V6 venttiilikoneisto

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

V6 venttiilikoneisto

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Onkohan kutosten venttiilikoneistossa
eroja 2.3------->2.8.
Esim.ovatko keinut vaihtokelpoisia?
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Viesti Kirjoittaja astriel »

mittailin joskus ja muistaakseni ei ollut eroja.Eroja löytyi p5 yms taunuksien vivuista.

-vk-
Avatar
20m
Viestit: 249
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 15:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 20m »

Mahtaisitko muistaa mitä eroja noissa P5 nostajissa oli?
Oliko kenties vipusuhteessa jotain eroa uudempiin, vai oliko erot vain kosmeettisia?
Taunus 1965

Ford Taunus - The car you always promised to fix yourself.
gepardi
Viestit: 926
Liittynyt: 15 Loka 2004, 01:11
Paikkakunta: Kuhmo

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Minä olen kuullut, että P5:ssä on keinut suuremmalla vipusuhteella.
Larppa
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Larppa »

mulla on kahdella eri akselin paksuudella keinuvipuja. ohuemmat muistaakseni 2.8 ja toiset 2.3.
Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

Viesti Kirjoittaja astriel »

20m kirjoitti:Mahtaisitko muistaa mitä eroja noissa P5 nostajissa oli?
Oliko kenties vipusuhteessa jotain eroa uudempiin, vai oliko erot vain kosmeettisia?
En muista enää, mutta juurikin silloin etsin enemmän nostoa ja en löytänyt.Muistaakseni 2.0 v6 koneita oli molemmat vanhemmat koneet joiden osia pengastin.

-vk-
Vastaa Viestiin