Konepelti otti akun + napaan, mitä laukesi?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Agathon
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Joulu 2004, 02:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Konepelti otti akun + napaan, mitä laukesi?

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Juu, eli otsikko kertoo tapahtuman . Pimeässä eilen katselin ja en löytänyt muita kärähtäneitä johtoja, kuin sen joka meneee miinuksesta akun kotelon pohjaan. Joskus aiemminkin on näin käynyt, mutta en muista mitä silloin meni. Oletettavasti ainakin puola? Kärry siis pyörittää, mutta ei starttaa.
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

Mikä auto?
Ruisku,kaasari,kärjetön vai..?
Taunus Maximus =)
Avatar
Agathon
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Joulu 2004, 02:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Aiemmin sama siis käynyt Taunuksen kanssa. Nyt Sierra -82, kärjetön, ei ruisku.
tanne-75-
Viestit: 10
Liittynyt: 30 Loka 2006, 11:15
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja tanne-75- »

oisko sytyn ohjausyksikkö ja puola ainakin jos kerta käretön??
Avatar
Agathon
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Joulu 2004, 02:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Systeemit kuosissa. Korjaantu sillä kun laitto sen toisen (kapeamman) miinuksen uudestaan kiinni (suli pokki) akkukotelon pohjaan. Ei Ford näin pienestä laukea!
tanne-75-
Viestit: 10
Liittynyt: 30 Loka 2006, 11:15
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja tanne-75- »

niin eipä se usko sais tommosesta vielä horjua...syksy tekkee säikyks.
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Sulake / sulakkeet ?
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vastaa Viestiin