2.0 V6 VIRIÄ

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
heikkilä
Viestit: 101
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 15:09
Paikkakunta: Turku/Kalanti

2.0 V6 VIRIÄ

Viesti Kirjoittaja heikkilä »

Mistä saa? esim jotain kestävempiä runkolaakereita yms. kun ei niitä motonetin palikoita viittis sisälle paljoa laittaa.. ja jos vielä ahtopainetta pitäis kestää. Yhtään samoja viriosia 2.3ssa?
''Sehän käy ku vanha Taunus''
-73 Coupe GXL V6 2.0->2.3 :täysremontti
-73 Mazda 1800 deluxe :entisöinti (MR)
- Käyttöautona joku riisiraketti
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Normi laakereilla pärjää, ei tarvi mitään yliluonnollisia osia. Ei edes kutosessa.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

http://www.racersplace.fi/
http://www.sporttiauto.com/
http://www.rallyracefin.fi/

Eri asia sitten kannattaako 2.0:aa ruveta virittämään, esim. osat voi olla kalliita jne.
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
cologne
Viestit: 202
Liittynyt: 26 Loka 2004, 15:20
Paikkakunta: Oulu, kiiminki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne »

Motonetti myy ihan riittävän laadukkaita laakereita.. et varmaan saa mistään järki rahalla parempia.
2.3 osat käy ristiin 2.0 mikäli sulla on riittävän uusi 2.0 (uudempi kuin -74). 2.3 kannentivistekin käy, mutta jos ahdat niin sitten ei kannata niitä kannentiivisteitä laittaa.
kyseleppä saabbi clubilta 2.0 virittämisestä, eräällä 96 hemmolla kajakissaan tupla turbo 2.0 v6 joka ilmeisesti on ihan kohtuu äkänen..
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Vastaa Viestiin