2.6 v6 Remppaus ja viritys
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10
Mä ostin sieltä ja mulle se sano että suunnilleen saman maksaa euroissa kun tuolla summitin sivuilla dollareissa. Taisi se lopulta olla hivenen enemmän.Mois kirjoitti:Kysy ekaks hinta?FoorttiFani kirjoitti:Tilataanko Mois kimppaan mellingin pumput? Tuolta racers placelta sais juu kun se toimittaa summitilta.
Capri -77 2.0
Firebird -69
Firebird -69
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10
Granadan korjausoppaasta löyty runkolaakereiden "sallitut" välykset: Main bearing clearance 0.006 to 0.064 mm
Eli toi sama välys myös kiertokankien laakereilla.
Onkos noista korjausoppaan arvoista eriäviä mielipiteitä???
Eli toi sama välys myös kiertokankien laakereilla.
Onkos noista korjausoppaan arvoista eriäviä mielipiteitä???
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Ja mä olisin huolestunut noiden "Amerikan herkkuosien" laadusta.
Esimerkkinä öljypumpun käyttöakseli.
Se on satavarmasti tehty Kiinassa.
Itse pyrkisin ostamaan Hopan akselin tai käyttämään alkuperäistä.
99,99 prosentin varmuudella se Kiinan heavy duty akseli on heikompi
kuin alkuperäinen.
Mulla on huonoja kokemuksia V6 moottorin
jälkituotanto keinuvipuakseleista.Muovailuvahasta tehtyjä.
Ei ole alkuperäisen Hopan akselin voittanutta.
Esimerkkinä öljypumpun käyttöakseli.
Se on satavarmasti tehty Kiinassa.
Itse pyrkisin ostamaan Hopan akselin tai käyttämään alkuperäistä.
99,99 prosentin varmuudella se Kiinan heavy duty akseli on heikompi
kuin alkuperäinen.
Mulla on huonoja kokemuksia V6 moottorin
jälkituotanto keinuvipuakseleista.Muovailuvahasta tehtyjä.
Ei ole alkuperäisen Hopan akselin voittanutta.
No jos ei kerran tarvi kevyesti viritetyssä, niin laitan sitte ton vakio Mellingin kiinni Säästää siinäkin rahat johonkin muuhun osaan...Jari H kirjoitti:Ihan OT:na, et mihin te oikeen tarviitte noita hv pumppuja vakio(?) koneissa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
sierran pyörijä jakajaan ni sulla on rajoitin 6400rpm (muistaakseni) maksaa ehkä kympin..FoorttiFani kirjoitti:Tuli tossa vtormanen kanssa puheeks kierrostenrajoitin. Että vois semmonenkin olla ihan hyvä varmistus ettei jenkat karkaa. Miten tommoseen vakioon kärjettömään sytkäsysteemiin saisi rajottimen värkättyä?
vai eiks sovi kierrosluku?
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
- FoorttiFani
- Viestit: 974
- Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10