Sivu 46/50

Lähetetty: 16 Tammi 2013, 12:06
Kirjoittaja taunusstyle
Pontiacin mpfi kuutonen ois kans soppeli,haittana vaan että joutuis kuristamaan että saa leiman papruihin.nuitaki koneita saa aika hyvin

Lähetetty: 16 Tammi 2013, 18:26
Kirjoittaja taunusti
V6 kirjoitti:
Tomi kirjoitti:jos kerran fordin 2.8 koneet on niin kiven alla,niin sitten chevyn 2.8 ruiskupataa nokalle... löytyy paremmin osia niin koneeseen,kun laatikkoonkin ja tehojenkin puolesta mieto kone vakiona :wink:
Kuukausi sitten otettu video, Suomessa.
Caprissa Chevyn 2.8 V6 moottori.
Yhdellä kaasarilla.
Tommoset 260-270 hp moottorista.

Vakiona tossa on ehkä 125 hp , ruiskulla.
Aika hyvä moottorivaihtoehto Taunukseen.
Pienillä muutoksilla ja säädettävällä moottoriohjauksella (ruiskulla)
helposti yli 300 hp.
Kone on perinteinen vanhan liiton kone.
Eli 2 venttiilitekniikka ja työntötangot.
Eli sen suhteen ei tule Taunus äijille mitään vieroitus oireita.


http://www.youtube.com/watch?v=IVpICJFzKHQ
meniköhän taunuksen suunnitelmat taas uusiksi..hitto kun ostin jo uuden koneen taunukseen vaan tuo kyllä houkuttelis

Lähetetty: 16 Tammi 2013, 20:42
Kirjoittaja taunusstyle
taunusstyle kirjoitti:Pontiacin mpfi kuutonen ois kans soppeli,haittana vaan että joutuis kuristamaan että saa leiman papruihin.nuitaki koneita saa aika hyvin
meninki ehottelemaan,edellisen viestin jälkeen kaveri ilmotteli että sen pontiac on varastettu :roll:

Lähetetty: 19 Heinä 2013, 22:03
Kirjoittaja EK
Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?

Lähetetty: 19 Heinä 2013, 22:09
Kirjoittaja Samu
hmm..no jos toi "2.4" jostain syystä ottaa lopputilin joskus niin zetecin kanssa kilpailee sitten jenkki moottorit :lol:

Lähetetty: 20 Heinä 2013, 09:03
Kirjoittaja Mois
EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 16:47
Kirjoittaja Sumu
Mois kirjoitti:
EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.
Molemmille kurkuille on oma seosruuvi. Lienee Pierburg-Solex? Löytyy tiedostoista varmaankin räjäytyskuvaa kaasareista.

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 17:30
Kirjoittaja Mois
Sumu kirjoitti:
Mois kirjoitti:
EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.
Molemmille kurkuille on oma seosruuvi. Lienee Pierburg-Solex? Löytyy tiedostoista varmaankin räjäytyskuvaa kaasareista.
Joo, tyhjäkäyntiseosruuvit on molemmille puolille omat :)

Re:

Lähetetty: 05 Joulu 2014, 00:21
Kirjoittaja vtormane
Jatketaampa tätä hyvää ketjua kun tuli 2.8 kutonen hommattua capriin.
Käykö esim. ohc:n vihreät venttiilinohjurin kumit kutoseen?

Re: Re:

Lähetetty: 05 Joulu 2014, 14:35
Kirjoittaja Mois
vtormane kirjoitti:Jatketaampa tätä hyvää ketjua kun tuli 2.8 kutonen hommattua capriin.
Käykö esim. ohc:n vihreät venttiilinohjurin kumit kutoseen?
Käy ne pakopuolelle!

Re: Re:

Lähetetty: 10 Joulu 2014, 00:47
Kirjoittaja vtormane
Onko esim. 2.8 mustangissa sama nokkapyörä kuin näissä euroopan cologneissa? Meinaan kun rockautosta sais reilulla 50 eurolla mustangin alumiinisen nokkapyörän postikuluineen. Toki tullit päälle mutta ei sittenkään kallis olisi.

Re: 2.6 v6 Remppaus ja viritys

Lähetetty: 10 Joulu 2014, 01:03
Kirjoittaja duster73
sama on.

Re: 2.6 v6 Remppaus ja viritys

Lähetetty: 10 Joulu 2014, 10:52
Kirjoittaja Vermilion
Jenkkilästä löydät saman moottorin 171 V6" kuutiotuumina"
Jenkkilästä tullit on tyyliin 24% tuotteen sekä postien hinnasta.
Niin ja tosiaan jos oot huomannu dollarin kurssi ei ole enään
sama kuin ennen nykyään 10 eurolla saat 12 dollaria.
Viime vuoden lopussa olis saanu 15 dollaria... kympillä.

Re: 2.6 v6 Remppaus ja viritys

Lähetetty: 10 Joulu 2014, 13:25
Kirjoittaja duster73
sen verran vertailukohtaa,et reilu vuosi sitten ostin jakopään us-partsilta.on siis alumiininen nokkapyörä ja teräksinen kampuranpyörä.muistaakseni sealed powerin tekemät/pakkaamat.niin hinta oli 98e.tinki jopa postituskulut pois.

Re: Re:

Lähetetty: 10 Joulu 2014, 14:08
Kirjoittaja Mois
vtormane kirjoitti:Onko esim. 2.8 mustangissa sama nokkapyörä kuin näissä euroopan cologneissa? Meinaan kun rockautosta sais reilulla 50 eurolla mustangin alumiinisen nokkapyörän postikuluineen. Toki tullit päälle mutta ei sittenkään kallis olisi.
Tullia ei tosiaan noin pienistä summista peritä, mut Suomen Arvonlisävero menee eli 24%.