mikä ihimeen cvh 1,8
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 19 Helmi 2008, 15:03
mikä ihimeen cvh 1,8
voiko joku selventää mikä kone tuo 1,8 cvh on ja käykö se tanariin
se on sierrasta
se on sierrasta
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 19 Helmi 2008, 15:03
cvh
kävin tuola sivuilla vittu et on vammasen näkönen kone hoh hoijjaa pitää varmaan korjauttaa vaan tuo vanha kunnon ohc ja unohtaa tommoset cvht
Kyllä se on ihan hyvä mylly jos on kunnossa...Escorteissa on samaa konetta, niistä kokemusta ja ei voi moittia.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 19 Helmi 2008, 15:03
jotain löyty haullakin... viewtopic.php?t=2468&postdays=0&postord ... ec&start=0
Käy se. Sama universaali pulttijako siinäkin. MT75:n kytkinakseli on puolisen senttiä pidempi, mutta empiiristen MUTU-tutkimusteni mukaan ei pitäisi olla ongelma missään yhdistelmässä.Tomi kirjoitti:ja dohc-kone ei käy kun omaan lootaansa...
Mertie pub & 3D
Duratec ei suoranaisesti ole enää Fordin kone. Mazdaahan siinä on vissiin aika kiitettävästi.henu kirjoitti:Paitsi uusimmat duratecit ei tainu käydä oikein mitenkään...samiharju kirjoitti:kaikki fordin bensaneloset ja niiden laatikot käy keskenään
"Beginning in 2004, Ford dropped the old 4-cylinder Zetec engines in favor of Mazda's MZR design. Thus, 2005 and present Duratec 4-cylinder engines are Mazdas. This includes the 2.0 L Duratec 20 and 2.3 L Duratec 23."
Duratechiin saa kytkinkoppaa type9:lle. Ja saahan siihen jo kaiken tarpeellisen rwd muunnoksiin.pma kirjoitti:Duratec ei suoranaisesti ole enää Fordin kone. Mazdaahan siinä on vissiin aika kiitettävästi.henu kirjoitti:Paitsi uusimmat duratecit ei tainu käydä oikein mitenkään...samiharju kirjoitti:kaikki fordin bensaneloset ja niiden laatikot käy keskenään
"Beginning in 2004, Ford dropped the old 4-cylinder Zetec engines in favor of Mazda's MZR design. Thus, 2005 and present Duratec 4-cylinder engines are Mazdas. This includes the 2.0 L Duratec 20 and 2.3 L Duratec 23."
Nojoo, hinnat nyt sitten on oma lukunsa...