Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
sen takiahan sinne syylariin sitä painetta aiheutetaan. viallisella korkilla tulee kyllä ongelmia jos nestepintaa ei jatkuvasti seuraa. välillähän nuo kamppeet tuppaa kesälläkin käymään tyhjäkäyntiä paikallaan, jolloin pitää olla reilusti mitoitettu syylari jos meinaa korkin jättää pois.
No nyt on sitten kannet tsekattu ja purettu päätin vielä käyttää koneistamolla purkaamolta ostettua kantta,ohjurit osottautu hyviksi kannessa oli pienenpieni kolo mutta se oli tiivitepinnan ulkopuolella eikä pitäs aiheuttaa toimenpiteitä mutta tiiveyden varmistamiseksi päätettiin pakopuolen istukat koneistaa näyttivät vähän kuluneilta lyijytön bensa kuulemma syö pakoistukat,no koneistammolla oli vähän ruuhkaa ja lupas vasta 1.4 takasin kannen että taas nämä venähti nämä hommat.
Jaa ei tullu kyllä mieleen sano vaan että kun ne tarpeeksi kuluu niin pitää vaihtaa koska venttiilit painuu jo liian syvälle kanteen ,tääläpäin ainaki istukoitten vaihto ois maksanu niin prkeleesti ja kun tuo auto ei nyt sentään mikään näyttelypeli ole niin päädyin vähän niinku budjetin kannalta vähän halvempaan ratkaisuun.
kun kerran eivät oo aloittaneet vielä varmaan niin ehtis vielä..
ei kai neljä teräs-seetiä voi niin paljoo enemmän maksaa
kun tavalliset..lisäaineessa säästää pidemmän päälle takasin jos muuten auto kestää..
kannattaahan se kysyä hintaero..kun saman työn kai kumminkin tekevät..?
voorti kirjoitti:vanhan istukan koneistus tiiviiksi on 12,5 euroo reikä ja koko istukan vaihto 43 euroa reikä ainaki täälä,monopolihinnat tällä seudulla?
Käytä Kemissä tai vaikka Oulussa,vielä
pärjää vaikka laskee matkakulut.
Rollossa aivan juutalaisten hinnat
koneistamolla.
No nyt tässä on päästy liikenteeseen kansi vaihdettin pakoistukat kunnostettiin ja lämmöt nousi jonkun verran huudoin jäähdyttäjän jäähdytin puhdistusaineella ja sen jälkeen on pysyi lämmöt alhaalla jonku aikaa eli se on jäähdyttimen vika näköjää ,kun lämpö nousee liikaa.Ei enää keitä kuitenkaa että pystyy ajelemaan, nostaa korkeimmillaan palkkiasteikon päähän ja laskee heti maantiellä ajellessa.Ajattelin tilata motonetista tässä uuden jäähdyttäjän jahka on varaa, näyttäs olevan kohtuu hintanen.Jarrutehostin ja pääsylinteri piti vaihtaa kun veti ilmoja eikä girlingiä saatu pelaan paikka pantiin uudet kumit,pakoputki piti alkuosa uusia kun irrottaessa meni poikki oli niin ruosteessa pako sarjakin paljastui haljenneeksi sekin meni uusiksi onneksi paikalliselta hajottamolta löytyi toinen 78 mallista oleva selvästi jämerämmän näköinen kun vanha,kaasutinki meni tässä tukkoon ja pikku paineilmapuhalluksen jälkeen kadonnut tyhjäkäyntikin löyty,auto kulkee toistaseksi kyllä ihan hyvin taas.
hyvä kun liikkuu taas kumminkin..toi lämmön nosto on kai aika normaalia,lämpenee vähän korkeelle ennenkun termari aukeaa.
ja sitten ei pitäis olla kummempaa huolta,valoissa seistessä huomaa jos oirehtii enempiä.