puristukset hukassa

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

mikko pietari
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 15:03

puristukset hukassa

Viesti Kirjoittaja mikko pietari »

osaiskohan joku kertoo mitä tulee maksaan jos vien korjaamolle ku katos puristukset ykkös sylinteristä epäilivät että ois venttiili palanu itellä ei kokemusta edes venttiilein säädöstä :( kyseessä on 1.6 ohc vm79 ois hieno käyä katastamassa leima alkaa olla finaalissa
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Pari kolme tuntia varmaan velotusta,tivari
ja mahd. koneistus kannelle..voi se tulla maksamaan äkkiä enemmän kuin tahtoisi.
Itte jos tiukalla budjetilla tekisin niin jostain halvalla toinen kansi.
Ja tivarin joutuu joka tapauksessa vaihtamaan.
http://www.motonet.fi/
Tuolta suuntaa antavaa varaosa-hinnastoa?
Taunus Maximus =)
mikko pietari
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 15:03

Viesti Kirjoittaja mikko pietari »

mitä meinaat kannattasko vaihtaa nokka remmi ja kiristäjä siinä samalla
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

mikko pietari kirjoitti:mitä meinaat kannattasko vaihtaa nokka remmi ja kiristäjä siinä samalla
Kannattaahan ne samalla vaihtaa jos meinaat pidempään sillä ajella.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Taunuksen kone on yks maailman yksinkertasimmista moottoreista,ei muuta kun teet ite vaan.
Kirjastosta haet korjausopaan ja etenet ohjeitten mukaan,helppo nakki.
Kansi pois ja koneistukseen,kone nippuun ja baanalle! 8)
Vastaa Viestiin