turbo taunuksia

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Tähtisilmä
Viestit: 56
Liittynyt: 02 Elo 2004, 12:43
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä »

Mikey kirjoitti:Omassa Penkitetty 8.5.2004 353HV 6160rpm und 421Nm 4770rpm 1,3bar boost :lol:
Kesti maan mainio Cossun kone senverran nipussa, että Maatsin vehkeet ehtivät juuri ja juuri piirtää käppyrät paperille! ;)

Eikun joka ukolle ja naiselle manipuloitu dynolappu kouraan ja marssimaan konttorille...leiman pitäisi irrota helposti, kuten edellä kuvattu!
Tero_s
Viestit: 282
Liittynyt: 02 Elo 2004, 20:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Viipo kirjoitti:noh helevetti? mitäs ihmettä sille asetukselle on nyt tapahtunu?
Aken sivuilla oli pitkään suora linkki "Asetus ajoneuvojen rakenteen muuttamisesta" joka astui voimaan 1.4.2003.
Samassa asetuksessa oli kumottu, muutettu ja korjailtu paljon muitakin säädöksiä...
Vai olisko ollu sitten että "muutetaan 5§ c) kohta seuraavasti:"
No, ei voi nyt tietää, kun on pyyhitty koko säädös pois...
AKE:n sivuilla lukee mitä sattuu. Tuosta http://www.finlex.fi/fi/laki/smur/1998/19980779 löytyy pykälät. 1.1.2003 on tullut voimaan vain muutos 1256/2002 jolla korjataan edellistä säädöstä 779/1998, eli asetusta ajoneuvojen rakenteen muuttamisesta. Ensin pitää siis lukea 779/1998 ja sitten katsoa mitä on muutettu 1256/2002.

Paino- ja tilavuusrajat siis edelleen voimassa.
Avatar
TaunusTomi
Viestit: 953
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TaunusTomi »

eli ton pitäis olla ihan läpihuutojuttu...
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Vastaa Viestiin