Lähetetty: 16 Tammi 2013, 12:06
Pontiacin mpfi kuutonen ois kans soppeli,haittana vaan että joutuis kuristamaan että saa leiman papruihin.nuitaki koneita saa aika hyvin
Ford Taunus I-III Club Finland Keskustelupalsta
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/
https://www.taunusfinland.com/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=8429
meniköhän taunuksen suunnitelmat taas uusiksi..hitto kun ostin jo uuden koneen taunukseen vaan tuo kyllä houkuttelisV6 kirjoitti:Kuukausi sitten otettu video, Suomessa.Tomi kirjoitti:jos kerran fordin 2.8 koneet on niin kiven alla,niin sitten chevyn 2.8 ruiskupataa nokalle... löytyy paremmin osia niin koneeseen,kun laatikkoonkin ja tehojenkin puolesta mieto kone vakiona
Caprissa Chevyn 2.8 V6 moottori.
Yhdellä kaasarilla.
Tommoset 260-270 hp moottorista.
Vakiona tossa on ehkä 125 hp , ruiskulla.
Aika hyvä moottorivaihtoehto Taunukseen.
Pienillä muutoksilla ja säädettävällä moottoriohjauksella (ruiskulla)
helposti yli 300 hp.
Kone on perinteinen vanhan liiton kone.
Eli 2 venttiilitekniikka ja työntötangot.
Eli sen suhteen ei tule Taunus äijille mitään vieroitus oireita.
http://www.youtube.com/watch?v=IVpICJFzKHQ
meninki ehottelemaan,edellisen viestin jälkeen kaveri ilmotteli että sen pontiac on varastettutaunusstyle kirjoitti:Pontiacin mpfi kuutonen ois kans soppeli,haittana vaan että joutuis kuristamaan että saa leiman papruihin.nuitaki koneita saa aika hyvin
Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Molemmille kurkuille on oma seosruuvi. Lienee Pierburg-Solex? Löytyy tiedostoista varmaankin räjäytyskuvaa kaasareista.Mois kirjoitti:Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Joo, tyhjäkäyntiseosruuvit on molemmille puolille omatSumu kirjoitti:Molemmille kurkuille on oma seosruuvi. Lienee Pierburg-Solex? Löytyy tiedostoista varmaankin räjäytyskuvaa kaasareista.Mois kirjoitti:Kaasarista lähtisin ekaks ettimään vikaa. Joku laittannu toiselle puolelle erikokoset suuttimet? Jotain tukoksia, tiivistevuotoa toisella puolella jne.EK kirjoitti:Vääähän on aiheesta ohitte mutta, kaverilla on 2.3 v6 ja ongelmana oli että toinen puoli kävi rikkaammalla kuin toinen vaikka on yhdellä kaasarilla. Missä vika?
Käy ne pakopuolelle!vtormane kirjoitti:Jatketaampa tätä hyvää ketjua kun tuli 2.8 kutonen hommattua capriin.
Käykö esim. ohc:n vihreät venttiilinohjurin kumit kutoseen?
Tullia ei tosiaan noin pienistä summista peritä, mut Suomen Arvonlisävero menee eli 24%.vtormane kirjoitti:Onko esim. 2.8 mustangissa sama nokkapyörä kuin näissä euroopan cologneissa? Meinaan kun rockautosta sais reilulla 50 eurolla mustangin alumiinisen nokkapyörän postikuluineen. Toki tullit päälle mutta ei sittenkään kallis olisi.