Sivu 6/6

Lähetetty: 03 Joulu 2013, 20:00
Kirjoittaja niceman
Ei tulisi taunus harrastuksesta mitään jos alkaa hintaa laskea =)
Quafen lukko on itsellä tosin paljon ehtinyt testaa... Kait se toimii.

Lähetetty: 03 Joulu 2013, 21:07
Kirjoittaja Samu
jep. itekin oon vihreeseen upottanut yli 5-tonnia eikä tunnu missään :lol: lisää tulee vielä uppoomaan mut eihän mulla mitään myyntiaikeita olekaan.

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 11:27
Kirjoittaja Hautala
Löytyykö keltää kokemusta volvon perästä? lähinnä mietityttäny kuinka kardaani istuu vai joutuuko tehdä suuria muutoksia?? Toisena vaihtoehtona ollu hiacen perä mutta siihenki täytyys jarrut ja kaikki rakentaa, volvon akseliin sais osia/ välityksiä/ lukkoja hyvin ja sopu hintaan.

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 22:25
Kirjoittaja Tomi
Sulzin tiinassa on Volvon perä,katoppa galleriasta. Siellä on aika hyviä kuvia. Kardaaninhan joutuu tekemään,ei passaa suoraan.

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 23:57
Kirjoittaja Hautala
Taitaas ehkä olla fiksuun laittaa hiacen akseli, kuinkahan on lukot pelannu kiristämällä? menikös kardaani suoraa?

Lähetetty: 25 Huhti 2014, 05:33
Kirjoittaja Tomi
Hiacen akselissa ihan samat hommat ja ei käy kardaani suoraan. 740-Volvon akseli on leveydeltään hyvin lähelle taunuksen akselia,240 on mun makuun vähän kapee. Mulle tulee 740-turbofarkun lukkoakseli omaan taunukseen.

Lähetetty: 25 Huhti 2014, 09:18
Kirjoittaja Hautala
Hiacen akselia pystyy hitsaamaan kauttaaltaan, joten saa taunuksen vakiopaikoille kiinni. Kenelläkää kokemusta mitä kartaanille piti tehdä? Muistaakseni yhteen mikä kaverilla oli joskus jäärata vehkeenä niin ei tehty mitää suurempia... Mutta tiedä sitte...