automaatin erot manuaaliin?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

löysin itekkin tallin kätköistä vakionopeusnivelellä olevan kardaanin, on huomattavan ohut sen nivelenjälkeen.. :roll:
matalan pudjetin kulkineet...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tanari kirjoitti:löysin itekkin tallin kätköistä vakionopeusnivelellä olevan kardaanin, on huomattavan ohut sen nivelenjälkeen.. :roll:
Ohut on, mut onhan se umpirautaa siitä kohtaa...
WSE
Viestit: 125
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 11:58
Paikkakunta: Lohja (/Rovaniemi)

Viesti Kirjoittaja WSE »

Miksi automaatista manuaalia... Itsellä toisin päin, pitäsiskö vaihtaa korit päikseen niin pääsee helpommalla :)?
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

WSE kirjoitti:Miksi automaatista manuaalia... Itsellä toisin päin, pitäsiskö vaihtaa korit päikseen niin pääsee helpommalla :)?
hehe, no haluan tästä nopeen.. en automaattia :lol:
konekkin on luonteeltaan sellainen että ei oikeen automaatin kanssa sovi(alkaa vetää 3500rpm ylöspäin vasta)

mutta eipä tossa paljoa eroavaisuuksia ole.
matalan pudjetin kulkineet...
Vastaa Viestiin