Savut otettu... ja ottaa pattiin..

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Savut otettu... ja ottaa pattiin..

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

Meinaan käy kahdella :cry: Missä vika? Sytkät katottu, tulpat vaihdettu ja johdotkin. Ajoitus kohdallaan. Venttiilitkin on säädetty kun nokka vaihdettiin. Pitää vielä tarkistaa ettei kanna mikään..

Eniten kaivertaa jos ruiskuboksissa on vikaavikaa.. :x Ilmaa ei pitäis olla kun gasoa on ajettu letkun läpi paineella jonkin aikaa. Annoin kahdella käydä parikin minuuttia ja sain kierroksia nostettua mutta ei lähtenyt muut mukaan.

Täytyy huomenna mittailla suuttimet ettei ole vammaa saanut, jos on tukko jossakin? Ei ole vielä ratkennut mitkä käy, kokeillaan huomenna tulpanjohdoilla mitkä lähtee ja mitkä ei.. Muuten kyllä tyytyväinen projektin tulokseen, vaikka 15.9 näyttää vielä epävarmalta..
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
cologne
Viestit: 202
Liittynyt: 26 Loka 2004, 15:20
Paikkakunta: Oulu, kiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne »

ootko ihan varma, että sytkä kohdallaan.. ettei olisi 180 astetta pielessä !
Joskus kadetissa oli sytkä 360 astetta vituillaan niin kävi miten kävi, mutta huonosti
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

cologne kirjoitti:ootko ihan varma, että sytkä kohdallaan.. ettei olisi 180 astetta pielessä !
Joskus kadetissa oli sytkä 360 astetta vituillaan niin kävi miten kävi, mutta huonosti
Ajoitusmerkit kohdallaan ja osoittaa ykköseen. Jos 180 astetta pielessä niin ei kävis lainkaan, siis tämä käy nyt kahdella pytyllä mutten ehtinyt vielä arpomaan mitkä ne on. 360 astetta sama kuin ei virhettä ollenkaan ;)
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

Jo toimii.. 8) Pärisee ja tärisee ja haisee pahalle :lol: Vika oli 20° liikaa ennakkoa :oops: Pumppu horii ilmaa oikealle kaarrettaessa, taidan laittaa paluun välisäiliöön enkä tankkiin.. :shock:
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
Avatar
Sultzi
Viestit: 1914
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 22:01
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Niinhän se pitääkin olla, paluu välitankkiin, muuten ei ole siitä mitään hyötyä ja välitankista tietysti ylivuoto itse tankkiin.
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

Sultzi kirjoitti:Niinhän se pitääkin olla, paluu välitankkiin, muuten ei ole siitä mitään hyötyä ja välitankista tietysti ylivuoto itse tankkiin.
Toimisi se varmaan muuten, mutta ruiskupumppu tyhjentää surgea nopeammin kuin etupumppu ehtii täyttää.. :lol:

Jep. Laitan tupla-Y -kappaleen tuohon kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole, ei kehtaa säiliötä enää purkaa pois.. Täyttää ensin välitankin ja loput lorisee isoon tankkiin.
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Jos paluulinja menee säliväiliöön niin ei kyllä pitäs tyhjentyä... tai sit sun vehe polttaa bensaa ihan huolella :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vastaa Viestiin