Mistä saa halvimmalla 0hc:n tiivisteet?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

XL knudsen
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Elo 2004, 23:00
Paikkakunta: raisio

Mistä saa halvimmalla 0hc:n tiivisteet?

Viesti Kirjoittaja XL knudsen »

Niin tuota mikähän varaosaliike myy halvimpaan hintaan?

Sulo Vilen (heittomerkillä) rules! :lol:
teijosuuronen
Viestit: 69
Liittynyt: 26 Heinä 2004, 21:17
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mistä saa halvimmalla 0hc:n tiivisteet?

Viesti Kirjoittaja teijosuuronen »

Äkkiseltään tulis mieleen vaan Motonet!!!
Avatar
samiharju
Viestit: 1070
Liittynyt: 12 Syys 2004, 15:19
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

http://www.lautamakimotorsport.fi, sieltä hain just 2.0 ohariin täydellisen tiivistesarjan, venymättömät kannenpultit sekä kierroksen kuplavolsun tako-Mahleja, koko kasa 320e josta mäntien osuus n 210eur.

kuplan männät siksi että saadaan puristussuhde alle kasin turbokäyttöön... :twisted:
Master
Viestit: 27
Liittynyt: 15 Marras 2004, 21:18

Viesti Kirjoittaja Master »

Biltemasta
OHC Power
Voorttimies
Viestit: 262
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Voorttimies »

Jos oletetaan, että kyseessä on kaksilitrainen Ohari, niin meiltä Motonetista löytyy yläpään tiivistesarja hintaan 26,90 ja alapään sarja hintaan 18,16. Yhteen näin äkkiä päissään laskettuna siis 45,06€.

Kenenkään kamoja ei saisi tietenkään mollata, mutta itse en kyllä ostaisi Biltsiboltsin tiivisteitä. Joskus nuorena ja köyhänä (nykyään olen vanha ja köyhä) niitäkin tuli osteltua ja ne oli kyllä aika scheissea.
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Antti
Viestit: 234
Liittynyt: 10 Elo 2004, 00:06
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti »

Minulla on kans niistä Bilteman tiivisteistä toisen käden tietoa, ja sen pohjalta en kyllä alkais sieltä tiivisteitä hommaamaan. Monesti niissä asioissa, kuten monessa muussakin, hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä.
Taunus on luonnollinen asia
janzumar

Viesti Kirjoittaja janzumar »

ostat materiaalit ja teet itse?vanhoista mallit jos lähtee jotenkin ehjänä..
ei oo kovin vaikeeta.paitsi aikaa saattaa mennä jos ei oo kun puukko ja rautasaha...
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Ja joillekin paperipinnoille esim. vesipumppuun käy tiivisteliima. Hyvä sellainen ;)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Voorttimies
Viestit: 262
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 22:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Voorttimies »

No paperitiivistesaumoihin nyt olisi muutenkin syytä käyttää tiivisteliimaa - samoin kuin OHC:n venakopantiivisteeseen. :)
Ford Capri S 2.6 V6
Ford Sierra 2.0 iS (myyty - 5 tuntia sen jälkeen kylki edellä puuhun)
Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia Automatic
Ford Fiesta mk 4 1.3i
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Mitä nyt noita OHC:n, samoin kuin V6:sen peltikoppia oon nähny ja roplannu, niin melkein yhtä tyhjän kanssa se liima. Alumiiniset kopat tai nuo peltiset TODELLA suorana pitää öljyt sisällä. Mutta eikös Fordin kuulu vähän öljyä vuotaa/syödä? Tätä mieltä oli ainakin iso-isäni :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

OHC:hen oon vaihtamassa kaikki tiivisteet, niin eikö tosiaan pelkät uudet tiivisteet riitä? Että pitää tiivisteliimakin laittaa? Kummonen liima olis hyvää ja onko tarkotus laittaa molemmille puolille paperia?
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

FoorttiFani kirjoitti:OHC:hen oon vaihtamassa kaikki tiivisteet, niin eikö tosiaan pelkät uudet tiivisteet riitä? Että pitää tiivisteliimakin laittaa? Kummonen liima olis hyvää ja onko tarkotus laittaa molemmille puolille paperia?
Riitää kyllä ihan pelkät tiivisteetkin jos on pinnat kunnossa, mut jos on tiivistepinnat syöpyny röpelöks ni ei se liima pahitteeks oo.
Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

Öljypohjan varmistasin ainaki moottorisilikonilla tms. Aikas tympiä alkaa tiivisteleen jos ei piäkkään ja se kumi/muovitiiviste halkiaa aika helposti.
Muihinki suosittelisin liimaa, myös stefojen ulkokehälle.
Venakopassa liimaa tiivisteen koppaan, kanteen vaan nurkkiin pikkusen liimaa. Etenkin siihen etupään nokkapukinkaaren tyveen.
205 venakoppa tiivistyy paremmin ku siinä on semmoset leviät alusprikat pulteissa :wink:

Nuista bilteman tiivisteistä, usiamman koneen oon kasannu niillä enkä ole ongelmia huomannu :roll:
Älä ota sitä niin vakavasti!

Scorpio 2.9 at -91 coupe
Avatar
FoorttiFani
Viestit: 974
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:10

Viesti Kirjoittaja FoorttiFani »

ok, kai pitää koittaa varovasti sitä laitella ettei oo joka kanava täys rämmäleitä.
consul
Viestit: 14
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 16:23
Paikkakunta: Kajjjaani

Viesti Kirjoittaja consul »

Korkkitiivisteistä tulee pitäviä kun liimaa tiivisteen ensin Bostikilla koppaan ja noudattaa tuubin liimausohjetta.
Vastaa Viestiin