Sivu 1/3

peltiä suoraksi?

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 00:52
Kirjoittaja Janzamar
en oo rutannu.. :lol:
ihmetelly että millä saa katosta lommon pysymään ylhäällä..
saa lyötyä kyllä suoraksi,muttei pysy..mitään ajatusta,ettei menis maali,tai
joudu irrottamaan verhoilua??en voi sietää sitä kattoverhoilun kanssa räpiköintiä..kun tosiaan tuulenpuuskassa tulee lommo aina näkyviin..
hiton ärsyttävää,enkä haluis kattoikkunaa..

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 02:56
Kirjoittaja Jukkis
Anna lommon olla alhaalla ja täytä pakkelilla! Minun taunuksessa niin on näköjään menetelty menestyksekkäästi jo yli 30 vuotta ja hyvin toimii, pakkeli ei ruostu... :lol:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 10:21
Kirjoittaja Janzamar
kun se lommo on niin laaja..sais ämpärillä kaataa..

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 11:34
Kirjoittaja cologne
sun pitää lämmitttää se klommo jolloin tsägällä lämpövääntää sen jäykäksi ja se pysyy kohdillaan.
Eli vedät katon ylös annat lämpöä... älä polta autoasi
Pakkelia ei kannata kattoon pistää, kun korkeintaan 1mm kerros

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 18:51
Kirjoittaja Mois
cologne kirjoitti:sun pitää lämmitttää se klommo jolloin tsägällä lämpövääntää sen jäykäksi ja se pysyy kohdillaan.
Eli vedät katon ylös annat lämpöä... älä polta autoasi
Pakkelia ei kannata kattoon pistää, kun korkeintaan 1mm kerros
70-luvulla vedettiin velipojan Corttiina katon kautta ympäri. Velipoika ei jaksanut oikoa katon takakulmaa kokonaan vaan korjas sen pakkelilla. Pakkelia oli noin 20 - 30 mm ja hyvin pysyi vuosia :lol:
Keskellä kattoa se ei varmaan pysy niin hyvin paksuina kerroksina. Kyl noi muovikitit on niin hyviä, et pysyy paksumpikin kerros...

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:18
Kirjoittaja Janzamar
joo,pakkeli tasottaa,sepä siinä olikin,että katossa on hyvä maali...
että sitä lämpöö vois ehkä kokeilla..mutta eipä se maali mahda sitäkään kestää.. :cry:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:27
Kirjoittaja Vieras
Laita kattotelineet ja siitä isolla imukupilla pelti venytykseen :lol:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:28
Kirjoittaja Mois
Anonymous kirjoitti:Laita kattotelineet ja siitä isolla imukupilla pelti venytykseen :lol:
Noita imukuppejahan löytyy tosi vahvoja, kantavat painavia lasejakin semmosilla...

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:44
Kirjoittaja Janzamar
exellent....niin mä teenkin,tuttu lasimestari varmasti lahjottaa,kun tein sen hallin pohjan..eikä oo vieläkään halkeemia lattiassa :lol: :lol:
ja jo neljä vuotta ollu..

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 22:44
Kirjoittaja jani
Nii, tai laita sisäpuolelle tukitanko. Höylätty pattinki on oikeen loistava tai kyl "kakkoskakkonen" riittää varmaan mainiosti.. :D

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:19
Kirjoittaja p3
puhelinpylvään pätkä pystyyn etupenkkien väliin :lol:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:24
Kirjoittaja jani
No samantie ratakiskoo et kestää varmasten.. :lol:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:43
Kirjoittaja Janzamar
..siinä on vaan tonnikutonen..

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:45
Kirjoittaja jani
Sit vaa isompaa konetta tai tiuhempaa välitystä laatikkoon ja perään.. :lol:

Lähetetty: 09 Helmi 2005, 23:48
Kirjoittaja Janzamar
niinhän se olis tarkotus iskee tuo toinen 2.0 v6 keulalle kun kykenee..
sitten se ratapölkky vois vaikka ollakin siellä.. :lol: