Sivu 1/2

Diesel Taunus

Lähetetty: 18 Marras 2007, 12:22
Kirjoittaja Tomi
Tästähän on ollu keskusteluja aikasemminkin,mutta onko yhtään brojektia valmistunut?
Onkos Sierroissa 1.8td ja 2.3d:ssä sama laatikko kun bensassa? Eli meneekö suoraan Diesel bensan laatikkoon,vai pitääkö vaihtaa kytkinkoppa vai onko ihan eri loota?Lähinnä kiinnostais tuo 1.8td:n laatikkohomma.On sellanen hämärä muistikuva,että 2.3d:laatikko olis käypänen kutosen perään...
Olis vaan oharin 5-vaihteinen jo valmiina...

Lähetetty: 18 Marras 2007, 13:25
Kirjoittaja samiharju
diesel/v6 mallin type9:ssä on kytkinakseli hituksen (olisko 38mm?) pidempi kun 4-syl mallissa, lisäksi kytkinkoppa on erilainen kaikissa diesel / v6 / 4-syl.

Lähetetty: 18 Marras 2007, 13:59
Kirjoittaja WSE
pitäis olla tuommoinen pakettiautoksi rekisteröity metrinen niin sittenhän tuo muutos olisi ihan kannattava.

Lähetetty: 18 Marras 2007, 18:18
Kirjoittaja samiharju
tai mikä tahansa farkku jonka saa 2hlö pakuksi

Lähetetty: 13 Tammi 2008, 23:18
Kirjoittaja mach71
Oiskohan tuossa 2.5td mitään estettä/järkeä laittaa farmi taunukseen.Näyttää noita scorpoiota olevan ruotsin

puolella melko halvalla myytävänä.

Saakohan tuosta voimaa ulos niinku noista mersun dieseleistä jotka ei kuulosta kuluttavan mitään vaikka niistä

ottas 400 hevosta.

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 01:58
Kirjoittaja astriel
samiharju kirjoitti:tai mikä tahansa farkku jonka saa 2hlö pakuksi
duota noin...

Minkä farkun saa 2hlö pakuksi ? saako mk2 farkkutaunuksen ?

: )


-vk-

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 08:09
Kirjoittaja Tomi

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 08:13
Kirjoittaja Tomi
Harmi,kun korinvaihdot ei ole enää sallittuja.Olis komee peli,kun nostais farkku-tanarin korin esim. Patrollin rungolle ja rekisteröis 2hengen huoltoautoksi...

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 09:40
Kirjoittaja mach71
Onko tuommosesta 2.5td käyttö kokemuksia syökö tuo paljon polttoainetta ja kulkeeko mihinkään.

Laiton Granadaan vuosia sitten tuommosen turbottoman 2.5:sen niin ei kyllä kulkenut oikein häävisti ja söi 10l/100

km polttoainetta ainut lohtu oli että se pieniveronen paku lisä penkeillä.

Nyt tuo auto on mk3 Taunus

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 10:03
Kirjoittaja samiharju
astriel kirjoitti: Minkä farkun saa 2hlö pakuksi ? saako mk2 farkkutaunuksen ?
-vk-
ihan jokaisen farmariauton saa 2hlö pakuksi. oli sit taunus tai warre. takapenkki poistettava ja kiinnityspisteet tehtävä toimintakyvyttömiksi = katkopultti ruuvinreikään tai hitsillä nurkista kii peltilappu päälle. ja näin on pikkuveroinen pakettiauto jolla saa ajaa max 100kmh.

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 11:53
Kirjoittaja astriel
samiharju kirjoitti:
astriel kirjoitti: Minkä farkun saa 2hlö pakuksi ? saako mk2 farkkutaunuksen ?
-vk-
ihan jokaisen farmariauton saa 2hlö pakuksi. oli sit taunus tai warre. takapenkki poistettava ja kiinnityspisteet tehtävä toimintakyvyttömiksi = katkopultti ruuvinreikään tai hitsillä nurkista kii peltilappu päälle. ja näin on pikkuveroinen pakettiauto jolla saa ajaa max 100kmh.

dodii , nyt tuleekin uutta puuhasteltavaa .... : )

Tarvii jostain katella tuon uudemman york -koneen paino ja tehot + väännöt.

-vk-

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 22:45
Kirjoittaja samiharju
taitaa jorkki olla aika painavaa sorttia.. 2.3 kutonen tais olla 163kg joten siihen plus 20% max.. 1.8TD jostain sierran reuhkasta kelpaa :-)

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 23:30
Kirjoittaja henu
Mondeosta se duratorq vai mikä se 130 hp kone olikaan, siinähän olis ihan kivasti vääntöökii.

Lähetetty: 15 Tammi 2008, 00:28
Kirjoittaja astriel
samiharju kirjoitti:taitaa jorkki olla aika painavaa sorttia.. 2.3 kutonen tais olla 163kg joten siihen plus 20% max.. 1.8TD jostain sierran reuhkasta kelpaa :-)
jep, sattuis vaan oleen yks suoraruiskutus yorkki, siihen type 9 ja aavikkoperä. Taunus pakuksi ja menoksi.

vois päästä alle 2 l / 100km :)

-vk-

Lähetetty: 15 Tammi 2008, 09:34
Kirjoittaja Tomi
eipä taida saada ajaa kun 80km/h.Eikös se ole niin,että jos pakussa on ABS ja airbag niin siten saa ajaa satasta...? Tosin eihän sitä kukaan valvo,kun 80lätkää ei tartte liimata.