Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Mauri
Viestit: 5 Liittynyt: 22 Maalis 2007, 09:14
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Mauri » 26 Helmi 2009, 17:59
V6 2.3 ja imusarjan kiristys arvoja löytyykö tietoa sekä kiristys järjestys?
Herkko
Viestit: 1313 Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Herkko » 27 Helmi 2009, 11:57
25-30 nm.
Pikkuhiljaa kaikkia vuorotellen
oon kiristelly,onhan tuo toiminut.
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 27 Helmi 2009, 14:28
Tossa vielä 2.9 V6 ohjeet kun en muita löytänyt:
Imusarja sylinterikanteen
1) 4-8 Nm
2) 8-15 Nm
3) 15-21 Nm
4) 21-25 Nm
5) Käytä moottoria 15 minuuttia kierrosluvulla 1000 rpm
6) 21-25 Nm
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Mauri
Viestit: 5 Liittynyt: 22 Maalis 2007, 09:14
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Mauri » 27 Helmi 2009, 21:10
Kiitos hyvin paljon!!!Imusarja on nyt kiinni jes!