taunuksen virtalukon vaihto
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
taunuksen virtalukon vaihto
milläs tollasest vm 73 tuhnuksest saa virtalukon pesän irti?
Yleensä Virtalukon pesät lähtee irti kun kääntää avaimen "radio"-asentoon tai virrat päälle-asentoon ja jollain syrjällä on sellanen pieni nappula.Sitä kun jollain piikillä painaa ja samalla vetää avaimesta,niin pesä lähtee irti.Voin tarkistaa omasta,kun pääsen kotiin,jos joku ei kerkee ensin...
Mikä ei tapa se sattuu aivan saatanasti!
Taunus 2.0i -72
Taunus 2.0i -72
Re: taunuksen virtalukon vaihto
Muistaakseni virtalukon kyljessä on semmonen tasanen kohta,mihin piti porata esim.3mm reikä,jonka kautta pääsee piikillä painaa lukitus jousta ja sitte virrat päällä tai radio asennossa saa vedettyä patruunan pois.ricu kirjoitti:milläs tollasest vm 73 tuhnuksest saa virtalukon pesän irti?
Re: taunuksen virtalukon vaihto
oisko se sit ton pikkureiän vieres oleva pyöree syvennys hmm sattus ainaki siihe jousen paikkeille
-
.
määki kerron oman vision joka perustuu muistikuviin
käännä se virtalukko ll-asentoon,paina piikillä siitä pikku reijästä ja samalla ku painat siitä käännä avain l-asentoon ja vedä patruuna ulos...
käännä se virtalukko ll-asentoon,paina piikillä siitä pikku reijästä ja samalla ku painat siitä käännä avain l-asentoon ja vedä patruuna ulos...
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
Re: .
Vanhemmissa taunuksissa on joutunut poraamaan sen reiän, mutta muutamassa uudemmassa oli reikä tehty jo valmiiks tehtaalla...tällaisiin olen itse "törmännyt" vuosien varrellaTaunus-Sälli kirjoitti:määki kerron oman vision joka perustuu muistikuviin
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 1.6GX '81 museo
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
-
.
just just.. no en kyllä oo tainnukkaa koskaan alle 73:sesta irrottaa sitä.. uudemmissa on kyl ollu kaikissa se mihin oon törmänny,just toissa viikolla irrotin ja myin 74:sta ja 82:sta virtalukot..
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
Re: .
niin se varmaan sitt onkin, että vanhemmissa alle -73 ei ole sitä reikää valmiina, mutta sitten näissä >73-82 on...Taunus-Sälli kirjoitti:just just.. no en kyllä oo tainnukkaa koskaan alle 73:sesta irrottaa sitä.. uudemmissa on kyl ollu kaikissa se mihin oon törmänny,just toissa viikolla irrotin ja myin 74:sta ja 82:sta virtalukot..
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75
Taunus CoupeGT 2.8 '72
Taunus 4d 2.0GX '82
AC Cobra V6
Tunturi super Sport `76
Pappa Tunturi `75