takapyörien laakerinvaihto
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
takapyörien laakerinvaihto
niin millä ne nyt mahtais irrota parhaiten,oon ite joskus irrottanu rälläkällä,mitä ei tietenkään sais tehdä,mutta onnistuin ainakin viimeeks,oli kyllä höyhenenkevyt kosketus viimeisellä millillä..
mutta ei jääny jälkiä akseliin.Mutta turvallisempi hyvä konsti olis tervetullu,olikos jossain täällä maininta jostain vaseliinikonstistakin?
kun jumittaa niin noi ulos vetäjät on vähän ohhoijaa meininkiä..lähtee tietysti mutta onkos sitten prässi vaan,kun ei oo sellaistakaan..ei sillä että vielä tarvis mutta eteen sekin tulee taas jossain välissä kuitenkin..
mutta ei jääny jälkiä akseliin.Mutta turvallisempi hyvä konsti olis tervetullu,olikos jossain täällä maininta jostain vaseliinikonstistakin?
kun jumittaa niin noi ulos vetäjät on vähän ohhoijaa meininkiä..lähtee tietysti mutta onkos sitten prässi vaan,kun ei oo sellaistakaan..ei sillä että vielä tarvis mutta eteen sekin tulee taas jossain välissä kuitenkin..
Taunus Maximus =)
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 03 Helmi 2005, 13:29
- Paikkakunta: mäntsälä
laakerin irrotus
Älkää helvetissä antako lämpöö , se pilaa karkasun ja lakiki kieltää sen.
Pitkä ulosvetäjä on paras konsti, eli laakeri vetoon hellävaraista paukuttelua ja malttia,kannattaa jättää vaikka yön yli vetoon aina on näin lähteny.
Pitkä ulosvetäjä on paras konsti, eli laakeri vetoon hellävaraista paukuttelua ja malttia,kannattaa jättää vaikka yön yli vetoon aina on näin lähteny.
takapyöristä eteen..
kaverin kanssa kun viime vuonna vaihdettiin tekniikka ja laitettiin
jarrut ja pyöränlaakerit eteen..
kaiken minkä vanha automies ruuvas olen saanu tehdä toiseen kertaan..
aioin vaihtaa jarrupalat taas..
niin kaveri oli laittanu laakerin sokan väärin..ainakin selvisi mikä vinkuu ja jyristää jarrutuksessa..sormin sai kiristää.. :?
mutta nyt ei pitäis ollakaan enää kuin pari pikkureikää tunkinreiän kohdalta.
ja ne kerrankin on tosiaan pienet hitsaukset
ei tarvi pelätä että pieni reikä on käytännössä puoli neliöö..
kardaanin kuminivel pitää laittaa jossain välissä,puslat ja
varmaan moottorin kumityynyt vois varoiksi vaihtaa..
mutta ihan ajokunnossa kaikin puolin,ei tee heikkoakaan.
ja voihan vee että musta auto voi olla kuuma..
kaverin kanssa kun viime vuonna vaihdettiin tekniikka ja laitettiin
jarrut ja pyöränlaakerit eteen..
kaiken minkä vanha automies ruuvas olen saanu tehdä toiseen kertaan..
aioin vaihtaa jarrupalat taas..
niin kaveri oli laittanu laakerin sokan väärin..ainakin selvisi mikä vinkuu ja jyristää jarrutuksessa..sormin sai kiristää.. :?
mutta nyt ei pitäis ollakaan enää kuin pari pikkureikää tunkinreiän kohdalta.
ja ne kerrankin on tosiaan pienet hitsaukset
ei tarvi pelätä että pieni reikä on käytännössä puoli neliöö..
kardaanin kuminivel pitää laittaa jossain välissä,puslat ja
varmaan moottorin kumityynyt vois varoiksi vaihtaa..
mutta ihan ajokunnossa kaikin puolin,ei tee heikkoakaan.
ja voihan vee että musta auto voi olla kuuma..
Taunus Maximus =)