205 kirjoitti:Ja ne suuttimethan voi käyttää ultraäänipesussa jossain autosähkökorjaamossa.
Yllätys oli suuri ku todettiin tommonen halpa laite toimivaks.
taunus is my obsession!
Ajatuksella kun olisit lukenut nii ei olisi tarvinnut kysyä.kana12 kirjoitti:en ooo kyl jyväskylän lidlissä nähny ultraääni pesureita onko muute hajua mite lähelle ois dohc sierran suuttimet :?:henu kirjoitti:Tai ostaa lidlistä 30€ hintaan oma pesuri.ohc205 kirjoitti:Ja ne suuttimethan voi käyttää ultraäänipesussa jossain autosähkökorjaamossa.
Yllätys oli suuri ku todettiin tommonen halpa laite toimivaks.
jeddah kirjoitti:Multa pitäs muuten löytyä vakiot DOHCin 190cc suuttimet, jos haluat moisia kokeilla... Ei todellakaan mitään uuden kuntoisia mutta täysin pelittävinä irroitettu kyllä
286kw459Nm OHC:n kanssa
jooo anteksi vain on menny koko viesti ohi silmien!olisin kyllä lukenut jos olisin huomannut viestin olemassa olonAksu kirjoitti:Ajatuksella kun olisit lukenut nii ei olisi tarvinnut kysyä.kana12 kirjoitti:en ooo kyl jyväskylän lidlissä nähny ultraääni pesureita onko muute hajua mite lähelle ois dohc sierran suuttimet :?:henu kirjoitti: Tai ostaa lidlistä 30€ hintaan oma pesuri.
Yllätys oli suuri ku todettiin tommonen halpa laite toimivaks.
jeddah kirjoitti:Multa pitäs muuten löytyä vakiot DOHCin 190cc suuttimet, jos haluat moisia kokeilla... Ei todellakaan mitään uuden kuntoisia mutta täysin pelittävinä irroitettu kyllä
taunus is my obsession!