Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
koneistamon ryöstöhintoihin ei pysty millään, joten kaikki neuvot tervetulleita. Tarviiko laittaa myös imuventtiileihin? Pitääkö seetien pohjata vai voiko ne olla vaan reunoistaan kiinni?
Anonymous kirjoitti:koneistamon ryöstöhintoihin ei pysty millään, joten kaikki neuvot tervetulleita. Tarviiko laittaa myös imuventtiileihin? Pitääkö seetien pohjata vai voiko ne olla vaan reunoistaan kiinni?
elämä on
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Anonymous kirjoitti:koneistamon ryöstöhintoihin ei pysty millään, joten kaikki neuvot tervetulleita. Tarviiko laittaa myös imuventtiileihin? Pitääkö seetien pohjata vai voiko ne olla vaan reunoistaan kiinni?
Imuventtiileitä ei tarvii laittaa. Tai siis imupuolelle.
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
sorvataan kansiin pienemmät reiät, kun mitä seetit on, sitten vaan esim. nestetyppeä seetille ja tohoa kannelle ja lyömällä paikalleen. siellä on ja pysyy
ns. stelliittiseetit tarvii vain pakopuolelle, mutta pronssiohjurit kantsii laittaa joka reikää ku lyijytön ei voitele tarpeeks.just vein kannet pajalle prnssi ohj plus stelltt seetit plus tason oikasut noin 250-300e tosin ite tein vaihtokaupat pystytupliin em työstä...omistan 4 tanee yhen mercuryn ja super major countyn ja oon automaattilaatikkoseppä , maatalouskoneasentaja ja kumisuutari .puuhannu fordien kans pienen ikäni eli jotain kokemuspohjaa näihin juttuihin löytyy...