taunus 2.8 v6 viritysvinkkejä?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
vinkuun vain todellapitkät varret ja kun alumiinia tai silumiiniä yms kevytvaluja työstää niin muistakaa käyttää tenttua voiteluaineena ei sula ja tartu vingun terään alumiini kiinni. saa pään sekaisin samalla kertaa imusarjat pitää ottaa todella ohkaiseksi ja mulla on koneistettu suuttimia niin syvälle kuin vain mahdollista laitan tähän kuvan imusarjasta ilmestyy kohta http://kuvablogi.com/nayta/2318979/ mikä perä on tihein saatavilla oleva välitys sierraan lukoton ja mistä sellaisen saisi hankittua??
joitan kuvia http://kuvablogi.com/blog/5288/22/
paljonko maksais jos työstäisit mulle tuollasen imusarjan? aihio löytyis itteltä.xr4i rata kirjoitti:vinkuun vain todellapitkät varret ja kun alumiinia tai silumiiniä yms kevytvaluja työstää niin muistakaa käyttää tenttua voiteluaineena ei sula ja tartu vingun terään alumiini kiinni. saa pään sekaisin samalla kertaa imusarjat pitää ottaa todella ohkaiseksi ja mulla on koneistettu suuttimia niin syvälle kuin vain mahdollista laitan tähän kuvan imusarjasta ilmestyy kohta http://kuvablogi.com/nayta/2318979/ mikä perä on tihein saatavilla oleva välitys sierraan lukoton ja mistä sellaisen saisi hankittua??
voi kun viitsis alkaa työstämään puhkimenemisen vaara on olemassa! asutko tässä jossain lähistöllä ? tuo imusarja on ollut tuossa moottorissa mukana. mutta aivan tehtävissä
joitan kuvia http://kuvablogi.com/blog/5288/22/
Moi, yleisesti saatavilla olevista sierran peristä 3,92:1 on tihein. Niitä on 7" ja 7,5"xr4i rata kirjoitti:vinkuun vain todellapitkät varret ja kun alumiinia tai silumiiniä yms kevytvaluja työstää niin muistakaa käyttää tenttua voiteluaineena ei sula ja tartu vingun terään alumiini kiinni. saa pään sekaisin samalla kertaa imusarjat pitää ottaa todella ohkaiseksi ja mulla on koneistettu suuttimia niin syvälle kuin vain mahdollista laitan tähän kuvan imusarjasta ilmestyy kohta http://kuvablogi.com/nayta/2318979/ mikä perä on tihein saatavilla oleva välitys sierraan lukoton ja mistä sellaisen saisi hankittua??
Ja jos et muualta löydä, niin mulla pitäs jossain pyöriä moinen.
6 Granadaa (tehokkain 181,5hv /323,9Nm, 8 Sierraa, Taunus -70M, Escort -75
Niin ja noista imusarjoista. cologneen lienee paras vaihtoehto 2,8Efi scorpion imusarja, koska siinä on 6-ylösvirtauskanavaa. Eli joka pytylle omansa, toisin kun K-jetissä, jossa on nuo siamilaiset ikusarjan(kin) kanavat.
Noita efin imusarjoja on käytetty mm. niissä ylitehokkaissa Cobra-replikoissa.
Noita efin imusarjoja on käytetty mm. niissä ylitehokkaissa Cobra-replikoissa.
6 Granadaa (tehokkain 181,5hv /323,9Nm, 8 Sierraa, Taunus -70M, Escort -75
niin varmaan olisikin paras imusarja vaihtoehto mutta vähän vaikeaa vois olla viritellä siihen k-jetronikin ruiskua sopimaan.ohc205 kirjoitti:Niin ja noista imusarjoista. cologneen lienee paras vaihtoehto 2,8Efi scorpion imusarja, koska siinä on 6-ylösvirtauskanavaa. Eli joka pytylle omansa, toisin kun K-jetissä, jossa on nuo siamilaiset ikusarjan(kin) kanavat.
Noita efin imusarjoja on käytetty mm. niissä ylitehokkaissa Cobra-replikoissa.
Siinä L-Jet EFI:ssä on kylläkin sama imari. MAP-anturillisessa puuttuu tietenkin ne mittausläpät mutta imarin takaosaan yhdistyy MAP-anturi. Multa löytyisi 2.8EFI imari, mutta yläkammio ja ylävesiletun koppa puuttuu. Niin, ja L-Jet versiossa on myös se kaasuläpän asentopotikkain, joten siitä saa ihan yhtälailla Megasquirttaajan, mitä MAP-versiostakin.ohc205 kirjoitti:Koko ruisku systeemi efi scorpiosta. Ja miel. se versio, jossa ei ole niitä läppätyyppisiä ilmamäärä mittareita.
Cheers!
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
nyt ku on jo saatu efit ja megaruutat puheeks ni ihme ettei ahtimia ja boa:a oo kukaan vielä ehdottanu..
mutta ottakaa nyt huomioon että tää asianosainen kenenkä koneesta ja k-jetistä on kyse taitaa ajaa sillä xr4 sierralla endurancee ja taitaapa olla niin että k-jetti täytyy pitää k-jettinä.... ainaki imusarjansa puolesta..
mutta ottakaa nyt huomioon että tää asianosainen kenenkä koneesta ja k-jetistä on kyse taitaa ajaa sillä xr4 sierralla endurancee ja taitaapa olla niin että k-jetti täytyy pitää k-jettinä.... ainaki imusarjansa puolesta..
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
Ei ole ollut minulla tapana pantata tietoja muiden samanhenkisten kanssa :!:Taunus-Sälli kirjoitti:ihan hyvin oliki valaistugepardi kirjoitti:No, kun perkele tuli puhetta tuostakin, niin valaisempa asiaa siltäosin, mitä noista tiedän. ja tietohan lisää tuskaa
Olvidos!
90-luvulla sai elää niin saatanan pimennossa noiden asioiden suhteen, kun kaikki tieto piti kaivaa todella antaumuksella. Jotta se riitti...
Mulla on muuten yksi USA-sivu myös tallessa koneella, missä istutetaan cossukannet 4.0V6:n päälle.
Itseä kyllä kiihottaa eniten nuo Weslake-kannet, kun ne on paremmat, mitä Cossun kannet.
Tuo mitä sanoit imusarjoista on totta. Meinasin että jos koko ruiskusysteemin ottaa, niin silloin kannattaa ottaa se MAP-versio. Mutta megaruiskullahan se on sama ottaako uudemman vai vanhemman efin imarin.
Nyt mulla tuli semmonen muistikatkos, kun mietin käykö 2,8 ja 2,9 imarit ristiin?
Mä oon muuten joskus kanssa lukenut ton 24v kannet 4,0V6 päälle, mutta sivu on sittemmin hävinnyt.
Jos se on sulla tallennettuna koneelle, niin pystysitkö jotenkin levittämään sen meille asiasta kiinnostuneille?
Nyt mulla tuli semmonen muistikatkos, kun mietin käykö 2,8 ja 2,9 imarit ristiin?
Mä oon muuten joskus kanssa lukenut ton 24v kannet 4,0V6 päälle, mutta sivu on sittemmin hävinnyt.
Jos se on sulla tallennettuna koneelle, niin pystysitkö jotenkin levittämään sen meille asiasta kiinnostuneille?
6 Granadaa (tehokkain 181,5hv /323,9Nm, 8 Sierraa, Taunus -70M, Escort -75